Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر کشور بر پاکسازی پلدختر در مدت یک هفته تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور در اشاره به مصوبات جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان پلدختر، بر ضرورت برنامه ریزی مناسب از سوی استانداری لرستان، به منظور فراهم کردن زمینه حضور و فعالیت استان‌های گیلان و آذربایجان غربی، به عنوان معینان ویژه این استان تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر کشور تاکید کرد: با برنامه ریزی مناسب و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، اعم از نیروی انسانی، تجهیزات و ماشین آلات مستقر در شهرستان پلدختر، مقرر شد پاکسازی معابر عمومی، منازل مردم و اماکن عمومی این شهرستان از گل و لای و آبگرفتی، حداکثر ظرف یک هفته انجام پذیرد.

دین پرست با بیان اینکه از مجموع ٤٥٠ هکتار وسعت شهرستان پلدختر، به میزان ١٥٠ هکتار درگیر سیل بوده است، افزود: هم اکنون قریب به ٢٥٠ هزار متر مربع آسفالت معابر، درگیر سیل و گل و لای است.

دین پرست افزود: در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران بر اتخاذ تمهیدات لازم در خصوص مرمت و بازسازی دیوار حفاظتی ساحلی رودخانه کشکان به طول ٣ کیلومتر، در راستای پیشگیری از بروز طغیان رودخانه و ایجاد سیلاب جدید و همچنین ضرورت بازگشایی تمامی ادارات دولتی و نهادهای عمومی و خدمات رسان شهرستان پل دختر، ظرف ٢٤ ساعت آینده تاکید شد.

وی ادامه داد: همچنین سرکشی فوری تیمی مرکب از مسئولین جمعیت هلال احمر و بخشدار مرکزی شهرستان، از روستای لیلان چم و رسیدگی فوری به وضعیت اهالی آن روستا ظرف روز جاری از مصوبات این جلسه بود.

دین پرست خاطرنشان کرد: هیچگونه مشکل و کمبودی در حوزه توزیع مواد غذایی برای آسیب دیدگان از سیل وجود ندارد.

معاون اقتصادی وزیر کشور اضافه کرد: در این جلسه بر اتخاذ تمهیدات عاجل مورد نیاز، برای پیشگیری از شیوع احتمالی بیماری‌های مسری و واگیر تاکید شد.

وی با اشاره به اقدام فوری در راستای ایجاد و برپایی کمپ احداث موقت، با ظرفیت ٢٠٠ نفر برای سیل زدگان، گفت: مصوب شد تا برای جلوگیری از ورود سیلاب‌های احتمالی ناشی از بارشهای هفته آتی اقدامات پیشگیرانه مناسب انجام شود.

معاون وزیر کشور در ادامه اشاره کرد: بر اساس ارزیابی‌های فعلی بنیاد مسکن، تعداد واحدهای مسکونی شهری و روستایی آسیب دیده از سیل ۳۰۰و احد شهری تخریبی، ۳ هزار واحد شهری تعمیری، ۷۰۰و احد روستایی تخریبی و هزار واحد روستایی تعمیری است.

وی افزود: گاز ١٠٢ روستای شهرستان پل دختر، در جریان سیل قطع شده بود که هم اکنون تنها گاز (٥) روستا برقرار نشده است. همچنین برق ١١٣ روستا قطع شده بود، که هم اکنون برق (٤٤) روستا بدلیل مشکل محورهای مواصلاتی کماکان قطع است.

وی ادامه داد: آب ١٦١ روستا در جریان سیل قطع شده بود که هم اکنون صرفاً آب (٨) روستا قطع است.

دین پرست اضافه کرد: تعداد ٥٥ ساختمان عمومی و اداری که ٣٥ واحد آن اداری است، در جریان سیل اخیر آسیب جدی دیده اند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پلدختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۱۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۰۰۰ مترمربع از معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد آسفالت شد

شهردار شهرکرد گفت: طی چند روز گذشته ۱۷۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت توزیع و ۱۶۰۰۰ مترمربع از این معابر به‌صورت کامل آسفالت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، محمدحسین واحدیان در بازدید از روند آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد اظهار کرد: طی چند روز گذشته ۱۷۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت توزیع و ۱۶۰۰۰ مترمربع از این معابر به‌صورت کامل آسفالت شد.

وی افزود: ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تولید ۱۷۰۰ تن آسفالت هزینه شده است.

شهردار شهرکرد بیان کرد: عملیات آسفالت‌ریزی در معابر آرامستان با استفاده از ۲۵۰۰ تن آسفالت طی ۱۰ روز آینده انجام خواهد شد.

واحدیان ادامه داد: در تلاش هستیم که اجرای طرح نهضت آسفالت در تمام سطح شهر را ادامه دهیم لذا می‌طلبد شهروندان محترم مدیریت شهری را همراهی کنند تا آسفالت کوچه و محله مورد نظرشان طبق برنامه زمانبندی انجام شود.

کد خبر 746960

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • سیل اخیر ۳۲۰ کیلومتر مربع از بلوچستان را درگیر کرد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۶۰۰۰ مترمربع از معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد آسفالت شد
  • توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن
  • توزیع ۴۲۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت
  • آسفالت نامناسب خیابان شهید رودکی در ارومیه
  • گلایه شهروند جهرمی از وضعیت روکش آسفالت در برخی از معابر
  • سیل ۱۱ هزار میلیارد تومان خسارت را در جنوب سیستان‌و‌بلوچستان برجای گذاشت