Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمید موسوی پیش از ظهر چهارشنبه و همزمان با اعیاد شعبانیه در نشست صمیمی با جانبازان شاغل در این منطقه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، حضور جانبازان سرافراز را در جمع کارکنان شهرداری منطقه یک تهران غنیمت دانسته و گفت: جانبازان عزیز با الگو گرفتن از رشادت‌های اباعبدالله و حضرت ابوالفضل علیهم السلام، در تاریخ این مرز و بوم حماسه آفرینی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروزه راه برون رفت از بسیاری از مشکلات جامعه همانا یادآوری و مرور ایثارگری‌هایی است که جانبازان عزیز در دوران دفاع مقدس تقدیم میهن و جامعه اسلامی خود کردند.

موسوی خاطر نشان ساخت: مدیریت شهری با تقویت و گسترش روحیه ایثارگری و مشارکت جویی در جامعه خواهد توانست به نحو شایسته در ارائه خدمات به شهروندان نقش آفرینی کند.

شهردار منطقه یک تهران با اشاره به لزوم مناسب سازی معابر جهت تردد جانبازان و معلولین در این منطقه گفت: با وجود شیب و توپوگرافی منطقه، تلاش می‌کنیم شهر را برای تردد آسان همه گروه‌های اجتماعی مهیا کنیم و ضوابط تردد جانبازان و معلولین را در اولویت مناسب سازی معابر سطح منطقه قرار دهیم.

کد خبر 4587208

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری منطقه 1 تهران روز جانباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۷۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از کرج و آزادراه تهران-شمال به سمت مازندران

به گزارش خبرگزاری مهر، تردد وسایل نقلیه در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران دقایقی پیش ممنوع شد. تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران و کرج با اعلام مأموران پلیس راه در محل از ساعاتی دیگر به طور کامل یک‌طرفه می‌شود.

اکنون ترافیک در خط شمالی جاده کرج - چالوس در برخی مقاطع سنگین است.

کد خبر 6062204 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تمهیدات ویژه ترافیکی شب های قدر در تهران / تردد کامیون‌ها در سطح شهر ممنوع
  • تمهیدات ویژه ترافیکی شب های قدر در تهران / تردد کامیون‌ها در هر سه شب فعالیت‌های عمرانی و حفاری ممنوع
  • تردد کامیون‌ها، فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شبهای قدر ممنوع است
  • ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال هراز
  • تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد
  • معابر و بزرگراه‌های سطح شهر تهران خلوت است
  • معابر پایتخت خلوت است / سراغ سرعت و سبقت نروید 
  • اعمال محدودیت تردد در بزرگراه شهید باقری برای ۵ روز
  • آخرین وضعیت تردد از کرج و آزادراه تهران-شمال
  • ممنوعیت تردد از کرج و آزادراه تهران-شمال به سمت مازندران