Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت باشگاه استقلال اعلام کرد فرشید باقری همچنان حق شرکت در تمرینات این تیم را نخواهد داشت.

طرفداری - فرشید باقری به دلیل حواشی پیش آمده در دیدار پرسپولیس و استقلال در دربی هشتاد و نهم با تصمیم باشگاه استقلال از حضور در ترکیب و تمرینات این تیم محروم است.

به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، شایعاتی مبنی بر حضور این بازیکن در تمرینات آبی پوشان به گوش می رسید که باشگاه استقلال آن را تکذیب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت باشگاه استقلال در این باره نوشت:

برخلاف شایعات مطرح شده در برخی رسانه‌ها بر اساس تصمیم اتخاد شده از سوی باشگاه استقلال بعلت حواشى رخداده در مسابقه دربى فرشید باقری کماکان اجازه حضور در تمرینات استقلال را نداشته و گمانه زنی‌های مطرح شده در خصوص مجوز حضور نامبرده در تمرینات استقلال نادرست است.

گفتنی است، تیم فوتبال استقلال روز جمعه (23 فروردین) به مصاف سپاهان می‌ رود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۹۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رحمتی مربی استقلال محروم شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: در خصوص گزارش واصله علیه کیانوش رحمتی مربی تیم استقلال تهران مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز پس از بازی دو تیم استقلال تهران و شمس آذر قزوین در تاریخ ۳۱ فروردین ماه در ورزشگاه آزادی باتوجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به بازبینی فیلم مربوط به رفتار موضوع گزارش تخلف انتسابی به مشارالیه که علی رغم ابلاغ مصون از دفاع باقیمانده است محرز و مسلم تشخیص و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی با لحاظ ماده ۹۴ این مقررات به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و همچنین باشگاه استقلال تهران نیز بلحاظ تحقق مسئولیت تضامنی موضوع ماده ۵۰ مقررات موصوف به پرداخت مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

رأی صادره قابل اجرا و قطعی می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • رحمتی مربی استقلال محروم شد
  • حسینی محروم شد
  • مربی استقلال هم محروم شد
  • مربی استقلال محروم و جریمه شد
  • شوک به استقلال؛ کاپیتان آبی ها رسما محروم شد
  • کاپیتان استقلال محروم شد
  • کاپیتان استقلال با وجود دلجویی محروم شد
  • شوک به استقلال؛ حسینی محروم شد!
  • سیدحسین حسینی یک جلسه محروم شد