Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@13:49:58 GMT

استخر آزادی آزاد شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۶۰۹۷

با حضور وزارت ورزش در موضوع واگذاری استخر مجموعه آزادی، شناگران تیم‌ملی به این استخر بازگشتند. آفتاب‌‌نیوز : تابستان ۹۷ بود که ملی پوشان واترپلوی ایران برای نخستین بار پس از انقلاب توانستند در بازی های آسیایی مدال برنز به دست بیاورند و برای بازی های دور بعدی مصمم به تغییر رنگ مدال شان هستند اما حالا مهمترین محل تمرین شان را از آنها گرفته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نه فقط واترپلوئیست ها، بلکه شناگران و شیرجه روها هم وضعیتی مشابه داشتند. قرار بود محل تمرین شنای فدراسیون تغییر کند، اتفاقی که کاملا منتفی شد.
امروز جلسه‌ای بین مسئولان فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با مسئولان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. فدراسیون شنا خواهان تمرین در استخر آزادی بودند که این موضوع در نهایت مورد قبول مسئولان وزارت ورزش هم قرار گرفت تا به این ترتیب شناگران به خانه خود بازگردند. در آینده جلسه‌ای با حضور روسای فدراسیون‌های شنا، شیرجه و واترپلو با مسئولان فدراسیون نجات غریق برگزار خواهد شد تا هماهنگی بین دو فدراسیون بیشتر شود.
خبرآنلاین 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استخر آزادی وزارت ورزش شناگران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۶۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین نشست هم‌اندیشی مسئولان و مدیران حراست واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با حضور سعید رازقی رئیس دانشگاه اسلامی استان بوشهر و هادی دشتی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی این دانشگاه برگزار شد.

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در این نشست با ارائه گزارشی از مسائل، چالش‌ها و عملکرد حراست در سال گذشته و تشریح اجمالی برنامه‌های سال جدید، اظهار کرد: در دوره کنونی دانشگاه، تلاش کردیم دیدگاه‌های عموم نسبت به حراست و حفاظت فیزیکی تغییر کند و بیشتر تقویت بُعد فرهنگی فعالیت‌های مجموعه حراست در نظر گرفته شده است.

رضا آبشیرینی با بیان اینکه حجاب و عفاف یکی از دغدغه‌های اصلی امروز مسئولان و دلسوزان جامعه و کشور است، ادامه داد: در این نشست ضمن تدوین برنامه عملکردی یک سال پیش رو، کارگاه آموزشی مدیریت فضای سایبری و مجازی و گزارش‌نویسی برای مدیران حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه دیدگاه فعالیتی در مجموعه حراست دانشگاه، در نظر گرفتن منفعت کارمند، استاد، دانشجو و دانشگاه بر منفعت شخصی است، خواستار جدیت و دغدغه‌مندی بیشتر همکاران حراست در انجام وظایف و مسئولیت‌ها شد.

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر هم در این نشست با اشاره به اینکه حراست، خط مقدم ورود افراد به دانشگاه است، افزود: بُعد نظارتی و ارتباطی حراست بسیار تعیین‌کننده است و این بُعد می‌تواند عاملی برای جلوگیری از بسیاری از انحرافات و اصلاحات باشد.

هادی دشتی با اشاره به عملیات رزمندگان سپاه در پاسخ به وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: «بزرگ‌نمایی ضعف‌های کشور خیانت است و باید این حماسه‌آفرینی‌ها که منجر به امیدآفرینی است، جامع و دقیق بازگو شود.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیا انسان واقعا «اختیار» دارد؟ اسپینوزا پاسخ می‌دهد
  • فیلم| اینجا تمرین پهلوانی می‌کنند
  • ابلاغ آئین نامه اجرایی جشنواره شنای آب‌های آزاد کیش
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۵ اردیبهشت ماه
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • تصاویر ورزش مختلط در لواسان که باعث برکناری شد
  • تصاویر ورزش مختلط دخترها در لواسان که باعث برکناری شد
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل