Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@15:35:30 GMT

پارسال 123 ماموریت آتش نشانی در اشنویه انجام شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۵۶۸۸

پارسال 123 ماموریت آتش نشانی در اشنویه انجام شد

فاروق رنجبر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد 13 مورد مربوط به اطفای حریق واحدهای مسکونی، 9 مورد واحدهای تجاری، 11 مورد حوادث جاده ای و تصادف، چهار مورد دفع حیوانات موذی و هفت مورد باغات، 63 مورد اطفای حریق علف های هرز و مابقی امدادرسانی متفرقه شامل رفع نشست گاز و سیلاب و آتش سوزی مزارع و امداد و نجات بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در این مدت 9 مورد مصدوم و هفت نفر نیز فوت شدند که آمار فوتی ها مربوط به تصادف های جاده ای بوده است.
رنجبر گفت: در سال گذشته از سوی آتش نشانی این شهرستان، 130 گواهی ایمنی برای 80 باب ساختمان و 50 مورد نیز برای واحدهای تجاری و آموزشی صادر شد.
وی بیان کرد: شهروندان برای برخورداری از هرگونه راهنمایی و مشاوره ایمنی با شماره تلفن 125 این سازمان در طول شبانه روز تماس حاصل کنند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون این سازمان در اشنویه در قالب یک ایستگاه دارای هشت نفر پرسنل عملیاتی است که در 2 شیفت و با برخورداری از سه دستگاه خودرو سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می دهد.
اشنویه در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و بیش از 74 هزار نفر جمعیت دارد.
9870/6185/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آتش نشانی امداد و نجات تصادف شماره تلفن فوت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۵۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورژانس اردبیل در طرح سلامت نوروزی سه هزار و ۳۲۱ ماموریت انجام داد

دکتر سعید مهری تعداد تماس با شماره تلفن ۱۱۵ اورژانس در استان در تعطیلات نوروز را ۹ هزار و ۲۳۸ مورد ذکر کرد و گفت: در همین مدت ۷۹ هزار و ۶۱۸ نفر به بخش‌های اورژانس مراکز درمانی و بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی این استان مراجعه کردند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل افزود: ۲ هزار و ۳۳۵ مورد از این مراجعات مربوط به موارد و مشکلات قلبی و ۱۲۰ مورد نیز مربوط به سکته مغزی مراجعان بوده است.

او بیان کرد: در مدت اجرای طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفندماه پارسال تاکنون، تعداد ۶۸ هزار و ۳۵۳ نفر بیمار به صورت سرپایی در بخش های اورژانس خدمات درمانی دریافت کرده‌اند.

دکتر مهری گفت: همچنین در این مدت ۱۱ هزار و ۲۶۶ نفر در مراکز فعال اورژانس استان بستری شده و تحت درمان و مداوا قرار گرفتند.

او با اشاره به جان باختن ۱۴ نفر طی ایام تعطیلات نوروز در حوادث رانندگی جاده‌ای استان اردبیل، تعداد مصدومان حوادث ترافیکی ایام عید نوروز امسال در این استان را ۵۳۹ نفر اعلام کرد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل همچنین گفت: در ایام تعطیلات نوروز امسال در استان اردبیل ۶۵۴ مورد جراحی اورژانسی و یک هزار و ۱۰۶ مورد جراحی عادی انجام شده و علاوه بر این ۳۰۲ فرد بیمار به مراکز درمانی مجهزتر اعزام شده است.

او بیان کرد: در طرح سلامت نوروزی امسال ۱۳ هزار مورد بازرسی بهداشتی از اماکن ارائه خدمات به شهروندان انجام شده که در جریان آن، علاوه بر کشف و ضبط ۷۳ تن مواد غذایی فاسد، ۱۵ واحد ارائه دهنده خدمات پلمب شده و ۴۰۷ فرد و واحد ارائه خدمات نیز به دستگاه قضایی معرفی شده است.

دکتر مهری گفت: در طرح سلامت نوروزی امسال ۱۷ بیمارستان دولتی استان اردبیل به همراه ۱۰۵ مرکز بهداشت و مراکز جامع سلامت در استان در حال خدمات‌رسانی به شهروندان است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل از پیش‌بینی و سازماندهی ۴۵۰ کارشناس، تکنسین و پزشک اورژانس برای اجرای طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳ در این استان خبر داد و افزود: این نیروها فعالیت خود را به صورت شبانه‌روزی در ۶۶ پایگاه جاده‌ای و شهری از روز ۲۴ اسفندماه آغاز کرده‌اند.

او تصریح کرد: در مجموع بیش از ۱۱۰ دستگاه آمبولانس، پنج دستگاه موتورلانس، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد برای مدیریت حوادث و ارائه خدمات اورژانسی در سطح استان در تمام ایام تعطیلات نوروزی به صورت شبانه‌روزی آماده‌سازی شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار ماموریت اورژانسی انجام دادیم
  • اورژانس اردبیل در طرح سلامت نوروزی سه هزار و ۳۲۱ ماموریت انجام داد
  • ایجاد خودروی ارتباط سیار در آتش‌نشانی قم
  • انجام سه هزار و ۵۵۹ ماموریت اورژانس در لرستان
  • تدوین اولین استاندارد آموزشی اطفای حریق در قطار
  • انجام ۳۵۶ ماموریت تصادفی توسط اورژانس خراسان شمالی
  • اطفای حریق پنبه یک دستگاه تریلی در چمن بید
  • نجات ۸۵ حادثه‌دیده توسط آتش‌نشانی کرج
  • انتقاد فرماندار از کمبود امکانات، تجهیزات ونیرو درآتش نشانی
  • جزییات حریق در بازارچه صیقلان رشت/یک مغازه در آتش سوخت