Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@23:27:11 GMT

درخشش لژیونر‌های ایرانی در لیگ ساحلی کویت

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۹۴۴۹

درخشش لژیونر‌های ایرانی در لیگ ساحلی کویت

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پایان یافتن مسابقات قهرمانی آسیا (انتخابی جام جهانی پاراگوئه ۲۰۱۹) و حذف تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان از این رقابت ها، مسلم مسیگر و محمد احمدزاده ۲ ملی پوش ساحلی باز کشورمان به تیم الکویت در کشور کویت پیوستند.

تیم فوتبال ساحلی الکویت کویت که محمد احمدزاده و مسلم مسیگر را در اختیار دارد با ۴ برد، در دور اول مقندرانه در صدر جدول لیگ برتر این کشور ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است در لیگ برتر فوتبال ساحلی کویت پنج تیم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

نتایج بدست آمده تیم الکویت با حضور ستاره‌های ایرانی این تیم در دور اول مسابقات:

الکویت ۳ العربی ۲ القادسیه ۱ الکویت ۱۰ الکویت ۶ الاوقاف صفر الکویت ۸ کهربا ۴

بیشتر بخوانید:

شکست تیم ملی فوتبال ساحلی در اولین بازی دوستانه

بندرعباس میزبان بازی دوستانه ملی پوشان ساحلی

فوتبال ساحلی المپیکی می‌شود

انتهای پیام/

حضور لژیونرهای ایرانی در الکویت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۹۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشای بازی فردای داماش گیلان رایگان است

علیرضا وهابی، مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال گیلان گفت: با توجه به درخواست و پیشنهاد باشگاه داماش، تماشای این دیدار برای هواداران رایگان است و بلیت فروشی نیز انجام نمی‌شود و علاقه‌مندان این بازی را از نزدیک می‌توانند به صورت رایگان تماشا کنند.

او افزود: تیم‌های فوتبال داماش گیلان و چادرملوی اردکان از ساعت ۱۷ فردا (دوشنبه ۲۷ فروردین ماه) در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال گیلان با بیان اینکه این دیدار در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می‌شود، تصریح کرد: با توجه به شرایط نامساعد تیم فوتبال داماش در جدول رده بندی، این تیم نیاز به پیروزی در این دیدار خانگی دارد و حضور گسترده طرفداران می‌تواند داماش را در این امر یاری کند.

به گفته وهابی، علی صفایی قضاوت داوری بازی تیم‌های داماش گیلان و چادرملوی اردکان را برعهده خواهد داشت، ضمن اینکه علی‌اکبر نوری و علی فراهانی به عنوان کمک داور، شاهین یزدانی به عنوان داور چهارم و محمدرضا ابوالفضلی به عنوان ناظر گروه داوری در این بازی حضور دارند.

تا پایان هفته بیست و ششم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور (جام آزادگان) که با حضور ۱۸ تیم در حال برگزاری است؛ تیم چادرملوی اردکان با کسب ۵۵ امتیاز در رتبه دوم و تیم داماش با کسب ۱۹ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • مورایس: ناکامی هم بخشی از تئاتر فوتبالی است
  • لژیونر ایرانی در آستانه فینالیست شدن
  • دوست دارم لژیونر شوم/ در هر بازی بهترین عملکردم را خواهم داشت
  • اعلام زمان قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران
  • جام عجیب به لژیونر ایران رسید | سوپرشیلد بالای سر رفت! + عکس
  • برتری روستوف در حضور لژیونر ایرانی/ محمدی محبی مصدوم شد
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه جهانبخش
  • تماشای بازی فردای داماش گیلان رایگان است
  • برتری «اورنبورگ » در حضور لژیونر ایرانی
  • درخشش نگار‌گری ایرانی در مجامع جهانی