Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@10:53:01 GMT

«کلوچه‌های خدا» در چهارمین چاپ خود ۱۱ ساله شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۵۳۶۱

«کلوچه‌های خدا» در چهارمین چاپ خود ۱۱ ساله شد

به گزارش ایکنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این اثر که نخستین بار در سال ۱۳۸۷ از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است، داستان خرس کوچکی را نقل می‌کند که تصمیم دارد از خدا به‌خاطر همه زیبایی‌هایی که خلق کرده تشکر کند. او به پیشنهاد کلاغ تصمیم می‌گیرد، برای خدا کلوچه بپزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی جوجه تیغی پیشنهاد دیگری برای او دارد.» 

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «بهار از راه رسیده بود. وسط دشت، درخت سیب پر از شکوفه شده بود. صبح بود و نور خورشید روی شبنم چمن‌زار می‌درخشید. خرس کوچولو از خواب بیدار شد و سر از لانه‌اش بیرون آورد. به اطرافش نگاه کرد و با شگفتی فریاد زد: وای خدا جان! چقدر این جا را قشنگ کرده‌ای! خرس کوچولو سرش را خاراند و از خود پرسید: چطور برای این همه قشنگی از خدا تشکر کنم؟»

بر همین اساس، کتاب «کلوچه‌های خدا» در چاپ چهارم خود در شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه به دست مخاطبان بالای ۷ سال رسیده است. پیش‌تر نیز ۲۲هزار نسخه از این اثر منتشر شده است.

قیمت این اثر که تصویرگری آن را نیز کلر ژوبرت بر عهده داشته، ۷هزار تومان است.

گفتنی است، نمایش «کلوچه‌های خدا» به کارگردانی آرش شریف‌زاده نیز با اقتباس از همین کتاب در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون تولید شده و شش جایزه از بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان دریافت کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: کلوچه های خدا کلر ژوبرت خداشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۵۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین اطلاعیه پلیس درباره عفاف و حجاب / هوشمندسازی در طرح نور

فرماندهی انتظامی کشور اطلاعیه شماره چهار خود در خصوص "طرحِ نور"(عفاف و حجاب) را منتشر کرد.

 در این اطلاعیه آمده است:

در زمان و زمانه ای که جریان‌هایِ رسانه‌ایِ بَدخواهِ ملتِ ایران به دنبال اختلاف افکنی و  دوقطبی سازیِ جامعه با اجرایِ "طرحِ نور" بودند؛ مردمِ عزیز و نخبگانِ فهیم با اِدراکی قابلِ ستایش در کنارِ پلیسِ قرار گرفتند تا شأن، حریم، حرمت و کرامتِ بانویِ ایرانی حفظ شود. برای آنکه افکارعمومی و مراکز تصمیم‌گیر، شناختِ بیشتری از  دلایلِ فراجا در اهمیت اجرای طرح نور داشته باشند، طیِ روزهای آینده چند پرونده مهم از باندهایِ تبهکارِ سازمان یافته که در سطح بین‌المللی و داخل کشور اقدامات مجرمانه در زمینه فساد و فحشا، تجارتِ جنسی، * و... داشته‌اند منتشر خواهد شد.

در پیوند با موضوعِ پیش گفته؛ گزارش‌هایِ میدانی و اخذِ نظراتِ مردمی در کنارِ حمایت‌هایِ روسای محترمِ جمهور و قوه قضائیه، صداوسیما و برخی نمایندگان مجلس و ائمه جمعه وجماعات و سایرِ نهادهایِ مسئول نشان دهندهِ شناختِ مطلوب از نبض‌سنجیِ اجتماعیِ فراجا در اجرایِ "طرح نور" است.

همچنین بررسی‌ها و مشاهداتِ عینیِ روزانه در  شهرها نشان دهنده‌ حرکتِ مطلوبِ جامعه به سمت حفظِ حریم و حرمت‌ زنان و بانوانِ سرزمین‌مان است.

پلیس در هیچ حالتی به دنبال پرونده سازی برای موضوعاتِ هنجاری و ارزشی نیست و به شهروندانِ عزیز این نوید را می‌دهیم  که در نهایت "طرح نور" به سمتِ هوشمندسازی  پیش خواهد رفت.

این مهم زمانی بهتر و عملیاتی تر خواهد شد که نهادهایِ متولیِ کار که وظیفه مستقیم در اقدامات فرهنگی و ایجابی در حوزه عفاف و حجاب دارند، عملکرد قابل قبول و درخور توجهی داشته باشند.

در پایان قدردانِ کارکنانِ سخت‌کوش و پُرتلاشی هستیم که چنین خالصانه و مُشفقانه به ارتقای ارزش های اجتماعی یاری می رسانند و انتظار داریم تا با همّتِ مسئولانِ محترم و انجام بموقع وظایف دستگاه های مسئول  روندِ هوشمندسازی نیز، پُرشتاب تر به سرانجامِ مطلوب و موردِ رضایتِ مردم برسد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • میزبانی فرابورس ایران از چهارمین صندوق املاک و مستغلات کشور ​
  • چهارمین اطلاعیه پلیس درباره عفاف و حجاب / هوشمندسازی در طرح نور
  • مطالبه ۱۳۶ مشهدی در دیدار مردمی رسیدگی شد
  • بن‌بست ژاوی؛ رکوردهای تاریخی بارسلونا پس از چهارمین باخت پیاپی مقابل رئال مادرید
  • صد و پنجاه و چهارمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • رامین رضاییان از بازی با پرسپولیس محروم شد
  • فوری: محرومیت رامین از بازی پرسپولیس!
  • چهارمین هاوینگ بیت کوین انجام شد
  • شبکه بیت کوین چهارمین هاوینگ را تکمیل کرد
  • بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد درگذشت سهراب سپهری