Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار زنجان با بیان اینکه سازمان همیاری شهرداری‌ها بدنه‌ای برای کمک به شهرداری‌ها است گفت: سازمان همیاری شهرداری‌ها باید حفظ شده و ایرادهای این سازمان برطرف شود. ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، فتح‌اللهله حقیقی امروز در جلسه شورای همیاری شهرداری‌های استان ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل (ع) اظهار داشت: جلساتی که برگزار می‌شود دارای اشکالاتی است زیرا این جلسات بعد از یک سال تشکیل می‌شود و مسائل بر روی هم انباشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امکان دارد برخی از مسائل مطرح شده حقیقت نداشته باشد و این در نهایت مانع دادن نظریه و ایده می‌شود، باید مسائل را پذیرفت و اشکالات را برطرف کرد تا روند سال‌های قبل تکرار نشود.

استاندار زنجان تصریح کرد: نباید به عنوان شهردار در جلسات نظر شخصی دهیم برای رفع اشکالات نیز باید جلسات به طور مرتب هر دو ماه یک بار برگزار شود و برای اطلاع از روند این جلسات خود نیز در این جلسات حضور می‌یابم.

وی با بیان اینکه برخی از کارها ریز است و انباشت آن برای شهرداران موضوع کلانی است، خاطر نشان کرد: در سازمان همیاری شهرداری‌ها باید به دنبال جذب سرمایه گذار برای جهش باشیم زیرا وجود برخی از زیرساخت‌ها در استان خوب است و برگزاری جشنواره اکو در اردیبهشت ماه در زنجان از جمله مواردی است که سازمان همیاری شهرداری‌ها می‌تواند بر روی آن کار کنند.

حقیقی یکی از مشکلات سازمان همیاری شهرداری استان را عدم استفاده از تجربیات استان‌های دیگر است اعلام و تاکید کرد: شهرداران و سازمان همیاری شهرداری‌ها توزیع شوند و با استان‌های موفق مذاکره و از تجربیات آن‌ها استفاده کنند.

شهرداری اراک 13 میلیارد ریال برای ایجاد مدرسه ترافیک سیار سرمایه‌گذاری کردشهردار اهواز از تداوم خدمات شهری همزمان با مدیریت سیلاب‌ها خبر دادشهردار زنجان: رودخانه زنجانرود نیاز به لایروبی جدی دارد

به گفته وی اعداد و ارقام ارائه شده توسط سازمان همیاری شهرداری‌ها نشان دهنده تلاش این سازمان جهت ایجاد مانع برای بالارفتن بدهی‌ها است.

استاندار زنجان با اشاره به بالاتر بودن تعداد نیروی انسانی در سازمان همیاری شهرداری‌ها گفت: در برخی مواقع سازمان عملکرد موفقی دارد و نیاز به نیرو دارد اما سازمان‌هایی نیز وجود دارند که نیازمند تعدیل نیرو هستند اما در این میان نباید روزی هیچ شخصی قطع شود.

وی به پسماندهای انباشته شده استان اشاره کرد و اظهار داشت: در سال 98 یکی از برنامه‌ها تعین تکلیف پسماند است که می‌تواند درآمدزایی برای استان داشته باشد.

حقیقی گفت: اعتقادی به انحلال سازمان همیاری شهرداری‌های استان ندارم بلکه باید این سازمان حفظ شود و ایرادات وارده بر این سازمان باید حل شود اگر مشکلات برطرف شد می توان گفت سازمان اقدام مهمی انجام داده است، زیرا در حال حاضر سازمان از لحاظ درآمد و نیروی مازاد مشکل دارد.

وی با بیان اینکه بدهی حال حاضر این سازمان 51 میلیارد تومان است، خاطر نشان کرد: از درآمد ایجاد شده 3 میلیاد و 800 میلیون تومان صرف پرداخت حقوق کاکنان می‌شود و علت عدم پیشرفت در کار پیچیدگی برخی موضوعات است.

استاندار زنجان افزود: به دلیل پیچیدگی است که شرکت توریستی 131 مصوبه داشته و احتمالا مصوبات قوی نبودند که موجب گشایش در مشکلات نشده است اگر مصوبه داریم باید مشخص شود چند مصوبه می‌تواند در حل مشکلات استفاده شود.

وی گفت: باید صادق باشیم اگر مشکلی وجود دارد رفع کنیم و به دنبال موضوعات اثر گذار باشیم، با برگزاری جلسات همیاری شهرداری‌ها چند پیشنهاد رایگان دریافت می‌شود که می‌تواند کارساز باشد.

حقیقی در ارتباط با چابک سازی نیز خاطر نشان کرد: همه دستگاه‌ها باید پنج کار مهم با ارائه نقشه کار تحویل دهند و آن را اجرایی کنند.

وی به سه برابری مازاد درآمدهای استان با وجود مخالفت‌ها اشاره کرد و گفت: از لحاظ مازاد درآمد زنجان رتبه سوم دارد و این مازاد درآمد ایجاد شده با وجود نقشه کار میسر شده است که در نهایت سبب پرداخت پاداش بازنشستگان استان شده است.

انتهای پیام/ح

R41375/P/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۸۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از تصادف خودروی پژو پارس با کامیون در آزادراه قزوین-زنجان و کشته شدن راننده پژو پارس خبر داد.

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از تصادف پژو پارس با کامیون خبر داد و اظهار کرد: راننده خودرو سواری پژو پارس در این حادثه جان باخت.

وی افزود: ساعت ۲۲:۱۹ دقیقه چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ حادثه تصادف در مسیر اتوبان قزوین به زنجان، نرسیده به مجتمع رفاهی ترنج را به سامانه ۱۲۵ اعلام و ستاد فرماندهی این سازمان، بلافاصله دو تیم امداد و نجات و اطفا را از ایستگاه‌های شماره پنج پونک و ۹ شهرک دانش به محل حادثه اعزام کرد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ادامه داد: آتش‌نشانان در بدو ورود با کمک تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش دادند، راننده که فوت کرده بود را از خودرو خارج کردند و تحویل عوامل آرامستان حاضر در محل حادثه دادند.

ململی با بیان اینکه علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه قزوین در دست بررسی است، به رانندگان توصیه کرد به هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی خودداری کنند.

کد خبر 747713

دیگر خبرها

  • بودجه شهرداری‌های زنجان ۳ برابر شد
  • تمرکز شهرداری‌ها در ارزش‌افزوده تولید و ثروت باشد
  • مدیریت اجرایی استان زنجان خود را مدیون مردم می‌داند
  • ۵۰ میلیارد تومان دیگر به حل مشکلات پسماند گیلان اختصاص یافت
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • لزوم ترویج فرهنگ زیبای همیاری همگانی در صیانت از محیط زیست
  • آقای استاندار؛حل مشکل آزادراه زنجان_تبریز کار یک مدیرکل نیست
  • شورای اسلامی نسیم شهر منحل شد
  • کتابخانه محل مناسبی برای آموزش حقوق شهروندی به کودکان و نوجوانان است
  • مسئله اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت باید حل و فصل شود