Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، شورای رهبری مصالحه افغانستان دومین جلسه خود را به ریاست اشرف غنی، رئیس جمهور این کشور در ارگ ریاست جمهوری برگزار کرد.

اعضای شورای رهبری مصالحه در این نشست اعلام کردند که نشست دوحه درباره صلح افغانستان که قرار بود در تاریخ ۱۴ و ۱۵ ماه آپریل برگزار شود یک هفته به تعویق افتاده است و قرار است در تاریخ 19 الی 21 آپریل برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اولین نشست شورای رهبری مصالحه که روز 18 حمل/ فروردین برگزار شد، دولت افغانستان ضمن انتشار لیست شورای رهبری مصالحه، با برگزاری مذاکرات صلح در قطر موافقت کرده بود.

در جلسه روز گذشته شورای رهبری مصالحه درباره آمادگی برای گفتگوهای بین الافغانی صلح قطر بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

همچنین گزارش کمیته های مربوطه درباره موضوعاتی چون تکمیل اعضای شورای رهبری مصالحه، تعیین هیات افغانستان برای گفتگوهای بین الافغانی و تعیین هیات مذاکره کننده دولت مطرح شد.

شورای رهبری مصالحه وعده داد تا کمیته های مربوطه به کار خود ادامه داده و گزارش ها را به مجلس بعدی شورای رهبری مصالحه که قرار است در روز شنبه 24 حمل/ فروردین برگزار می‌شود، جهت اتخاذ تصمیم نهایی ارائه کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افغانستان قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۳۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هماهنگی نمایشگاه کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا نادعلی عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در اردیبهشت ماه بهار کتاب و کتابخوانی نیز اتفاق می افتد، اظهار کرد: از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه نمایشگاه کتاب به عنوان مهمترین رویداد فرهنگی برگزار خواهد شد به نمایندگی از کمیسیون فرهنگی اجتماعی آن توسط معاونت فرهنگی وزارت ارشاد تشکیل شده و شهرداری تهران نیز همکاری لازم را خواهد داشت تا اتفاق خوبی روی دهد.

وی با بیان اینکه اقدامات شهرداری در سال گذشته مناسب بود، تصریح کرد: بنا بر این است که امسال نیز با اقدامات مدیریت شهری و دیگر دستگاه ها اتفاق خوبی را در این حوزه برای فعالان عرصه کتابخوانی و شهروندان شاهد باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دهمین نشست شورای راهبری برنامه ملی آبادیران برگزار شد
  • مصالحه بیش از ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • طنز رسمی از طنز غیر رسمی عقب افتاده است
  • افزایش ظرفیت پزشکی یکی از ضروریات کشور است
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • بررسی موضوع ارز توسط مجلس برای سومین هفته متوالی به تعویق افتاد!
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری
  • مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند
  • هفته فرهنگی اصفهان با بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه برگزار می‌شود
  • نشست هماهنگی نمایشگاه کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد