Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-29@14:46:26 GMT

واکنش آیت‌الله جنتی به اقدامات آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۹۲۰۶

دبیر شورای نگهبان اقدام رئیس‌جمهور آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی را نابخردانه توصیف کرد . ناطقان: آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در جلسه امروز این شورا، با تبریک ایام ولادت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع)، امام سجاد (ع) و امام زمان (عج) در نیمه شعبان، گفت: امیدواریم به برکت این اعیاد مبارک، سالی سراسر خیر و برکت برای مسلمانان به ویژه ملت شریف ایران را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با قدردانی از درایت مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جدید به عنوان سال رونق تولید، افزود: امیدواریم مسئولان و دولتمردان با همه توان، موانع تولید را برطرف کنند و مبارزه با قاچاق کالا را جدی بگیرند؛ چرا که در صورت رونق تولید بسیاری از دیگر مشکلات برطرف خواهد شد.

دبیر شورای نگهبان با اظهار تأسف از وقوع سیل در بخش وسیعی از کشور که منجر به خسارت‌هایی شده است، تصریح کرد: اگرچه سیل‌های اخیر خسارت‌های زیادی در پی داشته، ولی به مراتب منافع این باران‌های بهاری برای کشور بیشتر بوده است؛ چراکه سال‌ها قسمت عمده‌ای از این مرز و بوم به علت خشکسالی‌های پی‌درپی در رنج و مشقت بود.

آیت‌الله جنتی، آبگیری کامل سدهای کشور و تالاب‌های خشک شده را مایه خرسندی دانست و تعالی حس نوع‌دوستی و همدلی مردم و نهادها از جمله سپاه پاسداران، ارتش، بسیج، کمیته امداد و هلال احمر در امدادرسانی به سیل‌زدگان را از دیگر برکات این واقعه برشمرد.

وی، اقدام رئیس‌جمهور آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی را نابخردانه توصیف کرد و گفت: این اقدام احمقانه صد در صد به نفع این نهاد انقلابی خواهد شد و به همین میزان به ضرر آمریکایی‌ها؛ چرا که محبوبیت این نیروی فداکار از بدو تأسیس به دست امام راحل تاکنون به این حد در سطح عالی نبوده است.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به حجم زیاد تقدیر و تشکر از سپاه پاسداران و اقدام نمادین و معنادار نمایندگان مردم در خانه ملت در پوشیدن لباس مقدس پاسداری، گفت: مجلس شورای اسلامی هم باید در اقدامی متقابل قوانینی علیه آمریکا به عنوان بزرگترین تروریست دولتی و حامی تروریست در جهان تصویب کند.

آیت‌الله جنتی در پایان با بیان اینکه با این اقدام دیوانه‌وار رئیس‌جمهور آمریکا نفرت از آنها در میان ملت‌ها بیشتر خواهد شد، درباره دیگر حماقت دولتمردان آمریکایی در الحاق منطقه جولان سوریه به رژیم غاصب صهیونیستی تأکید کرد: مالیکت مردم سوریه بر این منطقه مسلم و غیر قابل انکار است و قطعاً نتیجه حماقت‌های مکرر دولتمردان آمریکایی عبرت تاریخ خواهد شد.


منبع: تسنیم برچسب ها: جنتی ، اقدامات آمریکا ، سپاه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: جنتی اقدامات آمریکا سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۹۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ آقازاده پای میز محاکمه؛ از پسر آیت الله جنتی و فرزندان هاشمی رفسنجانی تا دختر آقای وزیر

آن‌گونه که فارس روایت کرده، بررسی‌ها نشان می‌دهد که تاکنون ۱۰ آقازاده به دلیل ارتکاب جرایم مختلف پای میز محاکمه رفته اند که برای برخی از آنان احکام محکومیت صادر شده است.

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • اختلافات عامل بی اثر شدن اقدامات می‌شود
  • این فرمانده بلندپایه سپاه، با سربازان افطار کرد +عکس
  • ۱۰ آقازاده پای میز محاکمه؛ از پسر آیت الله جنتی و فرزندان هاشمی رفسنجانی تا دختر آقای وزیر
  • دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف
  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی‌حجابی
  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی حجابی
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن  و حزب الله لبنان
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن و حزب الله لبنان
  • محرومیت زدایی اقدام اولویت دار سپاه روح‌الله استان مرکزی است