Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارلتو هیچ سرنخی برای آنکه بدانیم ناپولی مقابل آرسنال با چه مهاجمان به میدان می رود، نداد.

طرفداری - پنجشنبه شب در امارات از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، آرسنال و ناپولی به مصاف هم می روند. کارلو آنچلوتی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت:

باید بدانیم می خواهیم چه کاری در زمین انجام دهیم و این به ما اطمینان و تضمین می دهد و اضطراب را کاهش می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از شکست مقابل امپولی و تساوی با جنوای 10 نفره، هواداران ناپولی انتقادات زیادی کرده اند:

من به چیزی که کادر فنی، همکاران، باشگاه و بازیکنانم می گویند، علاقه مندم. ما نا امید نیستیم. شاید از اینکه گاهی بعضی کارها را درست انجام نمی دهیم، کمی نگران باشیم اما ناراحت نیستیم. همچنین شایعات درگیری لفظی من با بازیکنان در رختکن صحت ندارد. پیروزی بزرگ ما مقابل رم فقط 10 روز پیش بود و فقط در دو بازی اخیر که طی 4 روز برگزار شد، ما متوقف شدیم. اگر به طور کلی همه چیز را بررسی کنید، روند ما مثبت است.

باید در دفاع بهتر کار کنیم اما این به معنی سبک دفاعی ما نیست. فردا تعیین کننده نیست اما می تواند بازی برگشت را سخت یا آسانتر کند. بازی برگشت در ناپل خواهد بود و بنابراین فردا یک پرده از نمایش خواهد بود. 

گفته می شود میلیک فردا روی نیمکت است و اینسینیه و مرتنز زوج هجومی ناپولی خواهند بود:

من معتقدم اگر بهتر دفاع کنیم، بهتر حمله می کنیم. مرتنز-اینسینیه یک گزینه است. همچنین می توانیم از میلیک-اینسینیه و میلیک-مرتنز استفاده کنیم. هر سه بازیکن و حتی آدام اوناس می توانند سورپرایز باشند. 

سبک آرسنال بنا به حضور اوبامیانگ مشخص می شود:

درست است. ممکن است با دو مهاجم و یک هافبک هجومی مواجه شویم یا دو هافبک هجومی و یک مهاجم. زیاد فرقی ندارد زیرا ما برای مواجهه با هر دو سیستم تمرین کرده ایم. اگر آماده نبودیم، امروز اینجا نبودیم. سطح بدنی مهم است. تنها بازیکنی که حضورش مشخص نیست، سیمونه وردی است و بر اساس شرایط در مورد او تصمیم می گیریم. هافبک های ما باید بیشتر شوت بزنند اما شوت هایی که به گوشه بالای دروازه بروند. به جز این باشد، شوت خوبی نخواهد بود. 

آنچلوتی با چلسی سابقه حضور مقابل آرسنال را دارد:

این یک داستان کاملا متفاوت با دربی لندن است. تیم های متفاوت، بازیکنان متفاوت و این یک دوره دیگر است. آرسنال هنوز در لیگ برتر و اروپا تیمی رقابتی به حساب می آید. بنابراین ما به این باشگاه احترام می گذاریم و باعث افتخار ماست که در مرحله یک چهارم نهایی مقابل آنها قرار می گیریم. امری در لیگ اروپا تجربه بسیار بیشتری نسبت به من دارد. او مربی فوق العاده ای است. این حقیقت که او حالا روی نیمکت آرسنال می نشیند، شرایط را سخت تر هم می کند. 

آنچلوتی در مورد رابطه اش با سرمربی سابق آرسنال، آرسن ونگر گفت:

بله آرسن ونگر دوست خوب من است و اخیرا با هم صحبت کرده ایم. با او صحبت می کنم اما در مورد جانشینی او صحبت نکرده ایم. در مورد چه صحبت می کنیم؟ نوشیدنی و غذا! بارها گفته ام تجربه ام در انگلیس عالی بود. هیچ خشونتی نبود. استادیوم ها زیبا بودند و محیط بی نقصی برای فوتبال بود. در سال های اخیر لیگ برتر حتی بیشتر رشد کرده است. در انگلیس وقتی علیه بازیکنان شعار نژادپرستانه بدهند، جرم محسوب می شود اما در ایتالیا این یک اتفاق عادی است. وقتی در ایتالیا هم نژادپرستی به جرم تبدیل شود، یعنی پیشرفت کرده ایم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۳۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

3 اشتباه دیگر فروش

 عصر ایران ؛ امیر حسین داودی* - در مقاله قبلی به سه اشتباه رایج در فروش  پرداختیم. در این مقاله هم قصد داریم که ادامه آن‌ها را با هم مرور کنیم.
مواردی که در این مقالات خدمتتان عرض می‌کنم، تجربه‌های چندین ساله خودم، تیم‌های فروشم و مشاوره‌هایی است که در مجموعه‌های مختلف داشتم و واقعاً هر کدام از این نکات برای همه عزیزانی که فروشنده هستند یا به نحوی در عرصه کسب و کار حضور دارند، می‌تواند شدیداً اثرگذار باشد و ای‌کاش ما هم در اوایل شروع به کار، این نکات رو می‌دانستیم. پس امیدوارم این مطالب برای شما هم اثرگذار باشد.

4. بیش از حد صحبت کردن!

یکی دیگر از اشتباهات خیلی رایج که غالباً مذاکره کننده‌ها یا فروشنده‌ها به آن توجه نمی‌کنند و در نتیجه مذاکره اثرگذار است، این هست که ما بیش از حد در مورد یک چیزی صحبت می‌کنیم یا در واقع می‌توان گفت که ما معمولاً بیش از حد صحبت می‌کنیم!

اولین گام این است که ما یاد بگیریم که در یک مذاکره، نباید مونولوگ و یک طرفه یا بیشتر از طرف مقابل صحبت بکنیم.

باید سعی کنیم اول از هر چیز یک شنونده خوب باشیم که این مبحث، بسیار مفصل است و قبلاً در مقالات دیگر به آن پرداختیم. گوش دادن موثر، خیلی کمک کننده است به این‌که شما در یک مذاکره با دست پر بیرون بیایید.

باید مدنظر داشته باشیم که در ارایه خدمت یا محصول، مخاطب را سردرگم نکنیم مثلاً با نشان دادن محصولات مختلف به مشتری، فکر نکنید که به او لطف کردید، بلکه برعکس، او را سردرگم کرده اید.
سعی کنید به جای چند پیشنهاد و آپشن، براساس نیاز او  2 یا نهایتا 3 گزینه را گلچین کنید و در مقابل او قرار دهید تا راحت‌تر تصمیم به خرید بگیرد.

بعد از این‌که نوعِ مذاکره ما مونولوگ نبود و دیالوگی بود، سعی کنیم که گزینه‌ها را محدود بکنیم  و از آن طرف در گام سوم حواسمان باشد که مواردی را که نیاز نیست، بیان نکنیم.
اینجا به تعبیر دیگر، زیاد صحبت کردن یعنی حرفی را بیش از نیاز بیان کردن.
یعنی مثلا مخاطب راضی شده بود که آن محصولی که داشتیم ارائه میکردیم را تهیه کند ولی با یک حرف اضافه، کلاً در فکر فرورفت و گفت بگذار به این قضیه بیشتر فکر کنم و این باعث شد که هیچ وقت دیگر آن محصول را از ما تهیه نکرد: لعنت بر زبانی که بی موقع باز شود / کم گوی و گزیده گوی چون دور و ...


