Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد امام خمینی دزفول گفت: به ۶۶ خانواده تحت پوشش که در مناطق در معرض سیلاب شهرستان دزفول قرار داشتند امداد رسانی شد.

«مسعود رحیمی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول، از امداد رسانی به ۶۶ خانواده تحت پوشش کمیته امداد در مناطق سیل زده دزفول خبر داد و اظهار کرد: انتقال خانواده های تحت پوشش کمیته امداد از مناطق سیل زده به مناطق امن به سرعت انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی دزفول، با بیان اینکه در بین خانواده های تحت پوشش کمیته امداد که در معرض سیلاب بودند نیز بسته حمایتی به ارزش هر بسته یک میلیون ریال توزیع شد، افزود: مبلغ ۲ میلیارد ریال وام قرض الحسنه و مبلغ ۲۶۵ میلیون ریال مساعدت موردی به مددجویان کمیته امداد مناطق سیل زده دزفول داده شد.

 

وی با بیان اینکه هماهنگی و پیگیری جهت تعمیر و بازسازی منازل به دلیل خسارت احتمالی سیلاب برای مددجویان کمیته امداد دزفول نیز انجام گرفته، اضافه کرد: اسامی مددجویان کمیته امداد دزفول که در معرض سیلاب بوده اند جهت افزایش سه برابری معیشت فروردین ارسال شده است.

 

رحیمی، در پایان انجام تشریفات بیمه ای جهت پرداخت خسارت سیل به منازل و اثاثیه مددجویان ساکن مناطق سیل دزفول را از دیگر اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد شهرستان دزفول در مناطق سیل زده دزفول عنوان کرد.

 

پایان پیام/589

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل خسارت سیل کمک به سیل زدگان بارندگی و سیلاب مناطق سیل زده سپاه پاسداران خبرگزاری شبستان سپاه خوزستان سیل لرستان سیل زدگان دزفول کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۲۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: همزمان با برپایی همایش یادواره شهدای حرم رمضان، شهید اصلانی و شهید دارایی هزار بسته سبد کالا در محدوده شهرک های شهید رجایی و شهید باهنر مشهد و اطراف آن توزیع شد.

سید مصطفی موسوی ارزش هر بسته معیشتی را بیش از یک‌ میلیون تومان دانست و افزود: اقلام این بسته ها شامل: برنج، روغن، رب، حبوبات و سایر اقلام است.

وی گفت: در طرح اطعام‌ مهدوی که ماه مبارک رمضان در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور اجرا می شود،طبخ و توزیع ۶ میلبون غذای گرم و افطاری ساده به همراه تهیه و توزیع ۲۵۰ هزار بسته معیشتی با همکاری مراکز نیکوکاری، مشارکت خیرین، مساجد و حسینیه ها پیش بینی شده است.

موسوی افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا امروز(۱۶ رمضان) یک میلیون و ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم و افطاری ساده طبخ و ۱۷۰ هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شده است.

 

دیگر خبرها

  • ۷۰ هزار نفر حامی ایتام در آذربایجان‌غربی هستند/ لزوم ارتقای سرانه پرداختی
  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • توزیع هزار بسته سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی
  • برگزاری جشن بهره‌مندی مددجویان روستایی از مسکن
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • حمایت یک خیر دزفولی از ۹۳۰ یتیم تحت پوشش کمیته امداد
  • سفره افطار ۲۰۰ متری در اهواز برپا شد
  • پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد
  • حمایت خیر دزفولی از ۹۳۰ یتیم
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس