Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@02:23:43 GMT

فعال شدن سامانه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۱۱۴۱

فعال شدن سامانه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رسول عبدی، مدیر آموزش و پرورش بهبهان پور، گفت: فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس که در سال قبل به صورت آزمون کتبی حضوری منطقه ای در شهرستان برگزار شده بود، در سال جدید به شکل سیستمی همزمان با سراسر کشور و دیگر مناطق و نواحی خوزستان اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به این منظور از اسفندماه سال 1397 کمیته و دبیرخانه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در آموزش و پرورش تشکیل شد که مطابق با تقویم اجرایی دریافتی از اداره کل استان، درحال انجام وظایف ستادی هستند.

عبدی پور با اشاره به جمع آوری اطلاعات مدیریتی مدارس، عنوان کرد: مشخصات مدارسی که درسال تحصیلی آینده نیازمند مدیر جدید هستند در سامانه مربوطه بارگذاری شده است و از هم اینک داوطلبان متقاضی احراز پست مدیریت این مدارس می توانند تا پایان فروردین ماه نسبت به ثبت نام الکترونیکی در این سامانه اقدام کنند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان ادامه داد: کلیه همکاران متقاضی فرهنگی واجد شرایط لازم می توانند جهت ثبت نام به سامانه های entekhab.medu.ir وhamgam.medu.ir مراجعه کنند.

وی یادآور شد: پس از ثبت نام کلیه داوطلبان، سوابق پرسنلی و عملکردی آن ها بررسی شده و در صورت تأیید شرایط، در مرحله دوم باید در آزمون الکترونیکی ـ حضوری شرکت کنند و حداقل 60 درصد نمره آزمون را به دست آورند.

عبدی پور با بیان اینکه مصاحبه حرفه ای شغلی مرحله سوم این فرآیند شغلی است، اضافه کرد: مطابق دستورالعمل های موجود، انتصاب مدیران مدارس صرفاً از میان آن دسته از همکاران فرهنگی انجام می شود که مراحل فوق را طی کرده اند.

گفتنی است: جمشید شجاعی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش به عنوان دبیر کمیته انتخاب و انتصاب مدیران به مدارس بهبهان معرفی شده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۱۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،آموزش و پرورش فهرج طی اطلاعیه ای اعلام کرد: بنا به اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان با توجه به تدام بارش و آب گرفتگی معابر و به جهت حفظ سلامتی دانش آموزان مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان فهرج امروز ۲۹ فروردین ماه نیز تعطیل می باشد.

همچنین مدارس شهرستان نرماشیر نیز امروزتعطیل شد.

روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان بم هم اعلام کرد تمام مدارس شهرستان بم امروزتعطیل می باشد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رابر، با توجه به هشدار وضعیت قرمز سازمان هواشناسی و با توجه به تداوم بارش باران و احتمال جاری شدن سیل با اعلام ستاد بحران شهرستان رابر برای حفظ سلامت دانش آموزان و همه همکاران، تمامی مدارس و مراکز پیش‌دبستانی شهرستان رابر در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه تعطیل اعلام می گردد.

باران مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهرستان بافت را هم تعطیل کرد.

آموزش به صورت غیر حضوری ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • اجلاسیه مدیران و معاونان آموزش حوزه‌های علمیه گیلان
  • این افراد معلم می‌شوند
  • آغاز سال تحصیلی از مهر به شهریور تغییر می‌کند؟!
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • استخدام نخبگان قرآنی به عنوان معلم از مهر امسال
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • جای‌گذاری ۴۵ قفسه کتاب کانون پرورش فکری در مدارس ۱۰ استان
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند
  • لزوم نگارش پیوست عملیاتی تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و مدارس استان قم