Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار تنگستان گفت: سه موکب از تنگستان از شهر اهرم و دلوار برای کمک‌رسانی بیشتر به مناطق سیل‌زده و ارائه خدمات لازم به آسیب دیدگان این هفته اعزام می‌شود. ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  تنگستان، عبدالحسن رفیعی‌پور عصر امروز در جلسه شورای اداری تنگستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار و حضرت ابوالفضل العباس (ع) و‌روز جانباز اظهارداشت: از همه کسانی که در حوزه خدمات سفرهای نوروزی شهرستان تلاش کردند و زمینه حضور گسترده گردشگران و مسافران نوروزی در تنگستان فراهم کردند قدردانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار تنگستان ضمن تشکر از استاندار و معاون عمرانی استانداری بوشهر به سبب اجرای طرح بوشهر توریسم 2022 و توجه به روستاهای هدف گردشگری در استان بوشهر خاطر نشان کرد: اجرای طرح بوشهر توریسم 2022 سبب افزایش بسیار خوب گردشگران و مسافران در شهرستان شد و امیدواریم با برنامه‌ریزی بهتر از این ظرفیت برای معرفی شهرستان ‌و حضور بیشتر گردشگران در سالهای آتی استفاده کنیم.

رفیعی‌پور با اشاره به پیام مقام معظم رهبری و اعلام سال به‌عنوان رونق تولید  تصریح کرد :حمایت از سرمایه‌گذاران، تولید کنندگان ، فعال کردن صنایع راکد باید مورد توجه همه مدیران قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: سرمایه گذاران و تولیدکنندگان نباید در بروکراسی اداری گرفتار شوند و با سهل الوصول کردن کارها در اجرای برنامه‌هایی که تولیدکنندگان دارند زمینه تولید و رونق تولید را بیشتر فراهم کنیم . 

این مقام عالی دولت در تنگستان با اشاره به اقدام احمقانه وناشیانه ترامپ گفت: درچند روز گذشته اقدام احمقانه و ناشیانه رئیس جمهور امریکا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی، سبب مقبولیت و محبوبیت بیش از پیش سپاه در بین مردم و وحدت و همدلی بیشتر میان گروه‌های سیاسی در کشور شد .

رفیعی‌پور با اشاره به بروز سیل در برخی از نقاط کشور خواستار همیاری و کمک رسانی بیشتر به سیل زدگان شد و افزود : در شهرستان تنگستان نیز کمک‌های بسیار خوبی به مناطق سیل‌زده ارسال شده و در حال حاضر نیز دستگاه‌های اجرایی و خدماتی شهرستان در حال جمع آوری کمک‌های مردمی برای سیل زدگان می‌باشند .

فرماندار تنگستان بیان کرد: سه موکب از شهر اهرم و دلوار برای کمک رسانی بیشتر به مناطق سیل‌زده کشور این هفته اعزام می‌شود و از همه مردم درخواست می‌شود کمک‌های خود را در اختیار هلال احمر قرار دهند .

بوشهر| یک‌هزار 325 میلیارد ریال پروژه عمرانی در تنگستان افتتاح می‌شودبوشهر|254 میلیارد ریال طرح‌های عمرانی تنگستان افتتاح شدبوشهر|230 میلیارد ریال برای طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی تنگستان پرداخت شد

وی ضمن تاکید بر رعایت نظم و حضور به موقع مدیران و کارمندان در ادارات و جلسات افزود : تکریم ارباب رجوع و تسریع در خدمات رسانی به موقع به مردم باید مورد توجه جدی همه مدیران قرار بگیرد.

در  این جلسه یونس غلامی‌زاده بعنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری تنگستان معرفی شد .

انتهای پیام/ح

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۳۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه آب از منازل‌ مسکونی‌ در شهرستان خانمیرزا و بروجن

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: به دنبال فعالیت سامانه بارشی در استان، نیروهای امدادی نسبت به تخلیه آب از منازل‌ مسکونی‌ در ۲ شهرستان خانمیرزا و بروجن اقدام کردند.

مسعود مثنوی شامگاه دوشنبه ۶ اسفند ماه در گفتگو با خبرنگاران با توجه به فعالیت سامانه بارشی در استان اظهار کرد: طی تماس تلفنی فرمانداری شهرستان خانمیرزا، درخواستی مبنی بر آبگرفتگی منازل درروستای کرتگل دریافت شد و به سرعت امدادگران تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای سه راه گوشکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه ۳ خانوار دچار آبگرفتگی در منازلشان شدند که توسط نجاتگران جمعیت به مکان امن منتقل و تخلیه آب از این منازل صورت گرفت.

مثنوی همچنین از  آبگرفتگی منازل در روستای مورچگان بخش خبرداد و افزود: طی تماس تلفنی بخشدار گندمان مبنی بر آبگرفتگی منازل در روستای مورچگان و هماهنگی با eoc  دو تیم عملیاتی پایگاه‌های امدادی نگین و گدارکبک شهرستان بروجن به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: در این حادثه منازل مسکونی ۳ خانوار دچار آبگرفتگی شد که نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن آن ها را به مکان امن منتقل کردند و تخلیه آب از منازلشان را انجام‌دادند.

مثنوی همچنین از مصدومیت یک نفر در شهرستان بروجن براثر ریزش آوار خبر داد و گفت: یک نفر مصدوم برجای مانده بر اثر بارندگی و ریزش ساختمان به بیمارستان بروجن انتقال داده شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعزام بیش از ۱۳۰۰ کاروان سلامت به مناطق محروم روستایی
  • کلات مند اثری حیرت‌انگیز در دل کوه‌های دشتی مقصد گردشگران استان بوشهر
  • اعزام ۶۳ اکیپ گشت نوروزی برای حفاظت از اراضی کشاورزی قزوین
  • دلیل بیشتر مشکلات اصفهان نبود جریان دائمی آب در زاینده‌رود است
  • فضای تعامل و همدلی در شهرستان دشتی تقویت می‌شود
  • گرد و خاک شدید در این مناطق | رانندگان مواظب باشند 
  • امدادرسانی به ۱۷۳ نفر در سیل لرستان
  • وضعیت عادی بیشتر شهرهای خوزستان پس از آبگرفتگی/ رفع مشکلات آب و برق
  • آخرین وضعیت «اسکله بندرپل» برای اعزام به قشم
  • تخلیه آب از منازل‌ مسکونی‌ در شهرستان خانمیرزا و بروجن