Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر رحمانی دبیر هیات بدنسازی شهرستان مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: پیرو بخشنامه مسابقات پرس سینه و ددلیفت قهرمانی استان ورزشکارانی که در این مسابقات شرکت می‌کنند باید اسامی خود را جهت صدور معرفی نامه مسابقات بصورت کتبی تا تاریخ ۲۷ فروردین به دبیر هیات بدنسازی شهرستان مهاباد تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی با اشاره به اینکه ورزشکارانی که معرفی نامه نداشته باشند به هیچ عنوان نمی‌توانند در مسابقات شرکت کنند، افزود:این مسابقات تاریخ ۲۹ و ۳۰ بهمن به میزبانی نقده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ه

برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان بدنسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۳۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های کاراته زیر ۲۱ سال قهرمانی کشور در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در وزن منهای ۶۷- کیلوگرم رده سنی زیر ۲۱ سال، امیررضا برزویی از کرمانشاه و امیر نوید نیا از همدان قهرمان و نایب قهرمان شدند و حسین علینژاد از مازندران و احمد حیدری از البرز مشترک سوم شدند.

در وزن منهای ۷۵- کیلوگرم، عرفان عسکری پور از کرمان، محمد جواد صفری از کرمانشاه بر سکو‌های اول و دوم ایستادند و مهدی قادری از تهران و محمدمهدی مقصودی از البرز مشترک در رده سوم قرار گرفتند.

در وزن منهای ۸۴- کیلوگرم امیر کولانی از کرمانشاه و امیررضا خدابنده از گیلان قهرمان و نایب قهرمان شدند و امیرمحمد آدینه از قزوین و محمد شبرنگ از گیلان مشترک به مقام سوم رسیدند؛ و در وزن به اضافه ۸۴+ کیلوگرم امیرمحمد کاظمی از ایلام و محمدمهدی پارسا از لرستان در رده‌های نخست و دوم قرار گرفتند و رضا احمدی از تهران و ابوالفضل بیات از کرمانشاه مقام سوم مشترک را کسب کردند.

رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در رده‌های سنی مختلف دختران و پسران از ۲۶ فروردین به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان آغاز شده است.

دیگر خبرها

  • کاراته قهرمانی کشور؛ معرفی نفرات برتر رده سنی امید‌ها
  • خروجی سد مهاباد به ۳۲ مترمکعب بر ثانیه رسید
  • معرفی برترین‌های کاراته زیر ۲۱ سال قهرمانی کشور در همدان
  • قهرمانی ووشوکاران مهابادی در مسابقات جنوب استان
  • حضور ۲۲۰ کاراته کا از استان در مسابقات قهرمانی کشور
  • قهرمانی ووشوکاران مهابادی در رقابت‌های جنوب استان
  • برگزاری مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا با حضور ورزشکاران خوزستانی
  • ۳۴۵ میلی‌متر بارندگی در حوزه سد مهاباد ثبت شد
  • قهرمانی تیم شهرداری گوگ تپه در مسابقات فوتبال جام نوروز
  • نفرات برتر مسابقات قهرمانی تیراندازی اهداف پروازی رشته تراپ جنوب کشور معرفی شدند