Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از وبدا، پیرحسین کولیوند افزود: در پی وقوع سیل در برخی استان های کشور و به دنبال هماهنگی های به عمل آمده با سازمان های بین المللی، اولین بسته کمک های بشر دوستانه سازمان بهداشت جهانی به منظور کمک به مناطق سیل زده، ارسال و به وزارت بهداشت تحویل داده شد. وی درخصوص جزییات اقلام ارسالی از سوی سازمان بهداشت جهانی، اظهار کرد: این اقلام شامل، یک دستگاه ماشین تویوتا، یک دستگاه ژنراتور، کیت کرولا، کیت بیماری های غیر واگیر 1b، 1d، 1e، کیت بهداشتی اورژانس و کیت های ترومایی A و B، سرم های درمانی و برخی اقلام داروهایی، است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ویژه وزیر بهداشت در مناطق سیل زده خاطرنشان کرد: کمک های بشردوستانه سازمان بهداشت جهانی امروز به مناطق سیل زده ارسال شده و در اختیار تیم بهداشتی و درمانی مستقر در استان ها و مناطق درگیر سیل قرار می گیرد. . . . 167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۷۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر به ۱۱ هزار سیل‌زده در سیستان و بلوچستان امدادرسانی کرد

  سید محمد مهدی سجادی  در حاشیه بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان  گفت: براثر بارش‌های اخیر و شدت گرفتن برخی از مناطق شهری و روستایی در جنوب استان‌ آسیب دیدند و تعدادی از محورهای مواصلاتی مسدود شد.

وی با بیان اینکه نیروهای عملیاتی هلال‌احمر همواره در زمان‌های هشدار هواشناسی با امکانات و تجهیزات آماده باش هستند، گفت: براثر آبگرفتگی‌های اخیر و مسدود شدن راه‌ها ارتباط محور چابهار به نیکشهر برقرار شده و رفت و آمد در حال انجام است، تلاش برای بازگشایی محور چابهار _کنارک و زرآباد نیز در حال انجام است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان با اشاره به عملیات امداد هوایی با انجام ۸۳ سورتی پرواز در مناطق سخت گذر سیل زده این استان توسط بالگرد، بیان کرد: این پروازها برای انتقال اقلام زیستی و سایر اقلام برای رساندن به اهالی روستاهای در محاصره سیلاب انجام شده است.

سجادی ادامه داد: ۴۷۷ نیروی عملیاتی در قالب ۹۹تیم با بکارگیری ۹۵ دستگاه خودروی امدادی و تجهیزات سیلاب از شهرستان‌های تحت تاثیر به مناطق حادثه دیده اعزام شدند.

وی گفت: در این عملیات ها نیز ۲۲۷۶ تخته پتو، ۳۱۵ دستگاه چادر امدادی، ۲۸۶۰ کیلو گرم نایلون پوششی، ۴۹۲۸ بطری آب معدنی، ۱۱۸۸ تخته موکت، ۱۵۴۰ بسته غذایی ۱۰ روزه و ۴۹۱ بسته غذایی ۷۲ ساعته و دیگر اقلام توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: امدادرسانی به مناطق سیل زده توسط نیروهای هلال احمر تا بازگشت آرامش به منطقه تداوم می‌یابد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هلال احمر به ۱۱ هزار سیل‌زده در سیستان و بلوچستان امدادرسانی کرد
  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • سازمان بهداشت جهانی: حجم ویرانی بیمارستان‌ های غزه فاجعه‌آمیز است
  • محموله ۲۸ تنی مواد غذایی به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان ارسال شد
  • یک سالگی جنگ داخلی سودان
  • سنگ اندازی اسرائیل در روند کمک رسانی‌ها یک گام به جلو و دو گام به عقب است
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • سازمان بهداشت جهانی باردیگر خواستار حمایت از بیمارستان‌های غزه شد
  • تدوین پرونده هشت روستا از کشور برای ارسال به سازمان جهانی گردشگری
  • درخواست ۲.۸ میلیارد دلاری سازمان ملل برای کمک به فلسطینیان