Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@18:51:50 GMT

بازی و سرگرمی؛ انتشار آپدیت دیتا پک 5 برای PES 2019

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۲۹۸۸

بازی و سرگرمی؛ انتشار آپدیت دیتا پک 5 برای PES 2019

آپدیت جدید بازی PES 2019 همراه با تغییرات زیاد تحت عنوان دیتا پک 5 از طرف شرکت کونامی منتشر شد.

طرفداری - شرکت کونامی به تازگی آپدیت جدید Data Pack 5 را برای بازی PES 2019 منتشر کرده است. این پچ که هم‌اکنون برای پلتفرم های PS4 ،Xbox One و PC در دسترس قرار دارد، حاوی تغییرات گرافیکی زیادی است و چهره های جدیدی را به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سایت gamespot، در بین چهره های جدید، بازیکنانی چون راجا ناینگولان، کوین پرینس بواتنگ، و ایلکای گوندوعان حضور دارند. به گفته کونامی، همچنین در طراحی چهره هایی نظیر ساموئل اومتیتی، جک گریلیش، سمیر هندانوویچ، و ایتان امپادو نیز تجدید نظر شده و سایر بخش های بازی نیز پیشرفت های جزئی داشته است. کیت های تیم شالکه، تیم ملی آرژانتین، و کلمبیا نیز در این دیتا پک به روز رسانی شده است.

بازی PES 2019 در آگوست 2018 توسط کونامی منتشر شد و نمرات بالایی را از منتقدان دریافت نمود. ریچارد ویکلینگ (Richard Wakeling) منتقد بازی‌های ویدیویی در مورد این بازی گفته است:

تا زمانی که کمپانی EA به توسعه بازی فیفا ادامه می دهد و لایسنس های رسمی را به انحصار خود در می‌آورد،  بازی PES مانند فردی شکست خورده است که انتظار یک معجزه را می کشد. هرچند فقدان لایسنس لیگ های بزرگ یک بخش ناامید کننده و امتیاز منفی برای PES محسوب می شود، اما شرکت کونامی به تلاش خود برای برداشتن گام های بلند و ارائه یک بازی فوتبال واقعی که در حال حاضر نیز کاملا رضایت بخش و محبوب است ادامه می دهد تا روزی به بهترین بازی فوتبال تاریخ تبدیل شود. این بازی هرچند نواقصی به همراه دارد اما یه رقیب بزرگ برای غولی به نام فیفا محسوب می شود.

 

شرکت کونامی با ارائه آپدیت های دیتا پک متعدد تلاش می کند تا بازی محبوب خود را بهبود ببخشد و نواقص آن را برطرف کند. نظر شما در مورد PES 2019 چیست؟ شما کدام یک از بازی های فیفا یا PES را ترجیح می دهید؟

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۲۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی

‏مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی نوشت: بانک مرکزی ضمن تکذیب گمانه‌زنی‌های نادرست رسانه‌ای اعلام می‌کند برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.

او در همین باره مجددا از اصحاب رسانه درخواست می‌کند ضمن دقت‌نظر در انتشار مطالب، اخبار موثق، رسمی و صحیح را از این مرجع دریافت و منتشر نمایند و از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیر‌رسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • کنایه همتی به رئیسی با انتشار یک ویدئو
  • شیائومی آپدیت HyperOS را برای سری ردمی نوت ۱۳، 5G منتشر کرد
  • تکذیب چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی
  • واکنش بانک‌ مرکزی به انتشار تصاویر اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی
  • نتیجه عالی برابر صنعت نفت کسب کردیم/ با تمام قوا در جام حذفی شرکت می‌کنیم
  • ثبت رکورد جدید برای سفرهای هوایی چین
  • پیروزی 4-1 لیورپول مقابل پورتو و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (17 آوریل، 2019) / فیلم
  • امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی
  • آپدیت جدید هیجان‌انگیز تلگرام؛ صفر تا صد درست کردن استیکر با عکس + ویدئو
  • پیش‌بینی شرکت ۴۵ هزار نفر در سالروز عملیات بازی‌دراز