Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@13:29:27 GMT

شهرک ماهیان زینتی کاشان جانمایی شد/اشتغالزایی برای ۷۰۰ نفر

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۹۴۱۱

شهرک ماهیان زینتی کاشان جانمایی شد/اشتغالزایی برای ۷۰۰ نفر

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر مرتضایی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن عرض تبریک به مناسبت فرار رسیدن ایام نوروز اظهار داشت: برگزاری ۱۶ نشست مردمی در مساجد ۱۷ ناحیه کاشان یکی از شاخص‌ترین امور انجام شده در شش ماهه دوم سال گذشته است و سعی کردیم رؤسای برخی از ادارات در این نشست‌ها ما را همراهی کنند تا بر اساس نیازهای احصاء شده مصوبات لازم در فرمانداری تصویب و پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ۶ مورد حضور در میز خدمت خبر داد و افزود: در این مدت ۲۳۰ مورد دیدار چهره به چهره با مردم داشتیم و بر اساس سیاست‌های دولت تلاش خود را در بکارگیری میز خدمت به صورت فیزیکی و الکترونیکی بکار گرفتیم چراکه معتقد هستیم این طرح تأثیر بسزایی در رفع مشکلات مردم دارد.

فرماندار کاشان ضمن اشاره به انجام ۴۲ مورد بازدید سرزده از ادارات در ۶ ماهه دوم سال ۹۷ ابراز داشت: ۶ مورد نشست با روستاییان به منظور حل مشکل و احصای فرصت‌های شغلی انجام شده است و در سال پیش رو نیز بر آن شدیم تا رسیدگی به امورات مردم را از دورترین نقاط شروع کنیم.

اشتغالزایی برای ۷۰۰ نفر در ۶ ماهه دوم سال ۹۷

وی ضمن اشاره به برگزاری کارگروه رفع موانع تولید گفت: تلاش شده است به اماکنی مراجعه کنیم که نسبت سایر نقاط مشکلات بیشتری دارد، مهمترین دستاورد این اقدامات جلوگیری از عدم تعطیلی برخی از واحدهای تولیدی در شهرستان کاشان بود و مقرر شد تا در برخورد با واحدهای صنفی رعایت جوانب انصاف مد نظر قرار بگیرد، بر همین اساس در شش ماهه دوم سال گذشته با وجود مشکلات متعدد بالغ بر ۷۰۰ نفر اشتغالزایی صورت گرفته است.

مرتضایی ضمن اشاره به اجرای بالغ بر ۲۰۰ پروژه در حوزه ترافیکی، عمرانی و غیره در سال ۹۷ اظهار داشت: ۱۴ مورد برگزاری نشست با سازمان‌های مردم نهاد در ۶ ماهه دوم سال گذشته داشتیم و برخی از این نشست‌ها به صورت اختصاصی و در محل فعالیت آنها برگزار شده است.

وی ضمن اشاره به تصویب مکان‌یابی شهرک ماهیان زینتی و شهرک سوم صنعتی کاشان افزود: شروع ساخت ساختمان گمرک کاشان، تصویب و ابلاغ حریم محوطه باستانی سیلک، تکمیل و بهره برداری از مجتمع آبرسانی منطقه اردهال کاشان از طرح‌های مهم پایان یافته ۶ ماهه دوم سال ۹۷ در کاشان بود و در سال جاری جاده حرم تا حرم، بهسازی روکش آسفالت و روشنایی محور امیرکبیر کاشان در دستور کار قرار می‌گیرد.

کد خبر 4587350

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری کاشان اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۹۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بزرگترین تونل نوری در بلوار پیامبر اعظم(ص)/جانمایی بیش از ۲۰۰ المان شهری در قم

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: از شاخص‌ترین پروژه‌های نورپردازی شهری در سال گذشته که در کل کشور بی نظیر محسوب می‌شود، انجام بزرگترین تونل نوری در بلوار پیامبر اعظم (ص) به طول ۷۵۰۰ متر بود که با بیش از ۲۰ هزار متر اقلام نورپردازی و جدیدترین روش‌ها انجام شد.

پیام جوادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم، اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۰۰ المان شهری در قم جانمایی شد.

وی با اشاره به نصب المان خورشید نما در ورودی‌های شهر، افزود: این المان به صورت هوشمند و بر اساس تقویم عمل می‌کنند و اطلاع‌رسانی‌های لازم را انجام می‌دهد.

مدیرعامل سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: نورپردازی میادین اصلی شهر همچون نورپردازی خیابان صفائیه، خیابان امام خمینی (ره) و خیابان انقلاب، نورپردازی دامنه کوه خضر و کوه دوبرادران از پروژه‌های شاخص نورپردازی در سال ۱۴۰۲ است.

جوادیان با تاکید بر اینکه بسیاری از المان‌های شهری که مردم همواره آن را مطالبه می‌کردند طی سال ۱۴۰۲ تحقق پیدا کرد، اضافه کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۰۰ المان در مکان‌های مختلف جانمایی شده است.

وی تاکید کرد: بیش از ۶۰ المان با مضامین ماه رمضان و بیش از ۶۰ المان با مضامین عید نوروز تحت یک جشنواره با عنوان «شهرنگار» با حضور ۷۰۰ هنرمند از سراسر کشور با اولویت هنرمندان بومی قم طراحی و در کمیته داوران انتخاب شد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: از شاخص‌ترین پروژه‌های نورپردازی شهری در سال گذشته که در کل کشور بی نظیر محسوب می‌شود، انجام بزرگترین تونل نوری در بلوار پیامبر اعظم (ص) به طول ۷۵۰۰ متر بود که با بیش از ۲۰ هزار متر اقلام نورپردازی و جدیدترین روش‌ها انجام گرفت.

جوادیان مقابله با مظاهر نازیبایی در شهر را یکی دیگر از کارکردهای سازمان سیما و منظر شهرداری دانست و تاکید کرد: بعضی از تابلوها صنوف و دیگر المان‌هایی که در شهر وجود داشت، شرایط مناسبی نداشت که در قالب پروژه حذف زوائد بصری اقدام به جمع‌آوری این المان‌ها یا تابلوها شد.

کد خبر 745527

دیگر خبرها

  • جانمایی پرنده‌فروشان دربازار پرندگان خلیج فار‌س
  • جانمایی پرنده‌فروشان در فاز دوم بازار پرندگان خلیج فار‌س
  • انجام بزرگترین تونل نوری در بلوار پیامبر اعظم(ص)/جانمایی بیش از ۲۰۰ المان شهری در قم
  • توسعه اشتغالزایی در اقتصاد گیاهان زینتی با هدایت استارت‌آپ‌ها
  • ۲۰ تن‌ ماهی قزل‌آلا از لرستان به خارج از کشور صادر شد
  • صادرات ۷۵ تن خوراک آبزیان از لرستان به عراق
  • نصب ۱۵ دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی البرز
  • شهرک دامپروری در غرب شهرکرد احداث می‌شود
  • تعیین تکلیف احداث شهرک دام غرب شهرکرد پس از ۱۸ سال
  • تلف شدن تعداد انبوهی ماهی قرمز در دریاچه شورابیل اردبیل