Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چهارمین روز از مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی جام جهانی امارات و کسب سهمیه المپیک هر دو تیم ایران از رسیدن به فینال میکس تراپ بازماندند.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های جام جهانی تیراندازی به اهداف پروازی امارات (مسابقات کسب سهمیه المپیک) دو تیم میکس تراپ ایران در خط آتش ایستادند اما با قرار گیری در رده‌های ۴۰ و ۴۷ به کار خود در مرحله مقدماتی پایان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مقدماتی میکس تراپ ۴۸ تیم از کشورهای مختلف حضور داشتند که محمد حسین پرورش نیا با ۷۰ امتیاز و سپیده سیرانی با ۵۹ امتیاز به عنوان تیم اول ایران با کسب ۱۲۹ امتیاز در رده چهل و یکم قرار گرفتند. تیم دوم ایران با ترکیب سید بابک یگانه با ۶۲ امتیاز و مرضیه پرورش نیا نیز با ۶۲ امتیاز به مصاف حریفان جهانی خود رفتند که در مجموع با ۱۲۴ امتیاز در رده چهل و هفتم قرار گرفتند.

پیش از این و در سه روز نخست، مسابقات رشته تراپ انجام شد و هیچ کدام از ۶ نماینده ایران در بخش مردان و بانوان به فینال نرسیدند. این مسابقات در روزهای آتی در رشته اسکیت پیگیری خواهد شد.

مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی جام جهانی و کسب سهمیه المپیک با حضور ۴۲۷ ورزشکار از ۷۰ کشور جهان از ۱۶ تا ۲۷ فروردین ماه در شهر العین امارات برگزار می‌شود. تیم ملی ایران در ماده تراپ را محمد حسین پرورش نیا، امیرحسین آقازاده، نریمان نیکخو، سید بابک یگانه، شیوا فرح‌پور، سپیده سیرانی و مرضیه پرورش نیا و در ماده اسکیت، علی دوستی و رامتین بشارتی تشکیل می‌دهند.

نتیجه کامل نمایندگان ایران در مسابقات جام جهانی تیراندازی به اهداف پروازی امارات:

تراپ مردان:

نام – امتیاز - رده

نریمان نیک خو با ۱۱۹ امتیاز - چهل و سوم

محمد حسین پرورش‌نیا با ۱۱۵ امتیاز - نود و چهارم

امیرحسین آقازاده با ۱۱۳ امتیاز - ۱۰۶

تراپ بانوان:

سپیده سیرانی با ۱۰۹ امتیاز - چهل و هشتم

شیوا فرح پور با ۱۰۸ امتیاز – پنجاه و دوم

مرضیه پرورش نیا با ۱۰۸ امتیاز - پنجاه و سوم

میکس تراپ:

تیم یک محمد حسین پرورش نیا و سپیده سیرانی با ۱۲۹ امتیاز - چهل و یکم

تیم دو سید بابک یگانه و مرضیه پرورش نیا با ۱۲۴ امتیاز - چهل و هفتم

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیراندازی اهداف پروازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۹۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶  به مصاف هنگ کنگ می رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه 17 خردادماه ساعت 15:30 به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می شود.

همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 روز سه شنبه 22 خردادماه به مصاف ازبکستان می رود. این مسابقه از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید
  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • بیرانوند از صعود به فینال باز ماند
  • ادامه درخشش بیرانوند در قطر/ ملی پوش تراب به مرحله شوت آف رسید
  • اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد