Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@12:59:48 GMT

فعالیت گروه های جهادی در مناطق سیل زده چگنی

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۴۹۲۲

سرهنگ‌ منصور کریمی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج چگنی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از لرستان، گفت: یکی از نهادهایی  که در کنار مردم بوده ، سپاه حضرت ابوالفضل (ع) و سپاه استان قم بوده است.

وی افزود: با توجه به اینکه زیر ساخت های شهرستان چگنی تخریب شده اند با رایزنی هایی که با امیرآبادی نماینده مجلس قم و برخی از خیرین استان و شهرستانها داشته‌ایم حدود ۳ میلیارد تومان لوله پل وارد شهرستان کرده ایم تا به زودی پل های ارتباطی خسارت دیده،ترمیم شوند و راههای ارتباطی مردم شهرستان وصل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی تصریح کرد: خدماتی که توسط سپاه استان قم، شیراز و سپاه ناحیه چگنی انجام شده، فرستادن گروههای جهادی به مناطق سیل زده و لایروبی گل و لای از منازل در سطح شهرستان، پخت غذای گرم و توزیع بین مناطق سیل زده، رایزنی با یک اکیپ اداره برق از استان قم، بارایزنی خیرین استانهای قم، تهران و پادگان امام علی(ع) یک اکیپ تیم پزشکی  در سه بخش مرکزی، ویسیان و شاهیوند استقرار یافته  و در حال خدمت به مردم سیل زده شهرستان چگنی است.

وی با اشاره به اینکه هوا سرد است گفت: درخواست سوخت برای  شهرستان داده ایم و همچنین توزیع لباس، پتو، اقلام مواد غذایی، آب معدنی، مواد شوینده، فرش، جهاز کامل و...  دربین سیل زدگان انجام گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه  چگنی  مشکل اساسی را در بخش شاهیوند عنوان کرد و افزود: باتوجه به اینکه در بخش شاهیوند به علت طغیان رودخانه ها و تخریب زیر ساخت ها ارتباط با ۱۰ روستا قطع  است از طریق پیگیری های  به عمل آمده با بالگرد امداد رسانی شده اند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۴۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی

استاندار لرستان از برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت شامگاه چهارشنبه در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات لرستان، اظهار داشت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات، اضافه کرد: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده‌ است.

مشارکت 47درصدی مردم لرستان در انتخابات + جزئیات

استاندار لرستان عنوان کرد: فرآیند آموزشی برگزاری انتخابات الکترونیکی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز این استان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های لازم برای انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات در صداوسیمای لرستان تدارک‌ دیده شده‌ است.

شفقت با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پرشور مردم بودیم و ان‌شاءالله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنند
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس