Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - توئیتر به منظور مقابله با هرزنامه نویسان تعداد افرادی را که هر کاربر می‌تواند در یک روز تعقیب یا فالو کند از ۱۰۰۰ نفر به ۴۰۰ نفر کاهش داده است.
بسیاری از هرزنامه نویسان حاضر در توئیتر برای تبلیغات یا مقاصد دیگر روزانه کاربران زیادی را تعقیب کرده و مطالبی را برای آنها ارسال می‌کنند و موجب آزار و اذیت این افراد می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از مهر، واحد امنیت توئیتر با ارسال پیامی در این شبکه اجتماعی این خبر را تأیید کرده است. در این پیام آمده است: تعقیب، عدم تعقیب، تعقیب و عدم تعقیب. چه کسی این کار را انجام می‌دهد؟ هرزنامه نویسان. بنابراین، ما تعداد حساب‌های کاربری که شما می‌توانید هر روز تعقیب کنید را از ۱۰۰۰ به ۴۰۰ مورد کاهش داده ایم. نگران نباشید. حال شما خوب خواهد بود.

البته برخی کارشناسان امکان موفقیت این ایده را زیر سوال برده و می‌گویند امکان تعقیب ۴۰۰ نفر در روز نیز عدد بزرگی است و همین میزان هم برای سوءاستفاده هرزنامه نویسان کافی است. کاربران عادی تنها در روزهای اول عضویت افراد زیادی را تعقیب می‌کنند و یافتن راه حل فنی برای محدود کردن حساب‌های مزاحم ایده بهتری محسوب می‌شود.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: توییتر شبکه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۲۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حساسیت کاربران اینترنتی به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل! + نمودار

به گزارش جماران؛ کانال تحلیل شبکه‌های اجتماعی مجازی نوشت: 

در شرایطی که تنش میان ایران و اسرائیل در اوج خود قرار گرفته است، کاربران شبکه اجتماعی اکس (توئیتر سابق) به موضوع گشت ارشاد و حجاب حساسیت بیشتری نشان می‌دهند.

داده‌های توئیتر نشان می‌دهد که تا پیش از روز گذشته، فضای توئیتر کاملا متأثر از تنش میان ایران و اسرائیل بوده؛ اما از روز گذشته و به‌دنبال انتشار ویدئوهای رفتارهای گشت ارشاد بر سر موضوع حجاب،  به‌مرور حساسیت‌ها نسبت به این موضوع افزایش یافته و به مهم‌ترین موضوع توئیتر تبدیل شده است.

ذکر این نکته ضروری است که این نمودار فقط بر مبنای توئیت‌هاست؛ و اگر ریتوئیت‌ها نیز در نظر گرفته شوند، آنگاه مطالب مربوط به تنش میان ایران و اسرائیل بیشتر خواهد بود. با این حال از آنجایی که اقدامات سازمان‌یافته می‌تواند در تعداد توئیت یا ریتوئیت مؤثر باشد، در این مقایسه تعداد توئیت در نظر گرفته شده است.

 

 

دیگر خبرها

  • همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم
  • کنعانی: اگر اعضای گروه هفت دنبال ثبات هستند، با تجاوز‌ها مقابله کنند
  • امضای تفاهم‌نامه کمیته قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم میان ایران، عراق و سوریه
  • اگر اعضای گروه هفت دنبال ثبات هستند، با تجاوزها مقابله کنند
  • حساسیت کاربران اینترنتی به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل! + نمودار
  • حساسیت کاربران توئیتر به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل
  • پاسخ جالب توییتر رسمی باشگاه بایرلورکوزن به پیام تبریک کارلو آنچلوتی
  • ۴۲۰ کیلوگرم تریاک از خودروی لکسوس کشف شد
  • تاثیر فالوور فیک روی پیج‌های فروشگاهی
  • ماجرای شکوائیه‌نویسان تهران و ضرب و شتم دادخواهان | نخستین صندوق‌ عدالت کی راه‌اندازی شد؟