Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، طاهر رستمی روز سه شنبه در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسفراین به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار، افزود: امروز همه مردم به نوعی عضو سپاه و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.
وی افزود: دشمن سالهاست که تلاش و برنامه ریزی می کند تا کشور را با مشکل مواجه کند اما کشوری که بر مبنای مکتب اسلام و فرهنگ ایثار بنا شده، نگرانی از تهدید و تحریم ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رستمی با اشاره به اثبات چندین باره پایبند نبودن رئیس جمهوری آمریکا به تعهدات و قوانین بین المللی گفت: پیش از این اقدام غیربخردانه ترامپ، در هیچ منشور و کنوانسیون بین المللی، نیروی رسمی نظامی یک کشور به عنوان تروریست خطاب نشده بود.
امام جمعه اسفراین نیز در این دیدار اقدام آمریکا را به نفع سپاه خواند و افزود: این اقدام سبب محبوبیت چندین برابری سپاه خواهد شد.
حجت الاسلام قدیر محمدیان از اقدام شورای امنیت ملی در مقابله با اقدام آمریکا علیه سپاه تقدیر کرد.
به گزارش ایرنا، در این دیدار علاوه بر فرماندار و امام جمعه اسفراین، فرمانده نیروی انتظامی، شماری از روسای ادارات و فعالان صنوف این شهرستان حضور داشتند.
5132/7189
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام حسین انقلاب اسلامی شورای امنیت فرمانده نیروی انتظامی آمریکا 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۶۹۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانورهای فضایی مشترک آمریکا و کره جنوبی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، آمریکا و کره جنوبی مانورهای فضایی مشترک برگزار کردند.

رسانه های کره جنوبی روز چهارشنبه به نقل از نیروی هوایی این کشور اعلام کردند که کره جنوبی و آمریکا مانورهای فضایی مشترکی را اجرا کردند. هدف از انجام این مانورها آمادگی برای حملات احتمالی کره شمالی به سیستم موقعیت یاب جهانی (GPS) و دیگر تهدیدات فضایی اعلام شد.

خبرگزاری یونهاپ هم به نقل از منابع خود گزارش داد که اسکادران عملیات فضایی نیروی هوایی کره جنوبی و نیروی فضایی آمریکا کره، در طول این مانورها سناریوهایی را برای مقابله در برابر تداخل ارتباطی ماهواره ای و افزایش دقت سیستم موقعیت یاب جهانی در برابر تهدیدات کره شمالی شبیه سازی کرده اند.

دیروز هم خبرگزاری دولتی کره شمالی(KCNA) نوشت که ارتش پیونگ‌یانگ برای نخستین بار، با هدف شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای زیر نظر «کیم جونگ اون» رهبر این کشور، رزمایش ترکیبی برگزار کرد.

خبرگزاری کره شمالی نوشت: نیروهای کره شمالی در این رزمایش‌ها آرایش ضدحمله هسته‌ای را تمرین و کلاهک‌های هسته‌ای مشقی را شلیک کردند تا در صورت صدور هشدار بحران هسته‌ای آمادگی داشته باشند.

کد خبر 6088000

دیگر خبرها

  • مانورهای فضایی مشترک آمریکا و کره جنوبی
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • یک روح قاتل در دو بدن
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری
  • سپاه پاسداران باتکیه‌بر ایمان در راستای امنیت پایدار می‌کوشد
  • کمیته امداد امام خراسان شمالی از نوغانداران حمایت ویژه می‌کند