Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، در روزشمار تاریخ تولد و درگذشت چهره های مشهور ایرانی به 21 فروردین ماه رسیدیم. امروز 21 فروردین همزمان با سالروز تولد و درگذشت چهارتن از چهره های مشهور ایرانی است که در ادامه شما را با آنها آشنا میکنیم.

 

جعفر دهقان ، حامد زمانی ، نورالدین رضوی سروستانی چهره های مشهور ایرانی متولد 21 فروردین هستند و زنده یاد کیومرث ملک مطیعی بازیگر پیشکسوت کشورمان در چنین روزی درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولد و درگذشت چهره های مشهور ایرانی در 21 فروردین

جعفر دهقان

جعفر دهقان بازیگر پیشکسوت کشورمان 21 فروردین 1339 در تهران متولد شد.

 

جعفر دهقان بازیگر یوسف پیامبر در 21 فروردین متولد شد

در سال 1372 با بازی در فیلم حماسه مجنون توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم مرد را به دست آورد. بازی در سریال یوسف پیامبر یکی از به یادماندنی ترین نقش های او محسوب میشود.

حامد زمانی

حامد زمانی خواننده جوان کشورمان 21 فروردین 1367 در میمه اصفهان متولد شد.

حامد زمانی خواننده کشورمان در 21 فروردین متولد شد

وی از کودکی شروع به قرائت قرآن کرده و در کلاس های موسیقی سنتی شرکت کرد[نیازمند منبع] و دوره آواز سنتی را گذراند و اغلب کارهای او با محوریت موضوعات سیاسی و مذهبی است.

نورالدین رضوی

سید نورالدین رضوی سروستانی از استادان آواز و موسیقی اصیل ایرانی 21 فروردین 1314 در سروستان متولد شد.

  سیدنورالدین رضوی استاد آواز کشورمان در 21 فروردین متولد شد

در آبان ماه 1355 دکترای افتخاری موسیقی توسط بودوئن پادشاه بلژیک به وی اعطا گردید. این هنرمند سرانجام در 8 اردیبهشت 1379 درگذشت و در حافظیه شیراز در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد.

کیومرث ملک مطیعی

کیومرث ملک مطیعی در سال 1315 در بندرانزلی متولد شد، او فارغ التحصیل کارگردانی و بازیگری تئاتر از دانشگاه تهران بود.

 

کیومرث ملک مطیعی بازیگر کشورمان در 21 فروردین درگذشت

معروف ترین نقش تلویزیونی ملک مطیعی نقشغلام شیش لول بند در مجموعه طنز زیر آسمان شهر بود. دایی جان ناپلئون، گل پامچال، روزگار جوانی، پس از باران، مدار صفر درجه و مدرسه ما هم پربیننده ترین کارهای او در تلویزیون کشور به شمار می آیند. ملک مطیعی در روز 21 فروردین 1389 ساعت 14:50 بعدازظهر بر اثر ایست قلبی درگذشت.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تولد بازی سریال یوسف پیامبر اصفهان قرآن موسیقی سنتی موسیقی بلژیک خاک فارغ التحصیل تئاتر دانشگاه تهران مدرسه تلویزیون ایرانی پارس متولد درگذشته پارس نیوز چهره های مشهور 21 فروردین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۳۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاری نوجوان مشهور ایرانی به دعوت عبدالکریم حسن به تمرین پرسپولیس می‌رود

این قاری کم سن و سال قرآن به دعوت از عبدالکریم حسن مدافع قطری پرسپولیس در محل تمرین سرخ پوشان حضور پیدا می‌کند. پس از انتشار قرائت جذاب این قاری، عبدالکریم حسن از او دعوت کرده تا در تمرین پرسپولیس حاضر شده تا هدیه‌ای را به او تقدیم کند.

منبع: ایرنا

tags # عبدالکریم حسن سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب چه روزی متولد شدند؟
  • عروسی بازیگر مشهور ایرانی و همسر فرانسوی اش
  • تغییر چهره این بازیگر معروف کره‌ای در ۵۲ سالگی/ عکس
  • شعر معنادار خانم بازیگر و استایل جدیدش | عکس
  • احمقانه‌ترین دلیل‌های دنیا برای طلاق
  • چهره جدید سپیده بازیگر مشهور قبل انقلاب (عکس)
  • عکس| تیپ و ژست متفاوت عمو پورنگ در کنار بازیگر مشهور سینمای هند
  • قاری نوجوان مشهور ایرانی به دعوت عبدالکریم حسن به تمرین پرسپولیس می‌رود
  • درگذشت پدر شهیدان دهنوی در مشهد
  • درگذشت پدرشهیدان دهنوی در مشهد