Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@23:02:45 GMT

گردهمایی بزرگ جانبازان در مشهد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۱۳۲۰

گردهمایی بزرگ جانبازان در مشهد برگزار شد

همزمان با شب ولادت حضرت ابالفضل العباس (ع) جشن گرامیداشت مقام جانباز با حضور پنج هزار نفر از جانبازان و خانواده های آنان در مشهد برگزار شد.

به گزارش قدس آنلاین، در این جشن که با برگزاری برنامه های هنری و حضور مسئولان شهری و استانی همراه بود برخی مسئولان از نزدیک به گفت و گو با جانبازان مشهدی پرداختند و با مسائل، مشکلات و خواسته های آنان آشنا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در سخنانی در این مراسم گفت: همزمان با روز پاسدار شاهد قرار گرفتن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی توسط آمریکایی بودیم که خود خالق تروریسم است.

حسن جعفری افزود: بر اساس سابقه تاریخی مواجهه انقلاب اسلامی با استکبار جهانی با این اقدام آمریکا مردم و جهانیان به حقانیت نظام اسلامی و سپاه پاسداران پی خواهند برد.

وی ادامه داد: برگزاری این گونه مجالس برای ارج نهادن به مقام جانبازان صورت می گیرد و امری پسندیده است اما باید به جایگاه همسران این عزیزان نیز توجه شایسته ای شود چرا که پاسداشت زحمات همسران جانبازان در جامعه کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی به فعالیتهای اخیر استاندار در زمینه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: در راستای این طرح و با هدف محور قرار دادن مردم در فعالیتهای اقتصادی تاکنون ۵۵ معین اقتصادی برای ۱۲ منطقه در استان تعیین شده است.

جعفری افزود: از جانبازان عزیز که با وجود برخی مشکلات و بی مهری ها همیشه در کنار نظام بوده اند و خوش درخشیده اند می خواهیم در این نهادهای اقتصاد مقاومتی هم مشارکت کنند چون تنها راه رهایی کشور از مشکلات اقتصادی و تحریم های پیش رو همین طرح های مبتنی بر اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام حسین معصومی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی نیز در این مراسم شمار جانبازان این استان را افزون بر ۴۸ هزار نفر عنوان کرد و گفت: جانبازان همچون گذشته در کنار نظام اسلامی ایستاده اند و اجازه نمی دهند دشمن این کشور و نظام را تهدید کند.

 منبع: ایرنا

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حسن جعفری روز جانباز مراسم گرامیداشت جانبازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۱۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، با همکاری بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی و معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت آموزش و پرورش، سومین دوره آموزشی «مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز» با حضور ۲۰۰ مدرس و مشاور خانواده از پنج استان همدان، تهران، گیلان، البرز و گلستان در مشهد برپا شده است.   این دوره سه روزه آموزشی از  سوم اردیبهشت ماه در محل تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در راستای طرح ملی «زندگی و بالندگی» در حال برگزاری است.   در این دوره آموزشی در قالب چندین کارگاه آموزشی با حضور ۱۰ مدرس برجسته در حوزه‌های مختلف آموزشی و تربیتی، به مباحثی همچون مدیریت زبان‌های همزمان، موریانه‌های ارتباط، برادران دروغین، مهارت مدیریت کلاس، مدیریت انگاره‌ها  پرداخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • فیاضی: مجلس آینده باید مشکلات کارگران را تا حد امکان کاهش دهد
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات
  • بنگاه داری بانکها از آفات بزرگ مسکن کشور است
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد