Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: رئیس پلیس پیشگیری از دستگیری 2 موبایل قاپ در مراسم تشییع جمشید مشایخی و اعتراف به 50 فقره سرقت خبر داد و گفت: هر 2 متهم در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت قرار دارد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "کیوان ظهیری" با توجه به ابنکه اخیراً تعدادی از سارقان در مراسم تشییع هنرمندان، اقدام به سرقت اموال شخصی افراد حاضر در مراسم می کردند، کمیسیون شناسایی و دستگیری مراسم در دستور کار ماموران کلانتری های 129 جامی و 175 صحن مطهر قرار گرفت که در روز مراسم ماموران هر 2 کلانتری موفق به دستگیری 2 موبایل قاپ در 2 عملیات جداگانه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه یکی از موبایل قاپ ها به سرقت 50 فقره گوشی همراه با همکاری همدستانش اعتراف کرد، ادامه داد: مخفیگاه سارقان در اسلام آباد مورد شناسایی قرار گرفته است.

رئیس پلیس پیشگیری فاتب تصریح کرد: متهمان به بهانه عکس گرفتن به هنرمندان نزدیک و در یک فرصت مناسب با همکاری همدستانشان اقدام به سرقت می کردند.

وی گفت: هر 2 متهم در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی برای تحقیقات تکمیلی و دستگیری همدستان آنان قرار گرفته است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث جمشید مشایخی سرقت مراسم درگذشت دستگیر شد عکس زن فیلم سیل تصاویر پلیس خوزستان دختر جوان شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۶۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۱ سارق و یک مالخر در طرح دو روزه عملیاتی مبارزه با سرقت‌ منزل در استان خبر داد و گفت: سارقان به ۲۹ فقره سرقت از منازل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، علیرضا حدادی اظهار کرد: با ابلاغ اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل در گیلان، پیگیری موضوع به صورت ویژه توسط پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه در دستور قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح دو روزه با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۲۱ سارق و یک مالخر دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان خاطرنشان کرد: سارقان در تحقیقات پلیس به ۲۹ فقره سرقت از منازل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی با تاکید بر توجه و رعایت مردم به اصول و نکات پیشگیری از سرقت گفت: ارتقا نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 745227

دیگر خبرها

  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور
  • قاتلان رپر معروف دستگیر شدند
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • جزئیات دستگیری زورگیران پل صدر و ماجرای تیراندازی