Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@10:27:59 GMT

توبیخ بازیگر برنده اسکار به دلیل پرداخت رشوه

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۸۳۹۶۱

توبیخ بازیگر برنده اسکار به دلیل پرداخت رشوه

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از ورایتی، فلیستی هافمن که چندی پیش به دادن رشوه متهم شده بود بعد از حضور در دادگاه به این جرم خود اعتراف، و ابراز پشیمانی کرد. لوری لاگلین نیز از دیگر بازیگرانی است که با این اتهام روبرو شده است، نتفلکیس به دنبال این موضوع، اکران فیلم جدید هافمن در ژانر کمدیست به نام «دیگران» را بعد از اینکه این بازیگر اتهام خود را در پرونده رشوه دانشگاهی قبول کرد، به تعویق انداخت و این بازیگر با چالشی دیگر مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این فیلم با پاتریشا آرک وآنجلا باست بازی کرده و سیدنی چاپک هم این فیلمنامه را به همراه مارک اندروس نوشته است و اکنون همه این هنرپیشگان به نوعی گرفتار اتهام هافمن شده اند.

نتفلیکس تاریخ انتشار این فیلم را از ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت) به ۲ اوت (۱۱ مرداد) تغییر داد که آن زمان تکلیف نهایی این بازیگر مشخص شود.

ماجرای رشوه از این قرار است که هافمن برای اینکه نمره امتحان دخترش را در امتحان بالا ببرد تا بتواند در دانشگاهی سطح بالا تحصیل کند ۱۵ هزار دلار رشوه داده است که به همین خاطر این بازیگر نامزد اسکار و برنده جایزه امی در دوازدهم مارس (۲۱ اسفند) دستگیر شد، او پس از این ماجرا از اینکه به دختر خانواده و جامعه آموزشی صدمه زده است ابراز پشیمانی کرد.

هافمن در یک سریالی دیگر از نتفلکیس به نام «زمانی که آن‌ها مارا می بینند» ایفای نقش کرده است، اما به نظر می رسد نتفلیکس به تعویق همان یک فیلم بسنده کرده و این سریال در همان زمان قبلی یعنی ۳۱ می (۱۰ خرداد) پخش خواهد شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: رشوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۸۳۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیارد در یزد

بنابراعلام پایداد، کیفرخواست بخشدار سابق و سرپرست اداره صمت یکی از شهرستان‌های استان یزد درباره ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و ۳ عدد سکه بهار آزادی به عنوان رشوه و بیش از ۱۳ میلیارد ریال پولشویی صادر شد.

حسب گزارش واصله مبنی بر وقوع جرایمی از جمله ارتشا و پولشویی، دستور قضایی صادر و موضوع جهت بررسی تخصصی به اداره کل اطلاعات استان یزد ارسال شد و در نهایت پس از دستگیری و بازداشت متهمین و تکمیل تحقیقات، در خصوص بخشدار سابق و سرپرست اداره صمت شهرستان و همدستان آنها، به اتهامات ارتشاء، تحصیل مال از طریق نامشروع و پولشویی، کیفرخواست صادر و متعاقب آن دستور تعلیق کارمندان مربوطه نیز صادر شد.

متهمین برای دریافت سهام یک معدن به عنوان رشوه، ابتدا اقدام به انتقال سهام به شرکتی خصوصی کرده و سپس اعضای شرکت مذکور را تغییر داده اند.

پس از آن از طریق واسطه، سهامدار این معدن شده اند و بدین شیوه مرتکب بزه پولشویی شده اند. شناسایی و برخورد با این گروه باشکایت سازمان صمت یزد اغاز شد.

با ارسال پرونده به دادگاه کیفری دو یزد، نماینده دادستان یزد در محاکم بدوی و تجدید نظر به عنوان مدعی العموم پیگیر احیای حقوق از دست رفته مردم با اقداماتی از جمله ضبط اموال (سهام) موجود است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیارد در یزد
  • معاون وزیر دفاع روسیه به اتهام دریافت رشوه برکنار شد
  • اتهام بزرگ: پیکه از عربستان رشوه گرفت!‏
  • امیر تتلو: به خاطر این خانم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های جنجالی
  • با تحریک خانم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی | جزئیات تازه از دومین دادگاه
  • با تحریک خانوم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی | جزئیات تازه از دومین دادگاه
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی
  • نخستین شاهد پرونده ترامپ کیست؟