Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به مناسبت روزپاسدار، مسئولین شهرستان سوادکوه شمالی با حضور در ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان با فرمانده این سپاه دیدار کردند.

به مناسبت میلاد مسعور امام حسین (ع) و روز پاسدار امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستانی صبح امروز با حضور در ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان با فرمانده سپاه و کارکنان آن دیدار نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار امام جمعه حجت الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی و انصارالحسینی فرماندار شهرستان ضمن تبریک روز پاسدار و میلاد امام حسین(ع) به فرمانده سپاه و همکارانشان در آن ناحیه از زحمات و تلاش های سبزپوشان پاسدار انقلاب در همه صحنه ها بویژه حوادث سیل اخیر تقدیر و تشکر نمودند.

در ادامه این دیدار ها نیز شهردار و رئیس اداره آموزش و پرورش و همچنین فرمانده پادگان شهید قاسمیان شهرستان سوادکوه شمالی و هیئت همراه نیز به طور جداگانه به همین مناسبت با سرهنگ خمسیه فرمانده ناحیه سوادکوه شمالی دیدار نمودند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۲۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان بیمار قلبی در روستای عروه در شهرستان لنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر این استان گفت: گزارشی در روز پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه ساعت ۲۲ شب مبنی بر بدحالی یک خانم در روستای سخت گذر عروه از توابع شهرستان لنده به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ارسال شد. کاظم فلاحی دوست با بیان اینکه بلافاصله تعداد ۴ نفر از نجاتگران تیم امداد و نجات به منطقه اعزام شدند، افزود: این تیم با حضور در محل حادثه و انجام معاینات اولیه و گرفتن شرح حال مصدوم، گزارشی از وضعیت وی را که حاکی از درد ناحیه قفسه سینه، درد در ناحیه کتف چپ، بی‌حسی در ناحیه دست‌ها و پا‌ها و صورت، ضعف عمومی بدن و حالت تهوع داشت ارائه کرد. وی عنوان کرد: همزمان با مشورت پزشک کار اکسیژن تراپی و کنترل علایم حیاتی بیمار انجام گرفت و با توجه به وضعیت اضطراری مصدوم انتقال بیمار قلبی به بیمارستان انجام شد. گفتنی است این عملیات تا ۳ بامداد ۳۱ فروردین به طول انجامید.

دیگر خبرها

  • نجات جان بیمار قلبی در روستای عروه در شهرستان لنده
  • کلنگ طرح توسعه ناحیه صنعتی روستای دهنه در شهرستان کلاله به زمین زده شد
  • فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد
  • احداث کانال انتقال آب کشاورزی در سوادکوه‌شمالی
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • فرمانده سپاه خراسان رضوی: ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است
  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران
  • دیدار امام جمعه مهریز با فرمانده پادگان ارتش در مهریز 
  • ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است