Web Analytics Made Easy - Statcounter

سون هیونگ مین معتقد است که لوریس نقش بسزایی در پیروزی تیمش مقابل منچسترسیتی ایفا نموده است.

طرفداری - در جریان دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تاتنهام هاتسپر موفق شد با نتیجه 1-0 از سد منچسترسیتی عبور نماید. سون هیونگ مین که به عنوان بهترین بازیکن این دیدار برگزیده شد، پس از پایان بازی به وب سایت رسمی یوفا گفت:

به ثمر رساندن اولین گل تاتنهام هاتسپر در لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم جدید بسیار ویژه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمترین چیز کسب دو برد متوالی است و به خصوص که موفق به کلین شیت شدیم. مهار پنالتی غیرقابل باور بود. ما همیشه می گفتیم که لوریس یکی از بهترین هاست و یکی از مهمترین بازیکنان برای ماست و او به ما کمک کرد. بازیکنان پس از آن اتفاق اعتماد به نفس زیادی گرفتند و او کمک زیادی به ما کرد و اعتماد به نفسمان را افزایش داد. برگزاری دو بازی در خانه و خارج از خانه در لیگ قهرمانان اروپا هرگز آسان نیست. هیچ چیز خاتمه نیافته است. ما باید آماده تر و جنگنده تر نسبت به بازی امروز باشیم. بازیکنان به خوبی می دانند که چه کاری در اینجا انجام دادیم و باید چه کاری انجام دهیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری خوانی آنتونی برای بازیکنان کاونتری سیتی، پس از پنالتی آخر منچستریونایتد / فیلم

آنتونی، وینگر برزیلی تیم منچستریونایتد پس از پیروزی تیمش در ضربات پنالتی به خوشحالی در مقابل بازیکنان کاونتری سیتی پرداخت. 

دانلود (1.7MB)

دیگر خبرها

  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • از این برد خوشحالی، خجالت بکش! (عکس)
  • کری خوانی آنتونی برای بازیکنان کاونتری سیتی، پس از پنالتی آخر منچستریونایتد / فیلم
  • ربیعی: بازی‌های تیم من را با وسواس قضاوت کنید!
  • برناردو سیلوا: پس از آن پنالتی و حذف مقابل رئال مادرید، خواب به چشمم نیامد
  • کیلیان امباپه، سه‌گانه و آدیوس پاریس!
  • آلونسو بالاتر از یووه، سلتیک، اینتر و رئال!
  • بعد از حذف از لیگ اروپا: صحبت‌های رختکن لیورپول لو رفت
  • جنجال در اف‌ای کاپ: داور به کمک سیتی رفت (عکس)