Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس، سردار سید هاشم غیاثی در حاشیه بازدید از نیروها و تجهیزات مهندسی سپاه فارس در استان خوزستان، گفت: نیروهای جهادی سپاه و بسیج فارس به همراه تجهیزات و ماشین آلات مهندسی سپاه فجر به منظور امداد رسانی به مردم سیل زده، تسهیل فرآیند اسکان مردم در مناطق امن در صورت نیاز و ترمیم سیل بندها در استان خوزستان مستقر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه سپاه فجر تا پایان فرآیند امدادرسانی و خدمت رسانی در کنار مردم آسیب دیده خوزستان خواهد بود، گفت: نیروهای جهادی سپاه و بسیج فارس در منطقه ای به وسعت 400 کیلومتر مربع در غرب اهواز و با جمعیت 35 هزار نفر در حال خدمت رسانی و امدادرسانی به مردم هستند.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه سپاه فارس برای خدمت رسانی و امداد رسانی به مردم آسیب دیده از سیل آمادگی کامل دارد، گفت: پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان در خط مقدم امدادرسانی و خدمت رسانی به آسیب دیدگان سیل در کشور حضور فعال دارند.
سردار غیاثی با تجلیل از روحیه جهادی و ایثار پاسداران و بسیجیان فارس، گفت: نیروهای مهندسی سپاه فجر و گروه های جهادی بسیج فارس به صورت همزمان در حال امدادرسانی به مردم سیل زده در استان های لرستان و خوزستان هستند.
مردم و بسیاری از زیرساخت های استان خوزستان در سیل اخیر این استان دچار خسارت شده اند.
ع.پ/ 2027
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان خوزستان استان فارس خدمت رسانی روابط عمومی سیل 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۸۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان

بابک محمودی افزود: از تاریخ ۴ تا ۶ اردیبهشت ماه، ساعت ۵صبح ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این بین نیروهای این جمعیت طی ۶۲ مورد عملیات امداد و نجات به هزار و ۲۸۴ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۸۹ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۸۸ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

محمودی تصریح کرد: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۹ تخته پتو، ۲۶ تخته موکت و ۱۵ بسته غذایی توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد:۱۰۵تیم عملیاتی متشکل ۴۰۳ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان