Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، بهرام قاسمی در سالروز کشتار فلسطینیانِ روستای «دیریاسین»، در ۲۰ فروردین، توسط صهیونیست‌های تروریست (۱۹۸۴ میلادی) گفت: بنیان پوشالی رژیم صهیونیستی بر پایه خشونت، تجاوز و ترور استوار شده است. این رژیم مظلوم‌‌‌کش برای پیشبرد مطامع توسعه‌‌طلبانه غیرانسانی خود دست به طرح‌‌های مزورانه زیادی زده و می‌‌زند و ماهیت تروریستی رژیم صهیونیستی مبتنی بر کشتار انسان‌‌‌های بی‌‌‌دفاع و غیرنظامیان بی‌‌‌گناه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این رژیم برای حذف مخالفان از ترور آشکار فراتر رفته و به ترورهای پنهان نیز دست یازیده است، اظهار داشت: صرف نظر از ترور فیزیکی، ترور شخصیت و ترور مبارزه با اشغالگری قوت لایموت این رژیم است. آنان به عبث تلاش می‌‌کنند با فرافکنی و فراموشی تاریخ نکبت‌‌بار و سرشار از ترور، تجاوز و چپاول خویش، پوسته‌‌ای ظاهری از امنیت و آرامش برای خود بسازند؛ غافل از آنکه تاکنون تاریخ به یاد ندارد که بنیان ظلم پایدار مانده باشد و دیر و دور نیست که خون به ناحق ریخته شده خیل مظلومان گریبان سران این رژیم کودک‌‌کش را بگیرد. 

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: کشتار فلسطینیانِ روستای «دیریاسین» توسط صهیونیست‌های تروریست در آوریل ۱۹۸۴، نمونه‌‌ای از سفاکی این مرگ‌‌آفرینان است. هر سال در چنین روزی آزادیخواهان جهان یاد و خاطره تمامی کشته‌‌شدگان و شهدای جنایت «دیریاسین» را گرامی می‌‌دارند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بهرام قاسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۱۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی تاکنون از هیچ تجاوز و وحشی‌گری علیه مردم غزه دریغ نکرده است

ماموستا نجیب احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، اظهار داشت: از حدود یک قرن گذشته در پیکره مبارک جهان اسلام، غده چرکین و سرطانی به نام اسرائیل غاصب و رژیم صهیونیستی با دستان استکبار جهانی به وجود آمده است.

وی تصریح کرد: این رژیم از بدو وجود تاکنون از هیچ گونه تجاوز، وحشی‌گری، خونریزی، جنایت و سفاکی علیه مردم غزه دریغ نکرده است و کار به آنجا رسیده که می‌بینیم مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و غزه را چگونه به خاک و خون می‌کشد و این گونه ظلم و جنایات را برای خود روا می‌دارد.

امام جمعه مسجد روستای قشلاق طرزیلو گفت: علاوه بر آن متأسفانه شاهد هستیم که در واکنش به این جنایات رژیم صهیونیستی، هیچ گونه پاسخی از سوی حکام کشورهای اسلامی و داعیان مسلمانی، دیده و شنیده نمی‌شود.

وی بیان کرد: اخیرا این رژیم و جرثومه فساد، پا را از گلیم خود درازتر کرده و با جسارت خویش به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حمله کرد و چند تن از سرداران رشید اسلام را به شهادت رساند در حالی که نمی‌دانست که با دم شیر بازی می‌کند.

ماموستا احمدی خاطرنشان کرد: زمانی که چنین رژیم فساد و سرطانی به خود جرئت می‌دهد تا به خاک جمهوری اسلامی ایران که همان کنسولگری کشورمان است حمله کند بی‌تردید پاسخ دندان‌شکن و قاطعی را از سوی سربازان و سپاهیان دلاور و رشید اسلامی دریافت خواهد کرد.

وی اظهار داشت: رهبر معطم انقلاب اسلامی پس از این تجاوز آشکار اسرائیل به خاک کشورمان، با مطرح کردن «وعده صادق» فرمودند که رژیم غاصب صهیونیستی باید تنبیه شود که بر این اساس، خوشبختانه شاهد آن بودیم که پهپادها و موشک‌های سرداران و سپاهیان رشید اسلام به سوی پایگاه‌های نظامی رژیم منحوس صهیونیستی حرکت می‌کردند و سبب خوشحالی و به وجد آمدن مسلمانان شدند چون به عینه دیدند که اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نمانده و نمی‌ماند و بنابراین باید برای داشتن چنین نظام مقتدری به خود بالید.
امام جمعه مسجد روستای قشلاق طرزیلو در ادامه گفت: خوشبختانه همه این موشک‌ها و پهپادها که به سوی اسرائیل سرازیر شدند به هدف‌های خود اصابت کرده و ضرر و زیان سنگینی را به رژیم غاصب‌ صهیونیستی وارد ساختند و هم اکنون همه مسلمانان و آزادگان جهان به این موضوع افتخار می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه گنبد آهنینی که اسرائیل همواره دم از آن می‌زد، گنبدی پوشالی و توخالی از آب درآمد تصریح کرد: این نیز مصداق آیه قرآن بود که آن را همانند خانه عنکبوت توصیف کرده بود که تنها نامی توسط آنها در خیالشان شکل گرفته و به آن افتخار می‌کردند و امید است که به زودی رژیم منحوس صهیونیستی از صفحه روزگار محو و نابود شود.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی تاکنون از هیچ تجاوز و وحشی‌گری علیه مردم غزه دریغ نکرده است
  • آمار‌های هولناک از توحش رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز تجاوز به غزه
  • موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل
  • مخالفت نتانیاهو با جلسات ارزیابی اهداف تجاوز اسرائیل به غزه
  • عملیات وعده صادق، اثبات قدرت پوشالی صهیونیستها بود
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی در برابر اسرائیل ابهت پوشالی و مصنوعی آنان را شکست
  • محاصره شرکت صهیونیستی البیت در انگلیس توسط معترضان
  • عملیات وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست
  • بشار اسد : آمریکایی‌ها از هر درگیری سود می‌برند/ سیاست این کشور بر اصل «تفرقه بیانداز و حکومت کن» استوار است