Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه از راه‌اندازی ۱۲ موکب اربعین حسینی کرمانشاه در مناطق سیل‌زده استان لرستان از جمله خرم‌آباد و پلدختر به منظور خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان خبر داد. ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

بهمن صحرایی در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: ظرفیت موکب‌های اربعین حسینی کرمانشاه که در ایام اربعین حسینی در کربلای معلی دایر شده و اسکان و خدمت‌رسانی به زائران حسینی را برعهده دارد٬ در استان لرستان برای خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده به‌کار گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ابلاغیه وزیر کشور و دستور رئیس ستاد عتبات عالیات کشور به ستاد اربعین استان٬ هماهنگی‌های لازم جهت استقرار موکب‌های اربعین استان در مناطق سیل‌زده انجام شده است، افزود: با توجه به سیل استان لرستان خادمان موکب‌های کرمانشاه برای پذیرایی و پخت غذای گرم برای مردم دلاور لرستان٬ راهی این شهرستان می‌شوند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه با اشاره به اینکه از چند روز گذشته دو موکب استان در منطقه نورآباد مستقر شده است گفت: یک موکب نیز در منطقه سرفیروزآباد مباردت به پخت غذا کرده و دو موکب دیگر استان در منطقه خرم‌آباد و پلدختر مستقر شدند که در مجموع تاکنون 8 موکب استان در منطقه لرستان مستقر شده است.

موکب اربعین شهدای ارسباران به مناطق سیل‌زده کشور اعزام می‌شود6 موکب از استان فارس در مناطق سیل‌زده برای خدمت‌رسانی مستقر شدندموکب قمربنی‌هاشم بندر امام‌خمینی (ره) به منطقه سیل‌زده حمیدیه اعزام شد

وی با اشاره به اینکه در این موکب‌ها روزانه 50 هزار پرس غذای گرم در وعده نهار و شام پخت و بین مردم سیل‌زده توزیع می‌شود عنوان کرد: چهار موکب دیگر از شهرستان‌های کنگاور و اسلام‌آباد غرب تا 10 روز دیگر به منطقه اعزام می‌شوند.

صحرایی با اشاره به اینکه پس از وقوع حادثه سیل در استان‌های مختلف کشور و بعد از پیام سردار سلیمانی مردم استان کرمانشاه با تشکیل موکب‌های مردمی و ارسال کمک‌های خود به یاری آسیب‌دیدگان شتافتند و نوع‌دوستی خود را نشان دادند.

وی تجربه و نیت خالصانه خادمان و مدیران موکب‌ها را پشتوانه خوبی برای بهره‌گیری از این ظرفیت در شرایط بحرانی دانست و اظهار کرد: از آنجا که این ماموریت در پی شرایط اضطراری و غیرقابل پیش‌بینی شده به موکب‌ها سپرده شده است، نیازمند پشتیبانی مردمی هستیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه با بیان اینکه هموطنان عزیز می‌توانند با شماره‌گیری کد ستاره 233 مربع(#233*) و گزینه اربعین، کمک‌های خود را به موکب‌های مستقر در مناطق سیل‌زده اهدا کنند، افزود: این موکب‌ها یک ماه در مناطق سیل‌زده لرستان به هموطنان سیل‌زده خدمات خواهند داد و مکان ستاد عتبات عالیات استان محل جمع‌‌آوری کمک‌های غیرنقدی مردم است.

وی بیان کرد: امیدواریم با حمایت مردم و دستگاه‌های دولتی استان و ابلاغی که از سوی استاندار کرمانشاه انجام شده٬ تمام موکب‌های استان را در لرستان راه‌اندازی و استفاده کنیم.

انتهای پیام/ح

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۹۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در دستور کار

احد جلیلیان مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مقرر شد از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به کرمانشاه، چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوای دیگر در استان راه‌اندازی شود، گفت : مجموع اعتباراتی که برای این ایستگاه‌ها در نظر گرفته شده حدود ۴۰ میلیارد ریال بود که تاکنون تنها ۱۵ میلیارد ریال آن را دریافت کرده ایم.

وی افزود: با این اعتبارات کار جانمایی دو ایستگاه در گیلانغرب و صحنه انجام شده است.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه مکان دو ایستگاه دیگری که قرار است راه‌اندازی شود را شهر‌های سنقر و روانسر اعلام کرد و یادآور شد: به محض تامین اعتبار، کار جانمایی دو ایستگاه دیگر و خریداری تجهیزات برای ایستگاه‌ها انجام خواهد شد، اما قطعا راه‌اندازی این ایستگاه‌ها به بیش از این ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که باید از منابع دیگری تامین شود.

جلیلیان ابراز امیدواری کرد، بتوان در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان، منابع مالی لازم برای راه‌اندازی این ایستگاه‌ها دریافت کرد.

وی تعداد کنونی ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای موجود در سطح استان را ۹ ایستگاه شامل چهار ایستگاه در شهر کرمانشاه و پنج ایستگاه در قصرشیرین، اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب، پاوه و کنگاور اعلام کرد و گفت: اخیرا ایستگاه سنجش کیفی هوای پالایشگاه کرمانشاه را بروزرسانی کردیم.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه معتقد است، با راه‌اندازی چهار ایستگاه جدید شامل دو ایستگاه در شرق و ایستگاه‌هایی در غرب و شمال غرب استان، پوشش مناسبی از لحاظ ایستگاه‌ها به منظور بررسی وضعیت کیفیت هوای استان خواهیم داشت.

به گفته جلیلیان، هوای استان کرمانشاه طی سال گذشته در مجموع ۴۳ روز در شرایط غیراستاندارد بوده که ریزگرد‌ها عامل اصلی افت کیفیت هوا در استان محسوب می‌شوند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در کرمانشاه
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • راه اندازی سه پاسگاه محیط‌بانی در لرستان
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در دستور کار
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • اصلاح پله برقی‌های معیوب پل‌های عابرپیاده
  • پل‌های عابرپیاده مکانیزه کرمانشاه در حال تعمیر است
  • رهایی یک بانوی لرستانی با همکاری ستاد دیه و خیران از زندان
  • نقش برابر مردم و مسوولان برای ماندگاری سینما در قوچان