Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@16:25:17 GMT

شما پاسداران فرزندان سیدالشهدا (ع) هستید

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۴۵۷۱

شما پاسداران فرزندان سیدالشهدا (ع) هستید

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در دیدار با پاسداران سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و با بیان اینکه شما پاسداران فرزندان معنوی سیدالشهدا (ع) هستید گفت : ملت ایران به وجود پاسداران افتخار می کنند.
وی با بیان اینکه آمریکا با شرّی که رساند باعث خیر شد افزود : ما خودمان را پاسدار و حامی پاسداران می دانیم و محبت پاسداران را خدا در دل ما جای داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه سمنان با بیان اینکه تا آخرین نفس حامی سپاه هستیم گفت : ملت ایران، رهبری و امام زمان (عج) سپاه را تنها نمی گذارند.
حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در این دیدار گفت : پاسدار کسی است که در راه خدا خویشتن داری کند و با دشمنان خدا نبرد می کند و مرگ در میدان نبرد را آرزو می کند.
وی افزود : طبق اصل 150 قانون اساسی سپاه که برخواسته از متن مردم است وظیفه دارد از انقلاب و دستاوردهای انقلاب محافظت کند.
حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه آمریکا از دست سپاه سیلی خورده است افزود : سپاه آمریکا را در تحریم اقتصادی ایران با پروژه هایی مثل ستاره ی خلیج فارس ناامید کرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه دشمن از دست سپاه پاسداران عصبانی است افزود : سپاه با تقویت روحیه ی جهادی و انقلابی مانع نفوذ دشمنان در انقلاب شد.
وی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری با بیان اینکه سپاه در قلب و جان مردم جای دارد گفت : سپاه محبوب ملت ایران است و خار چشم دشمنان خواهد بود.
حجت الاسلام حسینی دیباجی تصریح کرد : سپاه پاسداران در 8 سال دفاع مقدس در برابر 83 کشور که حامی صدام بودند خوش درخشید.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پایان گفت : داعش که دست پرورده ی آمریکا است در رویارویی با سپاه پاسداران پوزه اش به خاک مالیده شد.
سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در این دیدار گفت : حدود 650 نفر از پاسداران، بسیجیان و مردم استان سمنان در شهرستان پلدختر مشغول خدمت رسانی به سیل زدگان هستند.
وی با بیان اینکه خدمت رسانی به 81 روستای بهشهر و گلوگاه نیز به استان سمنان واگذار شد افزود : حوادث طبیعی روزهای گذشته در کشور باعث افزایش همدلی در بین مردم ایران شد.
سرهنگ دامغانی با بیان اینکه سپاه و بسیجیان ارتباط خوبی با مردم شهرستان پلدختر برقرار کردند افزود : خوشبختانه رضایتمندی مردم از نظام بالا رفته است.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه استان سمنان به صورت شبانه روزی در شهرستان پلدختر مشغول به خدمت رسانی است گفت : امسال در مجموعه ی سپاه استان سمنان هزینه ی جشن روز پاسدار برای کمک به شهر و روستاهای سیل زده تعلق گرفت.
وی در پایان با بیان اینکه تصمیماتی که آمریکا در 2 سال اخیر در عرصه ی جهانی می گیرد از عقلانیت خارج شده است گفت : این تصمیمات نشان از افول آمریکا دارد.

 گفتنی است، در این دیدار آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان، دستگاه قضایی و دادستان استان، فرماندار، فرماندهان نیروی انتظامی، علما و روحانیون حوزه ی علمیه،خانواده های شهدا و ایثارگران،مدیران دستگاه های اجرایی،مدیران بانک ها، ائمه جمعه و جماعات، مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان، مدیرکل اوقاف و امورخیریه و ... حضور داشتند.

 

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۴۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد

به گزارش «تابناک» به نقل از دفاع پرس، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکل های دانشجویی غرب خراسان رضوی، دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام داد.

در جریان این دیدار، نشان عالی سربداران از طرف دانشگاه «حکیم سبزواری» و به نیابت از مردم دیار سربداران، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت قدردانی از عملیات تنبیهانه «وعده صادق» اهدا شد.

دیگر خبرها

  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیت‌های سایبری از سوی سپاه تحریم کرد
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیتهای سایبری از سوی سپاه تحریم کرد
  • آمریکا تحریم‌های مرتبط با ایران اعمال کرد
  • نماهنگ | راضی هستم، قانع نیستم
  • ماجرای زنی که فرمانده‌ سپاه پاسداران شد!
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان