Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@17:14:02 GMT

توصیه سر الکس فرگوسن برای مهار لیونل مسی

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۶۳۵۵

توصیه سر الکس فرگوسن برای مهار لیونل مسی

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد در آستانه دیدار امشب دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند به توصیه سر الکس فرگوسن برای نحوه متوقف کردن لیونل مسی گوش فرا دهد.

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ به رهبری اوله گنار سولسشر امشب در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف بارسلونا و ستاره مهار ناپذیرش لیونل مسی می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از پیروزی بارسلونا مقابل یونایتد در فینال چمپیونزلیگ در سال 2011، این اولین بار است که دو تیم در این رقابتها به مصاف هم می‌روند.

 

 

سر الکس فرگوسن، سرمربی افسانه‌ای منچستریونایتد بعد از شکست شیاطین سرخ در سال 2011 در صحبتهای خود گفته بود پس از این دیدار راه متوقف کردن لیونل مسی را طراحی کرده بوده ولی آرزو داشته که در آن بازی راه حلی که بعدها به آن رسیده بود را در اختیار داشت و نمی گذاشت مسی تیمش را آنطور شکنجه دهد.

 

 

سر الکس در سال 2013 در کتاب زندگی‌نامه خود به تشریح استراتژی خود برای مهار مسی می‌پرازد و می‌گوید:" برای مهار مسی دو دفاع وسط باید آماده باشند تا به سرعت خود را به مسی برسانند و هیچ نگرانی‌ای بابت اتفاقات پشت سرشان نداشته باشند".

 

سر الکس در ادامه می‌گوید:" در این شرایط مسی به سمت کناره‌ها می‌رود. هیچ اشکالی ندارد. چون مسی در کناره‌ها خطر به مراتب کمتری دارد تا وقتی که در میانه زمین حضور دارد. بعد از شکست سال 2011 در فینال چمپیونزلیگ از بارسلونا به خودم گفتم اگر یک بار دیگر در فینال به مصاف بارسلونا برویم حتماً جونز و اسمالینگ را سراغ او می‌فرستم و می‌گویم حتی یک لحظه رهایش نکنند. دیگر اجازه نمی‌دهم مسی ما را آنطور شکنجه کند".

 

بارسلونا سر الکس فرگوسن منچستر یونایتد لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا سر الکس فرگوسن منچستر یونایتد لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۶۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه ساعت ۷:۴۳ صبح امروز، چهارشنبه (۲۸ فروردین) حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد. بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های شماره ۲ و نجات مرکزی به محل حادثه اعزام و آتش سوزی را مهار نمودند. این حادثه صدمات جانی در پی نداشت و علت آن در دست بررسی است. 

دیگر خبرها

  • مهار عبدالکریم حسن با فنون رزمی! (عکس)
  • خوشحالی امیلیانو مارتینز رو به هواداران لیل پس از مهار پنالتی و صعود استون ویلا / فیلم
  • خاطره تیری آنری از بهترین گلی که لیونل مسی به ثمر رسانده است / زیرنویس فارسی
  • گل مارادونایی لیونل مسی به ختافه (18 آوریل، 2007) / فیلم
  • کافو: دنیله ده روسی می‌تواند سر الکس فرگوسن رم باشد
  • یک فرضیه عجیب: لیونل مسی عامل ناکامی‌های پاری سن ژرمن در اروپا بود؟
  • راهیابی منچسترسیتی به فینال جام حذفی بعد از 30 سال با غلبه بر منچستریونایتد (17 آوریل، 2011) / فیلم
  • نوستالوژی؛ تیزر تبلیغاتی با حضور لیونل مسی و کوبی برایانت
  • عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در فصل 2011/12 / فیلم
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه