Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@07:28:56 GMT

وقوع ۳ انفجار در غرب عراق/ درگیری حشد شعبی با داعش در فلوجه

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۷۹۵۷

وقوع ۳ انفجار در غرب عراق/ درگیری حشد شعبی با داعش در فلوجه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، منابع عراقی از وقوع سه انفجار در شهر القائم در غرب این کشور و در مجاورت مرزهای سوریه خبر دادند.

این منابع بیان کردند: بمب اول در زیر خودرویی کارگذاشته شده بود که خساراتی داشت، بمب دوم در داخل ساختمانی منفجر شد و تلفاتی به دنبال نداشت و بمب سوم در داخل سطل زباله در ورودی یک ساختمان منفجر شد که بر اثر آن دو نفر جراحت سطحی برداشتند و به بیمارستان برای درمان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر منابع عراقی از درگیری نیروهای حشد شعبی با داعش در منطقه‌ای در فلوجه از توابع استان الانبار در غرب عراق خبر دادند و اعلام کردند: نیروهای حشد شعبی عراق با تروریست‌های داعش در منطقه الکرمه شهر فلوجه در استان الانبار درگیر شدند و تلفات و خسارات سنگینی به آنها وارد کردند.

کد خبر 4587223

منبع: مهر

کلیدواژه: حشد شعبی عراق الانبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۷۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع انفجار و حریق در مغازه تولید رنگ و اسپری در خیابان معراج + عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وقوع انفجار و حریق در مغازه تولید رنگ و اسپری در خیابان معراج خبر داد.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: وقوع حادثه انفجار توأم با حریق در یک مغازه تولید رنگ و اسپری واقع در خیابان معراج امروز _شنبه یکم اردیبهشت_ به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه این حریق در طبقه زیرین یک ساختمان سه طبقه رخ داده است، افزود: با توجه به سنگین بودن این حادثه، مأموران امدادی این سازمان از شش ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه ساختمان مذکور خالی از سکنه است، اما مغازه به طور کامل طعمه حریق شده است، تصریح کرد: بیش از ۴۰۰ اسپری رنگ با توجه به دمای بالای حریق به اطراف پرتاب شده است.

شریعتی با اشاره به خارج کردن سه سه دستگاه کپسول ۱۱ کیلویی گاز مایع از محل حادثه ادامه داد: قسمتی از ساختمان مذکور در پی حریق رخ داده تخریب شده و اطفای حریق در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت بالایی در محل حاضر هستند و انرژی بالایی از مأموران اعزامی این سازمان گرفته می‌شود تا افراد تماشاگر در محل حادثه متفرق شوند، انتظار می‌رود شهروندان به منظور مشاهده صحنه‌های حوادث در محل تجمع نکنند تا مسیر برای امدادرسانی باز باشد.

کد خبر 746232

دیگر خبرها

  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • داعش مسئولیت انفجار شب گذشته در کابل را برعهده گرفت
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی عامل حمله به پایگاه حشد شعبی هستند
  • داعش مسئول حمله تروریستی کابل
  • بسیج مردمی عراق: انفجار در کالسو در اثر حمله بوده است
  • وقوع انفجار و حریق در مغازه تولید رنگ و اسپری در خیابان معراج + عکس
  • یک شهید و ۸ مجروح در انفجار پایگاه کالسو در عراق
  • یک شهید و هشت زخمی در حمله به مقر حشد شعبی عراق
  • جزئیات حمله به پایگاه «کالسو» در استان «بابِل» عراق