Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@02:25:12 GMT

بزرگ‌ترین فرش گل کشور را در کرج ببینید

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۴۰۹۹

بزرگ‌ترین فرش گل کشور را در کرج ببینید

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: روزانه 15 هزار نفر از جشنواره لاله ها بازدید می‌کنند.

پیمان بضاعتی پور در گفت‌ و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با برگزاری جشنواره لاله‌ها شرایط مناسبی برای رونق گردشگری و اشتغالزایی فراهم شده است.

وی ادامه داد: جشنواره هفتم از 15 فروردین آغاز شده و تا زمانی‌که گل‌های لاله طراوت و شادابی لازم را داشته باشند، ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بضاعتی‌پور افزود: با توجه به شرایط جوی و سرمای هوا تعدادی از لاله‌های کاشته شده در باغ گل‌های پارک شهید چمران هنوز گل نداده‌اند و باید منتظر شکوفایی آنها باشیم.

این مسئول با اشاره به ایجاد بزرگ‌ترین فرش گل کشور در این باغ خاطر نشان کرد: 300 هزار پیاز لاله، شش هزار   گل شب بو، بیش از   40   هزار گل بنفشه و انواع گل‌های فصلی از جمله نرگسِ هلندی، تار و پود این فرش را تشکیل داده‌اند.

بضاعتی پور گفت: خوشبختانه استقبال شهروندان از جشنواره لاله‌های امسال خوب بوده و طبق آمار روزانه 15 هزار نفر از این جشنواره بازدید می‌کنند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: برگزاری چنین رویدادهای باعث تقویت روحیه نشاط شهروندان شده و رنگ و بوی شهر را تغییر می‌دهد.

وی گفت: زینت چهره شهر با گل‌ها و درختان علاوه بر کاهش آلودگی هوا باعث افزایش جلوه‌های بصری محیط زندگی شهروندان شده و مسیر را برای داشتن شهری سبز هموار می‌کند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره گل منطقه البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۴۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) دشت لاله‌های واژگون در دهاقان اصفهان

(تصاویر) دشت لاله‌های واژگون در دهاقان اصفهان

دیگر خبرها

  • (تصاویر) دشت لاله‌های واژگون کوهرنگ
  • باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند
  • توازن و عدالت در اخذ مالیات باید لحاظ شود
  • جشنواره لاله‌ها در کرج
  • هشدار سرمازدگی ؛لاله زار بردسیرسردترین نقطه کشور
  • لاله زار سردترین ایستگاه سرد کشور
  • میزبانی از ۱۲۰۰۰۰ شهروند در جشنواره شهر رمضان
  • شبکه بزرگ فرهنگی بسیج با حضور جوانان شکل گرفته است
  • جزییات تعطیلی باغ گل‌های کرج
  • (تصاویر) دشت لاله‌های واژگون در دهاقان اصفهان