Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-28@08:11:40 GMT

پخش برنامه تخصصی "نقطه" از رسانه ملی

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۶۱۹۲

به گزارش سرویس بنیاد فرهنگی روایت فتح خبرگزاری بسیج، در این برنامه به رشته هایی چون طراحی گرافیک، طراحی صنعتی، طراحی محصولات، طراحی شهری، طراحی داخلی ، معماری و... پرداخته می شود. همچنین در هر برنامه به یکی از شاخه های هنرطراحی پرداخته می شود و گفتگوهایی با طراحان مطرح و صاحب نظران آن حوزه انجام می پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این برنامه هنرمندان طراح از رویارویی خود با مسائل مختلف و نحوه ی راه حل یابی خلاقانه صحبت می کنند و تجربه های خود را به اشتراک می گذارند.
این برنامه توسط بنیاد فرهنگی روایت فتح تهیه و به کارگردانی مسیحا ربیعی تولید شده است و به مناسبت هفته هنر انقلاب هر شب ساعت ۲۱ از شبکه ۴ سیما پخش خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۶۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی هنری رودکی، محمد اله یاری فومنی مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی در پیامی هفتم فرودین مصادف با روز ملی هنرهای نمایشی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«تئاتر آینه‌ای است که همواره در طول تاریخ بازتابی قوی از جوامع ارائه کرده و در کشور ما نیز از دیرباز تا کنون این هنر جلوه و ظهور خاصی داشته است.

هفتم فروردین‌ مطابق با ۲۷ مارس، روز جهانی تئاتر، از سال ۹۶ به عنوان روز ملی هنرهای نمایشی در تقویم رسمی کشور به ثبت رسیده است.

تقارن این روز با ایام نوروز ایرانی و همچنین ماه مبارک رمضان در چرخش ایام را به فال نیک می گیریم؛ چرا که هنرهای نمایشی آئینه و تبلور ایران پرعزت و خانواده هنرمندان تئاتر روایت‌گر تاریخ و هویت پر مهر و ایمان مستحکم مردمان این سرزمین اسلامی هستند.

بنیاد رودکی به عنوان مجموعه‌ای که یکی ازرسالت های خود را ارتقای سطح فرهنگ عمومی جامعه و هنر والای تئاتر و خدمت‌رسانی هرچه بیش‌تر به هنرمندان این رشته می‌داند، تلاش کرده تا همان‌طور که در مصوبه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی آمده است، این هنر را به عنوان مقوم فرهنگ و بسترساز ارتقای فرهنگ عمومی جامعه در اولویت‌ خود و بخش‌های زیر مجموعه‌اش قرار دهد.

بدون تردید بنیاد رودکی با امکانات و تجهیزات کم نظیرش یکی از مکان‌های شاخص اجرای آثار فاخر نمایشی در ایران است و برای هنرمندان حوزه نمایش که سال‌های متمادی در این وادی تلاش کرده و کسب تجربه کرده‌اند، مکانی ایده آل است که برای اجرای هنرنمایش فاخرمد نظر دارند.

سالن اصلی تالار وحدت، برج آزادی، تالار حافظ و تالار فردوسی زیرمجموعه‌های بنیاد رودکی هستند که امکان اجرای آثار نمایشی متنوعی را برای هنرمندان فراهم کرده است.

امید است با سرلوحه قراردادن شعار عدالت فرهنگی دولت مردمی با حضور اهالی فرهیخته فرهنگ و هنر شاهد جلوه‌های باشکوه هنر نمایش ایرانی و اسلامی در ستایش اندیشه و فرهنگ و تاریخ این ملت پرافتخار باشیم.»

کد خبر 6062612 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • سانسور صدای فلسطین به روایت آمار و ارقام
  • شی ‌جین‌پینگ به روزنامه‌نگاران گفت: « داستان چین را خوب روایت کنید»
  • زبان فارسی میراث مشترک ایران و افغانستان
  • رایزن فرهنگی ایران: زبان فارسی میراث مشترک با افغانستان است
  • جشنواره دیار علویان در ۳۰ نقطه مازندران برگزار می‌شود
  • پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز هنرهای نمایشی
  • رسانه‌ عبری: اختلاف گالانت و نتانیاهو به نقطه اوج رسیده است
  • تجربه؛ ضیافت هنر و ادبیات / پربار، خواندنی و کاربردی
  • پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی
  • «شادراه نور»، طراحی بسیار خوب برای نشاط و شادابی مردم بود