Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - سید مجتبی حسینی پور از آغاز فرآیند ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۷ دستگاه های اجرایی استان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان، سید مجتبی حسینی پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: بخشنامه های ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۷ دستگاه های اجرایی و همچنین برگزاری جشنواره شهید رجایی به تمامی دستگاههای اجرایی استان ابلاغ شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس بخشنامه ابلاغی، دستگاه ها در ۲ محور شاخص های عمومی وشاخص های اختصاصی مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

دبیر شورای راهبری توسعه مدیریت استان گفت: شاخص های عمومی ۱۰۰۰ امتیاز دارد و مشتمل بر ۷ محور است: محور اصلاح ساختار سازمانی، محور توسعه دولت الکترونیک، محور مدیریت سرمایه انسانی، محور شفافیت و مدیریت مالی، محور بهبود فضای کسب وکار، محور ارتقاء سلامت اداری، مسئولیت پذیری و پاسخگویی و محور استقرار نظام مدیریت عملکرد.

حسینی پور تصریح کرد : شاخص های اختصاصی نیز ۱۰۰۰ امتیاز دارد که ارزیابی مربوطه براساس محورهای مورد توافق میان ستاد دستگاه اجرایی و سازمان اداری و استخدامی کشور انجام می گیرد.

وی همچنین درخصوص شاخص های اختصاصی ویژه استانی نیز گفت: با توجه به بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور  ۲۰۰ امتیاز از محورشاخص اختصاصی به شاخص ویژه استانی اختصاص داده شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خاطر نشان ساخت: نتایج ارزیابی در شورای راهبری توسعه مدیریت استان مورد بررسی و تصویب قرار می گیرد و از دستگاه های اجرایی برتر در شهریورماه در جشنواره شهید رجایی تجلیل بعمل می آید.

انتها ی پیام / 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جشنواره شهید رجایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد عملکرد دستگاه های اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۵۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت هوای تهران در آخرین روز فروردین ۱۴۰۳

به گزارش همشهری آنلاین، شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد که با قرار گرفتن شاخص روزانه آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۶۷ سطح آلودگی هوا به صورت قابل قبول ارزیابی می‌شود.

شاخص ۲۴ ساعته هم روی عدد ۷۴ بود و منبع اصلی ایجاد آلودگی ذرات کمتر از ۲.۵ میکرون ارزیابی می‌شود.

تهران از ابتدای امسال ۲۵ روز هوای قابل قبول و ۵ روز هوای پاک داشت.

کد خبر 845481 برچسب‌ها آلودگی هوا شهردارى تهران تهران شهر مدیریت شهری

دیگر خبرها

  • وضعیت هوای تهران در آخرین روز فروردین ۱۴۰۳
  • رئیسی: مسئولان عملکرد خود را با اقتضای انقلابی زیستن،‌ اندیشیدن و عمل کردن ارزیابی کنند
  • فرآیند ساخت ۲.۵ میلیون واحد مسکن در سطح کشور اجرایی شد
  • برنامه‌های ۲۰‌گانه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان چیست؟
  • عده‌ای از طرف شبکه‌های تقلب اجیر شده‌اند که در کنکور غایب باشند | یک روش ابداعی و پیچیده را برای مبارزه با تقلب آغاز کرده‌ایم
  • بانک رفاه کارگران دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد
  • کدام دستگاه‌ها در سفر دولت به سمنان میزخدمت دارند؟
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • دهقانی فیروزآبادی: دولت زمینه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی را فراهم کرده است
  • جذب و توزیع هدفمند اعتبارات، مبنای عمل سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان باشد