Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید روز گذشته جهت بررسی وضعیت ایثارگران آسیب‌دیده در سیل اخیر در رأس هیئتی از مسئولان بنیاد وارد استان کرمانشاه شد و در بدو ورود با حضور در گلزار مطهر شهدای باغ فردوس کرمانشاه با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام والای شهدای گران‌قدر این دیار ادای احترام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص هدف این سفر گفت: در پی جاری شدن سیل و وارد شدن خسارات به جمعی از هم‌وطنان از جمله ایثارگران، ستاد مدیریت بحران در بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکیل شد و نتیجه آن تشکیل کارگروه بهداشت و درمان و کارگروه اجرایی و خدمات بود که سفر امروز نیز برای بازدید از شرایط ایثارگران استان کرمانشاه انجام می‌شود.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: عمده خسارات وارده به منازل و وسایل ایثارگران بوده که در این زمینه تمام ایثارگران تحت پوشش بیمه حوادث غیرمترقبه قرار دارند. موضوع دیگر مسائل بهداشتی و بیماری‌های واگیرداری است که ممکن است بعد از بروز اتفاقاتی مانند سیل ایجاد شود و برای این موضوع باید تدابیر لازم مانند آموزش ارائه شود که برای این بخش با کمک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برنامه‌های آموزشی را به استان‌های آسیب‌دیده ارائه خواهیم کرد. خدمات روان‌پزشکی و روانشناسی نیز باید به آسیب دیدگان در حادثه ارائه شود و تجهیزات خاص جانبازان نیز که دچار آسیب شده باشند باید تأمین شوند.

عباسپور در ادامه با حضور در بخش شاهو از توابع شهرستان روانسر با خانواده جانباز ۲۵ درصد «سالار رحیمی نژاد» که منزل وی در سیل اخیر آسیب‌دیده بود دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی همچنین در گفت‌وگویی تأکید کرد: هدف ما از این سفر بازدید میدانی از وضعیت ایثارگران آسیب‌دیده از سیل اخیر بود که تاکنون ایثارگران خسارت‌دیده در استان‌های سیل‌زده شناسایی شده‌اند.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: خوشبختانه منازل ایثارگران تحت پوشش بیمه قرار دارد که پس از برآورد کارشناسی بیمه، خسارت این عزیزان در اسرع وقت پرداخت می‌شود.

عباسپور در ادامه ضمن دیدار با خانواده جانباز ۲۵ درصد محمدعلی کارگر در روستای گلباخی در شهرستان جوانرود، از گلزارهای مطهر شهدای والامقام شهرستان روانسر و جوانرود بازدید به عمل آورد.

وی همچنین با جمع دیگری از ایثارگران آسیب‌دیده در سیل در استان کرمانشاه دیدار کرد.

گفتنی است در این بازدیدها خداکرم کولیوند مدیرکل مسکن و امور گلزارهای بنیاد، حسن مصلحی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و حجت‌الاسلام هادی عسگری مدیرکل بنیاد استان کرمانشاه عبدالرضا عباسپور را همراهی می‌کردند.

کد خبر 4587571

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه سیل خدمات درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۲۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در این همایش آقای توسلی مدیر کل حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از تجمیع قوانین ایثارگری در برنامه هفتم توسعه ، بازنگری ایین نامه کمک معیشتی ، بازنگری تسهیلات مسکن ایثارگری و افزایش سقف آن خبر داد.
آقای ایرانمنش مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هم گفت تاکنون پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان نهایی شده است .

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
  • شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند
  • برگزاری همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان
  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود
  • تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر
  • تا نیمه سال تمامی تعهد واگذاری زمین ایثارگران انجام می‌شود
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید با مراجعه به سامانه سوت‌زنی