Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از استانداری زنجان، فتح‌الله حقیقی صبح امروز در شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان، یکی از راهکارهای برون‌رفت از مشکلات و تعهدات مالی در این سازمان را استفاده از تجارب سازمان‌های موفق در سایر استان‌ها برشمرد و افزود: با بسترسازی و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌توان بسیاری از تعهدات را به‌موقع انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

های عملیاتی و طرح‌های قابل‌اجرا برای رفع مشکلات تحمیل‌شده گذشته به سازمان ارائه کنند و ادامه داد: با جذب سرمایه‌گذاران جدید می‌توان اقدامات مؤثری انجام داد و شاهد جهش اعتبارات سازمان همیاری شد.

استاندار زنجان بابیان اینکه سازمان همیاری باید به‌قدری توانمند شود که بتواند به شهرداران نیز در توسعه استان کمک کند، خاطرنشان کرد: الگوبرداری از استان‌های موفق، استفاده از ظرفیت دهیاران و شوراهای شهر، تجدیدنظر در خصوص نیروی انسانی با جلوگیری از جذب نیروی مازاد و بررسی وضعیت شرکت‌های وابسته به سازمان همیاری می‌تواند گام‌های مؤثری در رفع مشکلات باشد.

تغییر رویکردهای سازمان همیاری شهرداری‌ها موجب توسعه این مجموعه می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان با اشاره به تغییرات صورت گرفته در سازمان همیاری شهرداری‌های استان، گفت: تغییر جدی رویکردها با تصویب در مجمع سازمان همیاری شهرداری‌های استان موجب توسعه و رفع مشکلات این مجموعه خواهد بود.

مهرداد سلطانی اظهار کرد: مهمترین رویکردهای سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان در سال گذشته در سه بخش عمده حرکت بر مدار قانون، شفاف‌سازی فرآیندها و اصلاح ساختار منابع انسانی و پرونده‌های حقوقی دسته‌بندی می‌شود.

وی بر ضرورت چابک سازی در بدنه اجرایی سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان نیز تاکید کرد و گفت: در سال گذشته تعداد نیروی انسانی فعال در این سازمان از ۱۰۸ نفر به ۷۹ نفر کاهش یافته است.

معاون استاندار زنجان خاطرنشان کرد: تعهدات مهم اجرایی سازمان که طی سنوات گذشته تعهد شده و بر زمین مانده بود بطور جدی پیگیری می‌شود که راه‌اندازی فودکورت‌ها در منطقه گاوازنگ زنجان از جمله این تعهدات سابق می‌باشد.

کد خبر 4587083

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار زنجان فتح الله حقیقی شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۹۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورعباس: رئیس جدید سازمان سنجش اوایل اردیبهشت معرفی می‌شود

پورعباس، رئیس فعلی سازمان سنجش گفت: رئیس جدید سازمان سنجش بعد از نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در اوایل اردیبهشت معرفی می‌شود.

وی افزود: انتخاب رئیس سازمان سنجش مسیر رای اعتماد از مجلس را طی می‌کند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی به سیل‌زدگان با همیاری تمامی نهادها و سازمان‌ها انجام می‌شود
  • هوای قابل قبول پایتخت در آخرین روز فروردین
  • پیام قابل‌تامل عضو دفتر رهبری درباره جنجال حجاب | تصویر
  • پورعباس: رئیس جدید سازمان سنجش اوایل اردیبهشت معرفی می‌شود
  • تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان مازندران
  • تاخیر در واحدهای مسکن ملی قابل تحمل نیست
  • تقلب سازمان یافته در کنکور سال گذشته رخ نداد/ تجربی پر جمعیت‌ترین گروه آزمایشی در آزمون سراسری است
  • ۴ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در زنجان معدوم شد
  • راه‌اندازی ۵ ایستگاه سنجش کیفیت هوا توسط شهرداری قم
  • شهرداری زباله‌های قابل بازیافت شهروندان تهرانی را می‌خرد!