Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جشنواره Lift-Off لندن برای نهمین دور متوالی در تاریخ ۱۵ تا ۲۱ آپریل برگزار می‌شود. شبکه جهانی جشنواره فیلم Lift-Off، در شهرهای مختلف جهان مانند لندن، سیدنی، منچستر، ملبورن، آمستردام، برلین، تورنتو، توکیو، پاریس و نیویورک برگزار می‌شود.

جشنواره Lift-Off لندن به صورت ماهیانه و آنلاین برگزار می‌شود و برگزیدگان جشنواره در اکران عمومی معرفی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم کوتاه «بیگانه جیغ می‌کشد» نوشته و کارگردانی شاهین حیدری در نهمین دور این جشنواره حضور دارد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «بیگانه جیغ می‌کشد به بحران روزمرگی می‌پردازد مسئله‌ای روحی یا فیزیولوژیک که اکثر جوامع امروز به آن مبتلا هستند. این فیلم که در ژانر تجربی ساخته شده سعی بر آن دارد تا روزمرگی را به گونه‌ای به مخاطب نمایش دهد که بیننده را متوجه این بحران ناخودآگاه کرده و او را به جست و جوی راهی برای از بین بردن آن ترغیب کند.»

عوامل فیلم کوتاه «بیگانه جیغ می‌کشد» عبارتند از نویسنده و کارگردان: شاهین حیدری، تهیه کننده: آذر زندی، بازیگران: امیرعلی حامد باقی و گلنوش انصاری، نریتور: فراز مدیری و گلنوش انصاری، دستیار کارگردان و برنامه ریز: گلنوش انصاری، فیلمبردار: مهرداد اصفهان پور، تدوین: ایمان فراهانی، انتخاب لباس: فراز مدیری، صدابردار: جابر انصاریان، صداگذار: سامان شهامت، موسیقی: آدریان پورتیا، مدیر تولید: فرزام قاسمیان، ترجمه: رضا اصغرزاده پارسا.

کد خبر 4586086 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم کوتاه لندن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۱۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداو سیما، الهام زارع زاده اصفهانی دبیر اجرایی نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی با حضور در برنامه سلام خبرنگار شبکه خبر درباره فراخوان این جایزه صحبت کرد.

سوال: از این جشنواره و ساختاری بگویید.
زارع زاده اصفهانی: ساختار جشنواره، رقابتی و ترویجی است که بخش رقابتی آن که با اعلام فراخوان، نشست خبری و رونمایی از پوستر (اعلان) برگزار شد.

سوال: محورهای این جشنواره چیست؟
زارع زاده: این جایزه در پنج بخش رمان، داستان کوتاه، داستان کوتاه کوتاه و طرح داستان برگزار می شود و چون در اولین دوره آن هستیم، همه گروه های سنی با هر موضوعی می توانند در آن شرکت کنند.

سوال: این جایزه در سطح ملی برگزار می شود یا در سطح بین المللی؟
زارع زاده: در اولین دوره در سطح ملی برگزار می شود.

سوال: ارزیابی آثار ارسالی به چه صورتی انجام می شود؟
زارع زاده: با توجه به اینکه موضع جایزه داستان و بازآفرینی به صورت آزاد است، آثار دریافتی دسته بندی می شوند، سپس با انتخاب داوران ارزیابی خواهند شد.

سوال: در حال حاضر وضعیت داستان و قصه نویسی در کشور چگونه است؟
زارع زاده: نیازمان به داستان روزانه و روزمره است. از گفتگوهای عادی گرفته تا استفاده از فضای مجازی، تلویزیون، نمایش، فیلم، سریال، پویا نمایی و بازی ها که همگی دارای داستانی است و به تازگی کسب و کارهایمان هم برای خود داستانی دارند.

دیگر خبرها

  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • برگزاری همایش فصلی اوج هنر در یزد
  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد
  • راهیابی ۱۰۲ طرح فناورانه به مرحله داوری جشنواره شیخ بهایی
  • «افسانه کوه ننوک» به کوزوو می‌رود
  • «افسانه کوه ننوک» در راه کوزوو است
  • راهیابی ۱۵ دانشجومعلم به جشنواره ملی دانشجوی نمونه کشوری
  • فراخوان بیستمین جشنواره فیلم کوتاه «نهال» منتشر شد