Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج صنعتی استان کرمان گفت: بر طبق نظر رهبری مسئولین در جنگ اقتصادی با مدیریت جهادی در کف کار یا لجمن( لبه جلوی منطقه نبرد) قرار گیرند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید سعیدی مسئول سازمان بسیح صنعت در گفتگو با راه آرمان با بیان شعار سال با عنوان رونق تولید توسط رهبری اظهار داشت: اکنون که وارد جنگ اقتصادی شده ایم پیش قراول جنگ اقتصادی موضوع صنعت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر صنعت کشوری پویا، احیا و رونق داشته باشد قطعا اقتصاد آن کشور رونق خواهد گرفت.

وی در خصوص تحقق شعار سال اذعان داشت: لازمه تحقق شعار سال افزایش شعور و آگاهی است. حضرت آیت الله خامنه‌ای شعار سال را ابلاغ فرمودند وظیفه تک تک سازمان ها ، ارگان ها و نهادها این است که اهداف پشت پرده شعارسال را  تحقق بخشند

مسئول سازمان بسیح صنعت ادامه داد: بر طبق نظر رهبری مسئولین در جنگ اقتصادی با مدیریت جهادی در کف کار یا لجمن( لبه جلوی منطقه نبرد) قرار گیرند با رونق تولید پیروز  جنگ اقتصادی هستیم  و لازمه پیروزی در این جنگ همت بلند و عزم جهادی، هم افزایی و تعامل همه جانبه درحوزه صنعت است .

وی با اشاره به به هم افزایی و تعاون همه جانبه مسئولین افزود: جزیره ای عمل کردن به تحقق شعار سال نمی انجامد چرا که دود این روش سلیقه ای در چشم همگان رفته است.  با حفظ انسجام و هم افزایی در سال ۹۸ در همه عرصه ها به خصوص حوزه صنعت به رونق تولید کمک کنیم. در حوزه صنعت ضمن حفظ انسجام، ارائه برنامه‌ها به شکل مدون و اولویت بندی شده کارانجام دهیم

استاد دانشگاه باهنردر خصوص اقدامات انجام شده در سال ۱۳۹۷ افزود: احداث کلینیک تخصصی صنایع با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در سال گذشته کلید خورده است که این کلینیک می تواند منشا برکات خوبی باشد و امیدواریم این کلینیک در سال ۹۸ به صورت سازمان یافته تر پیش رود و  شاهد نتایج مطلوبی در این زمینه باشیم.

وی در خصوص این کلینیک ادامه داد: این  کلینیک از یکسری کارگروه‌های تخصصی و موضوعی تشکیل شده که خود متشکل‌ از مهندسین متخصص بسیجی و متعهد است و عملیات عارضه یابی واحدهای صنعتی را عهده دار هستند و تا کنون این کارگروه ۱۱۰ واحد صنعتی را عارضه یابی و بیش از ۱۰ واحد که راکد و نیمه فعال را به چرخه تولید برگرداند.

سعیدی در ادامه وظایف کارگروه را این طور تشریح کرد: در سال  ۹۸ در ذیل کلینیک تخصصی یکسری گروه‌های جهادی عارضه یاب متشکل ازمهندسین متخصص بسیجی کار عارضه یابی از واحدهای صنعتی را همچنان پیگیرهستند.

این مقام مسئول با اشاره به مطلب فوق ادامه داد: برای رفع عارضه‌های واحدهای صنعتی  این گروه جهادی راهکار را ارائه و در صورت عدم حل شدن مسئله به کارگروه‌های موضوعی و تخصصی ارجاع داده و باز در صورت وجود مشکل به هیئت امنای مرکزی استان به ریاست سردار ابوحمزه و جلسات مطالبه گری ارجاع داده می‌شود.

استاد دانشگاه باهنر در پایان گفت: در سایه وحدت رویه، همدلی، انسجام ، تعامل و هم افزایی به رفع مشکلات و عارضه‌ها کمک کنیم .

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۲۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا ؛ جشن بازگشت به تولید ۲۰۰ واحد صنعتی در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ استاندار سمنان گفت : با حمایت دولت در دور اول سفر رئیس جمهور به استان سمنان برای بازگرداندن واحدهای راکد به چرخه تولید ، دو هزار و ۵۰۰ نفر به کار خود بازگشتند.
در سفر روز پنجشنبه رئیس جمهور به سمنان، جشن احیای ۲۰۰ واحد راکد صنعتی و بازگشت آنها به چرخه تولید برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • احیای واحدهای تولیدی راکد ۱۹۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد
  • صنعت نساجی استان زنجان جزو صنایع برتر کشور است
  • افزایش تولید واحدهای صنعتی سمنان با ارائه بسته‌های حمایتی در دستور کار است
  • تولید در واحدهای صنعتی استان سمنان کمتر از توان واقعی است
  • فردا ؛ جشن بازگشت به تولید ۲۰۰ واحد صنعتی در سمنان
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی به چرخه تولید در هرمزگان
  • اختصاص ۳۰ درصد از مالیات واحدهای تولیدی به عمران گناباد