Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان شمالی- ولی الله حیاتی خواستار ابلاغ به موقع مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان استان شد و گفت: نباید شاهد عدم ابلاغ مصوبات به دستگاه های اجرایی باشیم بلکه مصوبات باید به روز و دقیق ابلاغ شود.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، ولی الله حیاتی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در ستاد ساماندهی امور جوانان استان بر ساخت مسکن ویژه جوانان در هر شهرستان، ایجاد زمین های ورزشی و پرداخت به موقع تسهیلات ازدواج جوانان تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: برای ساخت مسکن ویژه جوانان مقرر شد تا انبوه سازانی مشخص شود و از بسته حمایتی بانک مسکن استفاده کنند و دستگاه های اجرایی همچون بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و شهرداری ها کمک کنند.

وی افزود: دستگاه های اجرایی متولی باید هر چه سریع تر پروژه مسکن جوانان را عملیاتی کنند ضمن اینکه در گام نخست باید اداره ورزش و جوانان، آمار متقاضیان مسکن را احصاء کرده و به بنیاد مسکن معرفی کنند.

حیاتی در خصوص ایجاد زمین های ورزشی نیز تصریح کرد: یکی از تاکیدات استاندار این است که تا رسیدن به سالن های ورزشی پیشرفته که زمانبر و هزینه بر است از زمین هایی در ابعاد نه چندان بزرگ در نقاط قابل دسترسی با حصارکشی و ایجاد روشنایی و ارائه تجهیزات ورزشی توسط اداره ورزش و جوانان استفاده شود.

وی در ادامه افزود: شهرستان های گرمه و راز و جرگلان یک زمین و سایر شهرستانها تا یکماه آینده دو زمین ورزشی را آماده کنند تا جوانان از امکانات آن بهره مند شوند.

حیاتی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی های لازم در خصوص تسهیلات ازدواج جوانان هم انجام شود و بانک ها نیز در پرداخت این تسهیلات هیچ گونه تعللی نداشته باشند.

وی در پایان خواستار ابلاغ به موقع مصوبات این ستاد شد و گفت: نباید شاهد عدم ابلاغ مصوبات به دستگاه های اجرایی باشیم بلکه مصوبات باید به روز و دقیق ابلاغ شود.

/انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ابلاغ مصوبات تسهیلات ازدواج ساخت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۲۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند

به گزارش خبرنگار مهر، یاسیر عبداللهی صبح چهارشنبه در نشست بررسی روند پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری که با حضور مدیران بانک‌ها برگزار شد، اظهار کرد: نزدیک به ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل در سال گذشته پرداخت شده است.

وی از پرداخت ۲ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج برای ۱۴ هزار متقاضی در اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: ۶۴۴ میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری برای ۱۱ هزار و ۳۰۰ متقاضی در استان پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل عملکرد هر کدام از بانک‌ها در زمینه وضعیت پرداخت تسهیلات را یادآور شد و بیان کرد: سرعت‌بخشی به پرداخت‌ها و کاهش صف‌های انتظار ضروری است.

عبداللهی با اشاره به وجود برخی روش‌های الکترونیکی در تعدادی از بانک‌ها تصریح کرد: معرفی و اطلاع‌رسانی این شیوه‌های مجازی به متقاضیان تسهیلات در تسریع پرداخت‌ها و کاهش صف‌های انتظار اهمیت دارد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل نیز در این نشست با اشاره به هدف‌گذاری پرداخت تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن در تبصره ۱۳ قانون بودجه خواستار پیگیری بانک‌ها برای پرداخت این تسهیلات به واجدان شرایط و کاهش صف‌های انتظار شد.

افسانه جهانی ادامه داد: میزان تسهیلات برای فرزند اول ۴۰ میلیون تومان، دوم ۸۰ میلیون تومان، سوم ۱۲۰میلیون تومان، چهارم ۱۵۰ میلیون تومان و پنجم ۲۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

کد خبر 6087432

دیگر خبرها

  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • لزوم توجه به سلیقه مردم در امور مختلف
  • همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • پرداخت ۳۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان