Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@07:37:29 GMT

رحمتی غایب دیدار مهم با ژنرال!

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۳۳۸۵

رحمتی غایب دیدار مهم با ژنرال!

به گزارش جهان نيوز، مهدی رحمتی بعد از بازی با پرسپولیس به دلیل مشکلات و حواشی که برایش به وجود آمد در بازی با سایپا با تصمیم شفر روی نیمکت ذخیره ها نشست و سیدحسین حسینی در درون دروازه استقلال قرار گرفت و توانست دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

رحمتی اما در جریان یکی از تمرین های این تیم شب قبل از بازی با الهلال گردنش مصدوم نشد و نتوانست برای استقلال به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کاپیتان استقلال در تمرین امروز هم غایب بود تا احتمالا این بازیکن هم در بازی با سپاهان غایب باشد. بازی مهدی رحمتی برابر امیرقلعه نویی همیشه از جذابیت های زیادی برخوردار است و بی تردید غیبت این بازیکن اتفاق خوبی برای شفر محسوب نمی شود.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۳۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستاره استقلال به تمرین

باشگاه استقلال برای ستاره ازبکستانی‌اش بلیت گرفته تا او امشب به ایران برگردد.

به گزارش مشرق، جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال پس از بازی جمعه شب آبی‌پوشان مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به دوبی رفت.

دلیل بدون اطلاع ترک کردن ایران توسط ماشاریپوف این بوده که پاسپورت هافبک استقلال به خاطر فیفادی و انجام بازی‌های ملی برای تیم ملی ازبکستان پیش خود ماشاریپوف بوده است. او به باشگاه اعلام کرده برای آوردن خانواده‌اش به دوبی سفر می‌کند.

ماشاریپوف با پیگیری‌های باشگاه استقلال دیشب (دوشنبه) به ایران بازگشت و هم‌اکنون در تمرین استقلال حضور دارد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال (+فیلم)
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت