Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- تيم ملي واليبال ساحلي ايران ب با شکست نماينده تايلند به مرحله يک‌چهارم نهايي تورجهاني تک ستاره ساتون صعود کرد و حريف ايران الف در اين مرحله شد.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي فدراسيون واليبال، تيم‌ ملي واليبال ساحلي ايران ب (رحمان رئوفي، عبدالحامد ميرزاعلي) در مرحله گروهي تور جهاني تک ستاره ساتون تايلند با يک شکست و يک پيروزي در جايگاه سوم ‌گروه خود قرار گرفته بود، صبح امروز در مرحله اول حذفي تور جهاني تک ستاره ساتون تايلند براي صعود به مرحله يکچهارم مقابل تيم ميزبان قرار گرفت و در دو ست پياپي با امتيازهاي 21 بر 15 و 21 بر 16 پيروز شد و به مرحله يکچهارم نهايي صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بدين ترتيب تيم ايران الف (بهمن سالمي، آرش وکيلي) که با دو پيروزي در مرحله گروهي صعود خود را به مرحله يکچهارم نهايي مسجل کرده بود، از ساعت 11:30 امروز در يک جدال تمام ايراني، مقابل تيم ايران ب (رحمان رئوفي، عبدالحامد ميرزاعلي) قرار مي‌گيرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تيم هاي ايران الف يک چهارم نهايي تور جهاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۴۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پرویزی به فینال تورنمنت بوکس باکو/ ریگی به برنز بسنده کرد

در ادامه رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، مهدی پرویزی به فینال وزن ۵۴ کیلوگرم صعود کرد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های تورنمنت بوکس جاده ابریشم که به میزبانی باکو در حال برگزاری است، بعد از ظهر امروز (چهارشنبه - ۸ فروردین ۱۴۰۳) نماینده سبک وزن ایران موفق شد با پیروزی برابر حریف خود، راهی فینال این مسابقات شود.

در جریان مبارزات مرحله نیمه‌نهایی وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی پرویزی در دومین گام موفق شد «بوتلایف» از روسیه را شکست دهد و فینالیست وزن خود شود. او در فینال با "اصیل‌بیک‌ جلیل‌اوف" ازبکستانی مبارزه خواهد کرد.

دومین نماینده ایران در مبارزات امروز، مصطفی ریگی بوکسور وزن ۵۴ کیلوگرم تیم ملی بود که در مرحله نیمه‌نهایی «خوجانزار» از ازبکستان را پیش رو داشت. او در این دیدار مغلوب حریف خود شد تا با مدال برنز از این رقابت‌ها خداحافظی کند.

مهدی امیری و کسری طهماسبی نیز دو بوکسور دیگر ایران هستند که از ساعتی دیگر در مرحله نیمه‌نهایی اوزان ۶۷ و ۷۱ به مصاف رقبای خود می‌روند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احتمال همگروهی ایران و استرالیا در مرحله نهایی راه‌یابی به جام جهانی
  • گروه مرگ در انتظار ایران در بازی‌های مقدماتی جام جهانی
  • صعود مدودف و سینر به نیمه‌نهایی مسترز میامی
  • صعود پرویزی به فینال تورنمنت بوکس باکو/ ریگی به برنز بسنده کرد
  • صعود آلکاراس، سینر و مدودف به یک چهارم نهایی مسترز میامی
  • نتایج کامل دیدارهای دور چهارم مرحله دوم انتخابی جام جهانی در آسیا؛ ۸ تیم صعود کردند
  • صعود فولاد سیرجان به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال
  • صعود زودهنگام ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی
  • ایران یک گام تا صعود به جام ملت‌های ۲۰۲۷
  • لیگ برتر والیبال؛ شهدابی‌ها در آستانه صعود به مرحله نهایی