Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سیل اخیر مبلغ ۵۹۹ میلیارد تومان خسارت به استان وارد کرد که از این میزان، مبلغ ۲۳۸ میلیارد تومان در حوزه کشاورزی، ۲۴۹ میلیارد تومان در حوزه زیربنایی و ۱۱۲ میلیارد تومان هم در بخش منازل و مسکونی و شهری و روستایی بوده است. اقبال عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به برآورد میزان خسارات سیل اخیر به استان چهارمحال و بختیاری عنوان داشت: روز گذشته آقای «محمد اسلامی» وزیر راه و شهرسازی به نمایندگی از دولت و با دستور آقای رئیس جمهور به استان آمده بودند که بعد از بازدید از مناطق مختلف استان، در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شرکت کردند و برآورد‌های خسارات سیل اخیر در استان، در این جلسه اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: سیل اخیر مبلغ ۵۹۹ میلیارد تومان خسارت به استان چهارمحال و بختیاری  وارد کرده است که از این میزان، مبلغ ۲۳۸ میلیارد تومان در حوزه کشاورزی، ۲۴۹ میلیارد تومان در حوزه زیربنایی و ۱۱۲ میلیارد تومان هم در بخش منازل و مسکونی و شهری و روستایی بوده است.
استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: البته میزان خسارت‌های سیل اخیر به استان چند روز قبل برای وزارت کشور فرستاده شده بود که با امضای وزیر محترم کشور به سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارسال شده است.
عباسی درباره آغاز بازسازی در مناطق درگیر سیل استان چهارمحال و بختیاری نیز عنوان کرد: کار‌های بازسازی، بلافاصله پس از سیل در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شده است.یکسری کار‌ها مانند تعمیر راه‌ها و لایروبی اراضی و انهار کشاورزی است که اداره کل کشاورزی استان، آنها را انجام می‌دهد،یا اداره راه و پایانه‌ها هرچه ریزش در جاده‌ها به وجود آمده است را بازسازی می‌کند؛ این طور نیست که همه دستگاه‌های اجرایی در استان منتظر بودجه دولتی بمانند بلکه کار‌ها را آغاز می‌کنند تا مردم بتوانند به امور وزندگی روزمره خود بپردازند.
وی با بیان اینکه خسارت‌ها دو مدل دارد یکی دولتی و دیگری مردمی است، افزود: در بخش مردمی که به تعمیر و بازسازی منازل و بنا‌های مسکونی بر می‌گردد، باید منتظر اعتبار باشیم و مشخص شود به چه کسانی باید وام بلاعوض و یا به چه افرادی باید وام تعمیراتی بدهند.    انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اقبال عباسی استاندارچهارمحال و بختیاری مناطق سیلزده خسارت سیل مردمی و دولتی محمد اسلامی وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۳۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری؛ این جشنواره چهارم اردیبهشت ماه در تماشاخانه مهر واقع در چهارراه ابوریحان‌بیرونی از ساعت ۰۹:۰۰ صبح تا ۱۸:۰۰ اجرا می‌شود و اختتامیه آن روز پنجم اردیبهشت ماه در سالن سینمای اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در چهارراه ابوریحان از ساعت ۰۹:۰۰ صبح برگزار خواهد شد.

در این جشنواره ۱۰ گروه نمایشی کودک و نوجوان حضور دارند که پنج نمایش در بخش آزاد و پنج نمایش در بخش کانون باهم به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید

درخشش چهار محال و بختیاری در دوسالانه هنر‌های تجسمی کشور

لازم به ذکر است که تماشای تمامی نمایش‌های این جشنواره رایگان خواهد بود و نمایش‌ها به صورت زنده در کانال شاد کانون پخش می‌شود.

جدول زمانبندی گروه‌های نمایشی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان ونوجوانان کانون استان به شرح زیر اعلام می‌گردد.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌و بختیاری اعلام شد
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • خسارت گسترده سیلاب به کشاورزیِ جنوب سیستان و بلوچستان
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری در خصوص فعالیت سامانه بارشی
  • دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری با خانواده فرمانده جانباز مرحوم حاج محمد کیانی
  • ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم
  • آغاز طرح افزایش سواد سلامت عشایر کشور + تصاویر
  • آغاز طرح هادی روستایی در اردل