Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از سمنان، علیرضا آشناگر، استاندار سمنان امروز 21 فروردین در بیانیه‌ای قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در لیست گروههای تروریستی را استراتژی منقضی شده‌ای از سوی تصمیم‌سازان آمریکایی  برشمرد و گفت: این تصمیمات مانند تصمیم نابخردانه گذشته راه به جایی نبرده و نخواهد برد.

وی در ادامه آورده است: نقض اصول، عرف و معاهدات عام‌الشمول بین‌المللی جزو رویه‌های عادی در ساختار سیاستگذاری آمریکا گشته، نقش بین‌المللی این کشور را روز به روز تنزل داده و فشارهای روزافزونی را در داخل و خارج بر آن تحمیل می‌نماید که آمریکایی‌ها از این حربه در جهت تاثیرگذاری بر فضای روانی ایران استفاده می‌نمایند، چرا که اقداماتی نظیر برگزاری نشست ضد ایرانی لهستان، تشکیل گروه ویژه اقدام علیه ایران و اخیرا طرح قرار گرفتن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی بعد از خروج آمریکا از برجام حاکی از آن است که هدف اصلی آنها تثبیت و افزایش فشارهای داخلی و خارجی بر ایران از طریق راه اندازی جنگ روانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آشناگر در این بیانیه متذکر شد: در این شرایط هر اقدامی که منجر به تثبیت حضور ایران در منطقه ،گسترش عمق استراتژیک، شکل گیری ایران قوی از درون، تعمیق پیوند‌های مستحکم فیمابین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیرو‌های نظامی محور مقاومت و افزایش بازدارندگی ایران اسلامی گردد در چارچوب راهبردهای بلند مدت امنیت ملی کشور مناسب خواهد بود.
به گفته استاندار سمنان ضروری است تمامی ساختار سیاسی،اجتماعی،اقتصادی ،فرهنگی و نظامی کشور اعم از دولت و ملت هوشیار بوده و این تهدید را به فرصتی برای افزایش همگرایی درونی و وحدت عمیق و گسترده ملی تبدیل نمایند که خوشبختانه در ذیل رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری و سیاست‌ها و راهبردهای مناسب دولت تدبیر و امید واکنش بسیار مناسب و مطلوبی در قالب بیانیه شورای عالی امنیت ملی به این اقدام خصمانه دولت آمریکا صورت گرفته است که نشاندهنده آمادگی کشور برای مقابله با شرایط سخت است .
این مقام عالی استان در پایاین این بیانیه ابراز امیدواری کرده تا در سایه این همدلی،تدبیر و وحدت کلمه که بر حول محور ولایت فقیه شکل گرفته است ، تمامی توطئه های دشمن نقش بر آب شده و زمینه رشد و توسعه روزافزون کشور هر چه بیشتر فراهم شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری قرآن اشناگر سمنان بیانیه سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۵۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه سراسری شناورهای مردمی کشورهای جبهه مقاومت در آستانه روز جهانی قدس/ روز قدس امسال در سراسر جهان فراگیر تر از هر سال برگزار خواهد شد

دریادار تنگسیری گفت: شناورهای بسیج مردمی نیروی دریایی سپاه و شناورهای مردمی کشورهای محور جبهه مقاومت در آستانه روز جهانی قدس به صورت سراسری و همزمان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین رژه می روند.

به گزارش مشرق از روابط عمومی نیروی دریایی سپاه، دریادار علیرضا تنگسیری روز جمعه در این باره با اشاره به اهداف برگزاری رژه اظهار کرد: نمایش ظرفیت محور مقاومت در حوزه دریا و اجرای رژه برای رژیم منحوس و ظالم صهیونیستی حامل پیام است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه یادآورشد: روز قدس امسال در سراسر جهان فراگیر تر از هر سال برگزار خواهد شد و برای دومین سال است که رژه سراسری مردمی به صورت خودجوش انجام می‌شود.

دریادار تنگسیری تشریح کرد: در کشور ما نیز پیش بینی می‌کنیم بیش از سه هزار شناور مردمی سبک و سنگین در ۱۳ نقطه از سواحل جنوب و شمال کشور که مشخص شده است حاضر خواهند شد.

وی تصریح کرد: شناورهای بسیج مردمی در ایران و شناورهای مردمی کشورهای محور مقاومت در عراق، سوریه، یمن و لبنان به‌صورت همزمان روز پنجشنبه شانزدهم فروردین با برافراشتن پرچم فلسطین رژه خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • رژه سراسری شناورهای مردمی کشورهای جبهه مقاومت در آستانه روز جهانی قدس
  • برنامه ویژه سپاه در آستانه روز جهانی قدس از زبان سردار تنگسیری
  • می‌خواستند یک انبار اسلحه سپاه را تصرف کنند | چطور صبح جمعه فهمیدم؟! | توضیحات تازه حسن روحانی درباره جمله جنجالی
  • رژه سراسری شناورهای مردمی کشورهای جبهه مقاومت در آستانه روز جهانی قدس/ روز قدس امسال در سراسر جهان فراگیر تر از هر سال برگزار خواهد شد
  • رژه سراسری شناورهای مردمی کشورهای جبهه مقاومت در آستانه روز قدس
  • تحرکات پنهانی برای قهرمان‌سازی از خائنان به غزه
  • کشته شدن ۶۸۰ نظامی وساقط شدن ۱۳۱ پهپاد اوکراینی در ۲۴ ساعت گذشته
  • شکستی دیگر بر پیکر رژیم صهیونیستی
  • شهادت یکی از مستشاران نظامی ایران در سوریه
  • شهادت یکی از مستشاران نظامی ایران