5. اعلام بی موقعِ قیمت

یکی دیگر از اشتباهات فروشنده‌ها این است که در مذاکرات، در جای نامناسبی مثلاً در اوایل مذاکره شروع می‌کنند در رابطه با قیمت صحبت کردن.
ممکن است که مخاطب یا مشتریان شما در رابطه با قیمت در همان ابتدای مذاکره، سوال بپرسد یا بگوید که لطفاً ابتدا قیمت محصول را بفرمایید و در این شرایط فروشنده آماتور در همان ابتدا، قیمت را اعلام می‌کند.
این به این معنی نیست که ما نباید قیمت را اعلام کنیم، منظورم این است که ما باید یک سری استانداردها و روال‌هایی را در ابتدا رعایت کنیم بعد اگر استثناً لازم شد قیمت را زودتر اعلام کنیم.
با رعایت این نکته می توان قیمت را اعلام کرد که به صورت بازه ای قیمت بدهیم یا بگوییم که بستگی به شرایط و نیاز شما از فلان قیمت تا فلان قیمت داریم. ولی در کل قالب اصلی به این شکل است که بعد از مراحل اولیه مذاکره (گرم گرفتن و حس خوب ایجاد کردن) اطلاعات اولیه را بر اساس نیاز مخاطب بگیریم و حالا بر اساس نیاز او، شروع کنیم یکی از محصولاتی که می تواند به او کمک کند یا نیازش را برطرف نماید را معرفی کنیم و بعد از اینکه ویژگی‌های محصولمان را بر اساس نیاز مخاطب توضیح دادیم و در واقع، ارزش محصول مان در چشم مخاطب برجسته شد، زمان آن می‌رسد که در مورد قیمت و مساِل مالی صحبت کنیم.

6. سلیقه‌ای رفتار کردن

ما خیلی از مواقع نظر شخصی خودمان را در مذاکره یا در ارتباطاتمان  یا حتی در رفتار و صحبتمان دخیل می‌کنیم یعنی مثلا من وقتی دارم با یک مشتری صحبت می‌کنم، به محض اینکه متوجه می‌شوم ایشان برای مثلاً یک قومیت خاصی هستند، در نگاهم یا رفتارم یک گاردی اتفاق می‌افتد، چون مثلاً من با آن قومیت خاطره خوبی ندارم یا دیگران در موردشان فلان نظر را دارند و این در مذاکره من تاثیر می‌گذارد. در صورتی که ما بعنوان یک شخص حرفه‌ای می‌دانیم که طبیعتاً در هر قومیتی آدم های خوب یا بد وجود دارند و این نوع نگاه‌ها نباید در رفتار ما و ارتباطات ما تاثیر بگذارد.
یا مثال دیگر موارد مذهبی، مثلا مخاطب من ممکن است گرایش مذهبی اش با من فرق داشته باشد و نباید بگذاریم که این موارد تاثیری در روابط مالی و کاریِ ما ایجاد کند.
 یا مثال دیگر در مورد می‌تواند اثر گذاری این سلیقه ها در میزان تحصیلات طرف مقابل باشد.
پس در واقع سلیقه ذهنی‌ِ ما و آن چیزی که در ذهن من و شما کاشته شده  است را نباید در ارتباطمان  دخیل کنیم.
این نکته به ظاهر ساده می‌تواند حتی در روابط زناشویی و ارتباطات دوستانه تاثیرات منفی ایجاد کند.
به عنوان یک تمرین ساده، از امروز به رفتارهای خودتان در مقابل هر شخصی که به هر نحوی با شما در تماس است، راننده تاکسی، فروشنده های فروشگهایی که از آنها خرید می‌کنید، دوستان و اطرافیانتان، دقت کنید و ببینید که آیا در رفتارتان موردی هست که باعث پیش داوری یا اثرگذاری در تصمیم یا نوع رفتارتان باشد؟

____________________________________

*مدرس فروش و مشاور کسب و کارها
نویسنده و مدرس مدرسه کار و کسب عصر ایران



کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۶ استراتژی مهم برای بهبود عملکرد تیم فروش "کار عمیق" چیست و 4 سبک اجرای آن کدامند؟ (+6 درس برای سال) 3 اشتباه رایج در فروش

دیگر خبرها

  • جان استونز و کایل واکر دیدار با آرسنال را از دست دادند
  • شانس قهرمانی لیگ برتر از نگاه ابررایانه اُپتا
  • کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس؛ نتایج روز یک‌شنبه چه تاثیری در شانس تیم‌ها دارد؟
  • رایس: برای رهایی از برچسب بازنده محکوم به پیروزی مقابل منچسترسیتی هستیم
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • 3 اشتباه دیگر فروش
  • پس از 19 سال؛ یک بازیکن از آرسنال کاپیتان تیم ملی انگلیس شد
  • اونای امری هم‌سطح گواردیولا و کلوپ است!
  • ادامه بدشانسی‌های پپ: یک دفاع دیگر هم مصدوم شد