Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، دکتر فریدون همتی در مراسم تقدیر از عوامل خدمات سفر در بندرعباس با بیان اینکه شهر بندرعباس به دلیل برخورداری از موهبت های الهی و ظرفیت ها و توانمندی های بسیاری که دارد، می تواند به نگین شهرهای بندری و حتی مراکز استان های کشور تبدیل شود، عنوان کرد: برای رسیدن به این هدف نیاز است، امکانات و زیرساخت ها در عرصه های مختلف در بندرعباس ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه باید هدف ما پذیرش سالانه ۱۰ میلیون گردشگر در هرمزگان باشد، افزود: با حضور این تعداد گردشگر، اشتغال و توسعه بزرگی در هرمزگان رقم می خورد.

استاندار هرمزگان، شهر بندرعباس را کلید تحول بزرگ در عرصه گردشگری در این استان دانست و بیان داشت: شهر بندرعباس باید در تحولات گردشگری در هرمزگان پیشرو باشد.

همتی ایجاد امکانات مناسب حمل و نقل را از جمله زیرساخت های مهم برای توسعه گردشگری دانست و خاطر نشان کرد: در این راستا به طور جدی پیگیر تکمیل خط دوم راه آهن بندرعباس به تهران هستیم.

استاندار هرمزگان از تلاش های مجموعه شهرداری بندرعباس به دلیل ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در تعطیلات نوروز ۹۸ قدردانی نمود و گفت: در تعطیلات نوروز سال جاری نسبت به سال گذشته تغییر و تحولات سازنده و خوبی در ارائه خدمات در شهر بندرعباس ایجاد شد.

همتی اضافه کرد: در ساحل بندرعباس نیز امکانات خوبی ایجاد شده اما برای رسیدن به نقطه مطلوب و ایده‌آل باید اقدامات بسیار بیشتری را انجام دهیم.

وی با اشاره به پروژه بلوار ساحلی شرق بندرعباس، اظهار داشت: این پروژه بسیار خوب و زیبا طراحی شده و به یکی از جاذبه های گردشگری شهر بندرعباس تبدیل می شود و در حال حاضر نیز فعالیت گسترده ای جهت اجرای آن در حال انجام است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعطیلات نوروز راه آهن شهرداری گردشگری هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۲۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد

به گزارش خبرآنلاین، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

میزان در خبری نوشت: عباس مسجدی در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898640

دیگر خبرها

  • آبگیری ۳۰ درصد از تالاب کجی نمکزار نهبندان
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروز
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات در تعطیلات نوروز
  • توسعه زیرساخت‌های گردشگری در مسیر رشد ۲۵ درصدی جذب گردشگران