Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@00:45:11 GMT

اهالی منطقه کیانشهر اهواز نگران نباشند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۳۱۸۹

اهالی منطقه کیانشهر اهواز نگران نباشند

علیرضا عالی پور، معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، درخصوص وضعیت کنونی کانال سلمان و آبگرفتگی محور پلیس راه قدیم در اهواز گفت: با فعالیت و همکاری ویژه سپاه پاسداران برای منحرف کردن آب، طی ۴۸ ساعت آینده خطری اهالی منطقه کیانشهر را تهدید نمی‌کندو احتمالا آب فروکش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: تمامی ماشین آلات شهرداری درحال فعالیت هستند و تمام تلاش خود به منظور جلوگیری از ورود آب به میدان بارفروشان انجام می‌دهند.

عالی پور تاکید کرد: اهالی منطقه کیانشهر سراسیمه نشوند و هشدار استاندار خوزستان صرفا جهت آمادگی برای مقابله با سیلاب است و تا این لحظه جای نگرانی نیست.

انتهای پیام/گ

آب به ورودی اهواز رسید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۳۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس غیردولتی جاده‌صاف‌کن برای مهاجرت از کشور نباشند

رئیس فرهنگستان زبان گفت: افرادی که مدرسه غیردولتی ایجاد می‌کنند حساب خود را از نظام و دولت جدا ندانند و برای این نظام نیرو تربیت کنیم، جاده‌صاف کن عده‌ای نباشیم که با پول و مالیات این کشور درس می‌‌خوانند اما به خارج رفته و در خدمت سایرین هستند‌. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم  غلامعلی حداد عادل؛ رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی امروز در جمع مدیران مدارس غیردولتی و هیئت امنایی با اشاره به اینکه برخی مدارس غیردولتی را مفید و برخی مضر می‌دانند، اظهار کرد: اگر مؤسس مدرسه غیردولتی مدرسه ایجاد کند و به دنبال ایجاد بنگاه اقتصادی و فروش کالا باشد و به فکر کشور نباشد، این مسئله با عدالت آموزشی هماهنگ نیست.

وی افزود: اگر هدف از تاسیس مدرسه غیردولتی، آموزش فرزندان کشور مستقل از سطح اقتصادی و طبقاتی آنها باشد در آن صورت مدارس غیردولتی می‌توانند در پیشرفت کشور و عدالت آموزشی مؤثر باشند.

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی بیان کرد: برخی خانواده‌ها امکانات مالی دارند و می‌خواهند هزینه تحصیل فرزندشان را تامین کنند؛ این به معنای صرفه‌جویی است و آموزش وپرورش می‌تواند هزینه آن را صرف دانش‌آموزان دیگر کند.

حداد عادل بیان کرد: افرادی که مدرسه غیردولتی ایجاد می‌کنند حساب خود را از نظام و دولت جدا ندانند و برای این نظام نیرو تربیت کنیم، جاده‌صاف کن عده‌ای نباشیم که با پول و مالیات این کشور درس می‌‌خوانند اما به خارج رفته و در خدمت سایرین هستند‌.

وی افزود: در تهران چندین مدرسه غیردولتی دارم و 24 مدرسه در محروم‌ترین مناطق بلوچستان با 3 هزار دانش‌آموز دارم، آبان ماه یک هفته با این دانش‌آموزان و والدین در ارتباط بودم و از استعداد دانش‌آموزان حیرت زده شدم.

حداد عادل گفت:  برای مدارس بلوچستان از دانشجویانی که در دانشکده حقوق شاگرد برتر بودند استفاده کردیم که به صورت هفتگی به آنجا رفته و تدریس کردند.

مدارس غیردولتی در مباحث تربیتی و پرورشی کنشگری داشته باشند

‌وی مطرح کرد: اگر توانستیم در مدارس غیردولتی بیشتر خدمت کنیم بیشتر خوشحال باشیم که توانستیم نیروی کارآمدتر تربیت کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • جنون زباله میلیاردر زاغه‌نشین
  • جزئیات کشف ۹۰ خاور زباله و لاشه حیوان از خانه مرد تنها
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد
  • رسانه‌ها آماده یک تحول عظیم و حوادث بزرگ در منطقه باشند
  • تقدیر شهرداری اهواز از حمایت‌های شركت نفت و گاز كارون
  • مدارس غیردولتی جاده‌صاف‌کن برای مهاجرت از کشور نباشند
  • حالا وقت انتقام پرسپولیس است | استقلالی ها خیلی خوشحال نباشند