Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امید نورافکن در گفتگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره پیروزی تیمش مقابل الهلال عربستان گفت: خدا را شکر می کنم که سه امتیاز مصاف حساس با الهلال را کسب کردیم و توانستیم خودمان را در جمع مدعیان صعود از گروه قرار دهیم. ما باید شرایط خوبمان را حفظ کنیم تا بتوانیم از گروه صعود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق نیاز به تمرین زیاد و باهم بودن دارد. ما همه تلاشمان را می کنیم تا به این مهم برسیم.

وی درباره عملکرد خودش در این بازی ادامه داد: فکر می کنم تقریبا آنچه را که می خواستم به نمایش بگذارم را توانستم اجرا کنم. من همیشه دوست دارم به استقلال کمک کنم و هر بازی ای که نتوانم به میدان بروم حسرتش را می خورم. به هرحال خوشحالم که با پیروزی برابر الهلال می توانیم به بازی های بعدی راحت تر فکر کنیم. ما وقت خوشحالی زیادی نداریم و باید خیلی زود آماده بازی با سپاهان شویم. ما برای سه امتیاز بازی با سپاهان انگیزه زیادی داریم و می خواهیم به موفقیت برسیم.

این بازیکن جوان استقلال در پاسخ به این سوال که چقدر حواشی مختلف می تواند روی عملکرد او و هم تیمی هایش اثر بگذارد، اظهار کرد: استقلال تیم بزرگی است. استقلال در هر بازی محکوم به برد است و این خواست هواداران است. همه بازیکنان این مسئله را به خوبی می دانند. بهتر است در روزهای سخت نیز از بازیکنان حمایت شود تا بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند. این اتفاق باید از طرف هواداران رخ دهد. ما به آنها نیاز داریم و یار دوازدهم ما هستند و در کنار آنها می توانیم دست به کارهای بزرگی بزنیم.

او درباره آینده خودش در استقلال هم گفت: من تلاش می کنم در بازی های باقی مانده به استقلال کمک کنم و بهترین عملکرد را داشته باشم. در پایان فصل هم اگر باشگاه به من پیشنهاد تمدید قرارداد دهد، با تمام علاقه قبول می کنم.

نورافکن با بیان اینکه در این مقطع حمایت هواداران از هم تیمی هایش می تواند کارساز باشد، گفت: هواداران سرمایه اصلی باشگاه هستند و ما هرکاری می کنیم برای آنهاست. هواداران استقلال مالک اصلی باشگاه هستند و مطمئن باشید با حمایت آنها قدرت و انرژی ما چند برابر می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال بازی باشگاه استقلال سرمایه عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۳۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان تقابل هواداران و طلایی پوشان؛ اصفهان پشت سپاهان

شعارهای زننده علیه ژوزه مورایس که تا همین چند هفته قبل سلطان قلب های هواداران سپاهان بود و حالا در اصفهان سلطان قبل ها شده است، هيچ دردی از سپاهان دوا نکرده است.

طرفداری | "مورایس؛ حیا کن، رها کن"، "مربی... نمی خوایم، نمی خوایم" و "مورایس... رو بردار و برو" اگر قرار بود جواب بدهد قبلا در تیم های دیگری که هواداران شان به وقت تنگ آمدن قافیه، حیا کن رها کن سر می دادند، جواب داده بود.

سپاهان آنچه این روزها نیاز دارد حمایت یکپارچه هواداران خود است. اصلا فرق تیم پر هوادار و تیم پر تماشاگر در همین روزها عیان می شود.

تماشاگر بدون توجه به شرایط تیم به ورزشگاه می رود و به تماشای بازی می نشیند و اگر تیم مورد علاقه اش برد، هورا می کشد و اگر باخت هوار! اما هوادار و طرفدار در روزهای سخت پای تیم محبوب خود می ایستد و درست در شرایطی مانند شرایط امروز سپاهان، از تیم مورد علاقه اش حمایت می کند. حمایت نیازی است که این روزها سپاهان دارد.

این هفته در دربی نصف جهان، اسلحه سپاهان هوادارانش است، آیا هواداران این اسلحه را به سمت سپاهان می گیرند و ماشه را می چکانند؟ یا هواداران، اسلحه سپاهان می شوند، به قصد موفقیت به هدف شلیک می کنند؟

سپاهان هنوز هم می تواند دوباره همان تیمی باشد که در آغاز فصل ۵ پیروزی پی در پی کسب کرد و لیگ برتر را لرزاند. این تیم اگر حمایت هواداران را پشت سر خود داشته باشد، به جای لرزیدن، می لرزاند!

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • پیام سپاهان برای تیم و هواداران پس از برد دربی
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • ژوزه مورایس: اعتراض هواداران؟ شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • پاپی: به استقلال گل زده‌ام و باز هم می‌زنم
  • مهاجم جوان شمس آذر : برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم
  • دربی نصف جهان؛ سپاهان محکوم به برد
  • سپاهان محکوم به برد/ ذوب‌آهن به دنبال دومین پیروزی متوالی
  • عثمان دمبله از آتش خشم هواداران بارسلونا علیه خودشان استفاده کرد! / عکس
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • پایان تقابل هواداران و طلایی پوشان؛ اصفهان پشت سپاهان