Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-23@07:46:42 GMT

استادان دانشگاهی باید انسان هایی اخلاق مدار باشند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۸۷۷۰

استادان دانشگاهی باید انسان هایی اخلاق مدار باشند

به گزارش خبرنگارگروه دانشگاه ایسکانیوز، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در این دیدار با تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه گفت: مناجات شعبانیه یک امتیاز است. مناجاتی است که ائمه بسیار به آن علاقه‌مند و مورد سفارش قرار داده‌اند.

آیت الله سید محمد شاهچراغی تصریح کرد: یکی از امتیازات مهم این استان در سطح کشور، دانشگاه‌های آن است که از نظر کیفی و کمی ممتاز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه دانشجویان، جوان و دارای قلبی پاک هستند، اظهار کرد : علاوه بر پرورش علمی باید به جوانان محبت کنید. محبت گم نمی‌شود و گره بسیاری از مشکلات را باز خواهد کرد.

امام جمعه سمنان تاکید کرد: در انتخاب و عملکرد استادان دقت و تلاش زیادی صورت گیرد و استادان در وهله اول انسان‌های اخلاق مدار باشند تا بتوانند بر روی دانشجویان تاثیر گذاشته و انسان بسازند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: دانشگاه باید با عمل صالح و محبت، جوانان را تربیت و تحویل جامعه دهد.

خالصی دوست: دانشگاه آزاد در تراز انقلاب اسلامی قرار می گیرد

عبدالله خالصی دوست هم که به همراه جمعی از معاونین و مدیران خود در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان حاضر شده بود در گزارش کوتاهی به تشریح فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان به‌ویژه در بعد فرهنگی پرداخت و اظهار کرد: با حضور دکتر ولایتی و تیم همکارشان در دانشگاه بر توجه بیشتر به مقوله فرهنگی تاکید به‌عمل‌آمده و با ایجاد ساختارهای مناسب فعالیت‌های فرهنگی رونق ویژه‌ای گرفته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با اشاره به حضور دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، هماهنگی بین این دفتر و دانشگاه را مثبت ارزیابی کرد و افزود: انتظار می‌رود هم‌زمان با ارتقاء سطح علمی، در زمینه فرهنگی هم ارتقاء داده شوند تا نسل جدید را آماده تحول کرده و دانشگاه آزاد در تراز انقلاب اسلامی و دانشگاهی نمونه و انقلابی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

رئیس واحد سمنان با ابراز امیدواری به آینده دانشگاه آزاد اسلامی، هدف از تجدید این دیدار را بهره‌گیری از رهنمودهای حکیمانه آیت‌الله شاهچراغی عنوان و ابراز امیدواری کرد که دانشگاه آزاد اسلامی در سال 98 که به نام رونق تولید مزین شده بتواند بخشی از مشکلات جامعه را کاهش و یاری گر میهن اسلامی در مسیر رشد و توسعه باشد.

انتهای پیام/

28 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی سمنان مجلس خبرگان رهبری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی سمنان مجلس خبرگان رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۸۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجتبی حکیم‌زاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان در دیدار با احمد حیدری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی (ع) شهرستان تنگستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج را به‌عنوان نماد عزت و اقتدار جهادگران عرصه پژوهش و علم و فناوری  در ساحت دانشگاه دانست و اظهار کرد: حضور و نقش بسیج اساتید و بسیج دانشجویی در توسعه و پیشبرد برنامه‌های علمی و پژوهشی دانشگاه حائز اهمیت است و می‌تواند با تربیت سرمایه‌های اجتماعی، دانشگاه را دانشگاهی کارآفرین و در تربیت نسل جوان دانشجو در طراز اول، انقلاب بیش‌ازپیش یاری رساند.

وی افزود: سپاه در عرصه‌های مختلف فرهنگی، علمی، سیاسی، امنیتی، اقتصادی خود را اثبات کرده و امروز هر شهری از ظرفیت سپاه در حوزه‌های مختلف بهره برده، پیشرفت‌های خوبی داشته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان عنوان کرد: امروز کشور با توجه به جنگ ترکیبی دشمن در همه زمینه‌ها نیاز به حضور نخبگان و پژوهشگران دارد که بتواند در زمینه تولید و تجاری‌سازی علم و نیز در زمینه پژوهش ایفای نقش کرده و در این راستا دانشگاهیان به‌عنوان افسران علمی در مقابله با تهاجمات فرهنگی و بی‌اثر کردن تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی می‌توانند با پژوهش‌های علمی و با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان زمینه‌های خودکفایی را فراهم کند.

دانشگاه آزاد اسلامی سنگر تدافعی در برابر جنگ ترکیبی دشمن است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی(ع) شهرستان تنگستان نیز از دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان سنگر تدافعی در برابر جنگ ترکیبی دشمن یاد کرد و گفت: دانشگاه محل تولید علم و پرورش نخبگانی است که می‌توانند در ارتقای شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی نقشی سازنده و اساسی را ایفا کند.

احمد حیدری اضافه کرد: دانشگاه باید در همه زمینه‌ها و فعالیت‌های علمی مسئله محور باشد و با مشارکت نخبگان دانشگاهی در کارهای تخصصی، مطالعاتی و تحقیقاتی زمینه‌های خودکفایی را در کشور فراهم کرده و نقش دانشگاه را در توسعه و سازندگی کشور بیش‌ازپیش در عرصه داخلی و بین‌المللی نمایان سازد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران
  • شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • سال جاری ۹۰ رویداد دانشگاهی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • لزوم عضویت استادان کارگروه جغرافیا در کمیته‌های ارتقای اساتید/ محور‌های ۱۰ گانه خروج از ساختار معیوب جغرافیا
  • تخلفات کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌ آزاد اسلامی شامل چه مواردی است؟
  • دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد ۴۱ ساله شد
  • راه‌اندازی ۳ دانشکده موضوعی جدید در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • کرامت‌بخشی بهترین روش در بازدهی امور فرهنگی است